Ik was verleden week in Londen op vakantie en ben zaterdag naar de Game On exhibition geweest in the Barbican centre. Echt een aanrader. Toegang is 11 pond, maar vervolgens kan je heel de dag daar rondlopen. Het is twee verdiepingen en er staat van alles (van arcade games (space invaders, pacman, defender etc.) tot ataris tot xbox, gamecube en xbox) en het is allemaal gratis te spelen. verder is er bijvoorbeeld ontwikkel en promotie materiaal van GTA3, videos over games. Genoeg in ieder geval om heel de dag te spelen 
Wat ik persoonlijk heel leuk vond was dat ze voor de PS2 die motion sensor op display hadden staan (was er ook op de E3) en daar sta je dus voor een camera en kan je verschillende effecten aanzetten (water/vuur) en is er een bal op het scherm die je door je hand te bewegen kan verplaatsen....heel erg leuk
In ieder geval is het een aanrader om er heen te gaan als je er bent. Het duurt geloof ik tot volgende maand.
Wat ik persoonlijk heel leuk vond was dat ze voor de PS2 die motion sensor op display hadden staan (was er ook op de E3) en daar sta je dus voor een camera en kan je verschillende effecten aanzetten (water/vuur) en is er een bal op het scherm die je door je hand te bewegen kan verplaatsen....heel erg leuk
In ieder geval is het een aanrader om er heen te gaan als je er bent. Het duurt geloof ik tot volgende maand.