[css]probleem met hidden table

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59
Ik heb in een [agina een probleem met een table die visibility:hidden; heeft. In IE6 blijft een gedeelte van de border zichtbaar en in moz1.0 is de geheleborder zichtbaar maar de inhoud is wel hidden. Nu is het zo dat er bij een mouseover die table op visibility:visible; moet komen en met een mouse out weer naar visibility:hidden moet gaan. In IE6.0 en MOZ1.0 komt de tabel goed tevoorschijn en in IE gaat ie bij de mousout geheel weg dus ook dat stukje border wat in het begin zichtbaar is. MOZ laat dus eigenlijk alleen de tekst verschijnen en verdwijnen en doet niks met de borders.

hier een voorbeeld: http://paragonxls.xs4all.nl/beta

de mouseover zit bij menukaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 02:32
Probeer het eens met 'display' (css)

dus om te laten verdwijnen
PHP:
1
onmouseover="this.style.display = 'none';" onmouseout="this.style.display = 'block';"

da block kun je evt nog veranderen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet waarom je daarvoor nu een tabel gebruikt. Waarom doe je dat menutje niet 'gewoon' met een div?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:00:
Ik snap echt niet waarom je daarvoor nu een tabel gebruikt. Waarom doe je dat menutje niet 'gewoon' met een div?
Ik ook niet maar het was gewoon zo en ik vind het vaag dat het gewoon niet goed gerenderd wordt door IE en Moz. En het blijkt wel goed te werken in Opera ;)

Ok ik heb het nu met divs gedaan en dat werkt helemaal prima, buiten de positionerings verschillen tussen moz ie en opera dan.

Alleen nog een probleem dem mouseout wordt in moz altijd uitgevoerd zelfs als je dus geen mouseout doet?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Mozilla ziet de tekst als een ander gedeelte dan de div.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
[eNeRGy] schreef op 12 augustus 2002 @ 19:16:
Mozilla ziet de tekst als een ander gedeelte dan de div.
NIet dus want als alees in een div zit dan werkt het prima, of bedoel je tekst en table?
Pagina: 1