Game On Exhibition

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik was verleden week in Londen op vakantie en ben zaterdag naar de Game On exhibition geweest in the Barbican centre. Echt een aanrader. Toegang is 11 pond, maar vervolgens kan je heel de dag daar rondlopen. Het is twee verdiepingen en er staat van alles (van arcade games (space invaders, pacman, defender etc.) tot ataris tot xbox, gamecube en xbox) en het is allemaal gratis te spelen. verder is er bijvoorbeeld ontwikkel en promotie materiaal van GTA3, videos over games. Genoeg in ieder geval om heel de dag te spelen :)

Wat ik persoonlijk heel leuk vond was dat ze voor de PS2 die motion sensor op display hadden staan (was er ook op de E3) en daar sta je dus voor een camera en kan je verschillende effecten aanzetten (water/vuur) en is er een bal op het scherm die je door je hand te bewegen kan verplaatsen....heel erg leuk

In ieder geval is het een aanrader om er heen te gaan als je er bent. Het duurt geloof ik tot volgende maand.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Walkman schreef op 12 augustus 2002 @ 16:32:
Het is twee verdiepingen en er staat van alles (van arcade games (space invaders, pacman, defender etc.)
woei ! :D....... :/

nikszolekkeralss.exe

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Ken je dr ook CSsuh? :P

Steam

Verwijderd

Iets intelligentere opmerkingen mag wel ;)

• Walkman
  • Niet online
Er stond Halo (4 consoles) en een muziekgame die je met drie cabinets samen kon spelen. Verder nog een vliegspel.....daarnaast kan ik me even niet herinneren of er nog verder iets stond wat betreft multiplayer. Ik heb er nog wel even sensible soccer gespeeld (amiga) was wel lachen om dat weer een keer te doen.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

Maxow

Hidden Sound System

is da net zoiets als de E3 ofzow? naar de E3 mag je als particulier tog niet heen?¿?

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Tot wanneer is dit precies? Ik ga in het weekend van 31 augustus naar Londen toe.. Zou het wel gaaf vinden dat ik daar eens kan rondlopen.. is er een website van deze 'Game On Exhibition' of iets dergelijks?

edit:

Net even op de website daarvan gekeken en ik zie dat 't nog tot half september duurt, dus er is wel een grote kans dat ik er heen ga :) Hoe was het met de Gamecube titels? Veel nieuwe spellen (Mario,Zelda,Metroid,etc) te spelen? Ben daar wel benieuwd naar..

• Walkman
  • Niet online
Mario Sunshine kon je er al spelen, pikmin heb ik ook gezien.....

Verwijderd

MaxOW schreef op 12 augustus 2002 @ 18:52:
is da net zoiets als de E3 ofzow? naar de E3 mag je als particulier tog niet heen?¿?
Game On is een tentoonstelling over de historie van videogames, en is dus specifiek wel bedoeld voor particulieren. Eind deze maand wordt ook in London de ECTS gehouden, die is inderdaad NIET toegankelijk voor het gepeupel (nofi).

Verwijderd

Stomme bedrijven en sitemederwerkers mogen alleen daar heen GRRR

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:02:
Stomme bedrijven en sitemederwerkers mogen alleen daar heen GRRR
Nou dank je...heel vriendelijk. Wordt hier meteen voor stom uitgemaakt. En geloof me, consumenten hebben ook geen fuck te zoeken op een beurs als de ECTS of de E3. Dat zou het hele evenement devalueren. Ik erger me nu al groen-geel-blauw aan sommige kleine k*tkinderen die op de E3 rondrennen...what part of 'NO ADMISSION UNDER 18' did you NOT understand? Maar goed, het zijn trade shows, er worden zaken gedaan en dingen getoond die niet voor het grote publiek zijn (en vaak ook niet voor de pers, achter gesloten deuren dus).

Anway, de Game On Expo behoort daar dus niet toe, die is publiek toegankelijk en zeker een aanrader. Tegelijkertijd met de ECTS organiseert Sony trouwens de Playstation Xperience, daar worden ook een hoop nieuwe spellen getoond en vele kunnen er gespeeld worden, en is wel publiek toegankelijk.

Verwijderd

http://www.gameonweb.co.uk/

Volgens mij loopt het door tot ergens half september ofzo, check maar even.

Ik ben er ook geweest. Echt geweldig veel plezier gehad. Je kan ook alle toppers van de laatste tijd spelen, dus SuperMonkey Ball, Rez, Halo. Je kan je gelijk een beeld vormen van alle consoles. Zoveel dansmatten als je maar wil. Handhelds uitproberen. Pong spelen. Alle verschillende soorten hardware eens een keer voelen, ook van het verleden.

Als je er bent, aanrader! Als je met z'n drieën gaat, betaal je maar 7 pond per persoon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 23:30:
http://www.gameonweb.co.uk/

Volgens mij loopt het door tot ergens half september ofzo, check maar even.

Ik ben er ook geweest. Echt geweldig veel plezier gehad. Je kan ook alle toppers van de laatste tijd spelen, dus SuperMonkey Ball, Rez, Halo. Je kan je gelijk een beeld vormen van alle consoles. Zoveel dansmatten als je maar wil. Handhelds uitproberen. Pong spelen. Alle verschillende soorten hardware eens een keer voelen, ook van het verleden.

Als je er bent, aanrader! Als je met z'n drieën gaat, betaal je maar 7 pond per persoon.
Vergeet niet de originele sourcecode van het eerste computerspel ooit (op PONSKAARTEN :P :D)...draaide destijds op een computer van $120.000 hehehe
Pagina: 1