Toon posts:

Koetje op een imac?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wees maar niet bang ik ben gewoon een "pc'er" maar we hebben op de zaak één Imac... en die wil ik ook laten grazen.... maar als ik de client voor MacOsX download krijg ik een leuk mapje met dnetc en dnetc.1 erin... in de readme wordt alleen uitgelegt dat het de client moet opstarten... maar niet hoe :(

/me is Macn00b B) en zal dat wel altijd blijven ook

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Met Mac Os X start je een terminal venster
dan zit je zoals op linux in een terminal op je Imac, dan ga je naar de juiste directory op je harde schijf, waar je het koetje uitgepakt hebt.

en daar tik je

./dnetc -hide

om het hidden te starten

of
./dnetc -install

om het als service te installeren en dit zorgt ervoor dat je gewoon bij elke opstartbeurt je koetje in de achtergrond wordt opgestart.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

misschien moet je nog even vermelden hoe je het terminl venster opent ;)

als hij echt een mac noob is .....

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• CBA

CBA

_DPC_Scorpion schreef op 12 augustus 2002 @ 17:11:
misschien moet je nog even vermelden hoe je het terminl venster opent ;)

als hij echt een mac noob is .....
Hehe ok,

Je gaat naar Applications en daar vind je nog een map Utilities, en daarin vind je het terminal programma :)

Verwijderd

Topicstarter
chill ... en helemaal rekening gehouden met mijn high level of (mac)n00bness

morgen op de zaak zet ik em meteen aan... thnxs guys

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Oja en vergeet niet, bertha op een imac schop kont. Echt het gaat vele malen sneller dan op een Intel of een AMDtje :)

zie ook http://www.teamanandtech.com/speed.asp (vul daar het aantal mhz'en in en zie hoeveel je ongeveer gaat doen)

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 12 augustus 2002 @ 18:12:
Oja en vergeet niet, bertha op een imac schop kont. Echt het gaat vele malen sneller dan op een Intel of een AMDtje :)
imac G4 ! Beetje veralgemenen :P
Geen idee hoeveel mhz die IMac is, maar hij zal wel ruim 2K per dag gaan doen (dat doet m'n G4 733) als ie 24/7 draait. Is toch mooi meegenomen :)

edit:
minor changes

Verwijderd

vette site man:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

niet gecopy'd en geplakt hoor, ik ken hem tegenwoordig uit mn hoofd B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:51:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Hier doet ie het op dit moment wel perfect...

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

hm... een goede reden om een imac te nemen ;)
Alleen....zijn niet echt goedkoop, en om dat ding alleen voor de }:O te gebruiken, nee...

last.fm

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

(jarig!)
als mijn athlon xp net zoveel doet als een g4 733 dan valt het verschil nog wel mee..

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

alleen steunt en puft jouw athlon ( cq, temp ++ ) en doet de G4 dat op z'n janboerenfluitjes!

Verwijderd

Topicstarter
jo hij draait en hij gaat als een tierelier...

<edit>
waaaaa 6,570,684 keys/s w00000t
</edit>

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 12:53 . Reden: waaaaa 6,570,684 keys/s w00000t ]

Verwijderd

Topicstarter
volgens die speedpage is dat vergelijkbaar met een athlon die op 2100mhz loopt :)

Verwijderd

Topicstarter
kuch... weird ... hij doet om en om 7.4 en 6.7 mk/s .... maar echt constant... na een 6.7 run komt een 7.4 run... en dan weer een 6.7 en dan weer.. nou ja you get the picture .. iemand een verklaring voor?

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29

Mist

Een gevaar op de weg

Als ik dit zo lees moet ik toch maar eens kijken of ik een vriend met een IMac hier niet voor kan interesseren :) Een Mac client voor THINK zal er wel nooit komen..
Maar ik zie bij de download pagina op d.net meerdere clients voor de Mac staan. Welke moet ik/hij hebben?
* Mist weet ook helemaal niks van Macs

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• CBA

CBA

Mist schreef op 13 augustus 2002 @ 16:03:
Als ik dit zo lees moet ik toch maar eens kijken of ik een vriend met een IMac hier niet voor kan interesseren :) Een Mac client voor THINK zal er wel nooit komen..
Maar ik zie bij de download pagina op d.net meerdere clients voor de Mac staan. Welke moet ik/hij hebben?
* Mist weet ook helemaal niks van Macs
Draait ie Mac Os X de Mac Os X versie
Draait ie Mac Os X server dan de server versie
en anders neem je de PPC (Power PC) versie (68K macs komen niet veel voor, en die gaan toch niet vooruit met rc5).

Pagina: 1