FSB verhogen van ABIT VH6 (p3 733)

Pagina: 1
Acties:

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024
Ok topic spreekt voor zich. Het probleem is alleen dat ik nergens kan vinden hoe
ik mijn fsb van mijn mobo kan verhogen...

ik heb al in m'n bios( Award modular BIOS v6.00PG) gekeken maar daar staat alleen dit wat betreft multiplier en fsb:

CPU operating Speed: 733(133)
Ext. Clock (PCI): 133mhz(1/4)
Multiplier factor: x5.5

CPU power Supply: CPU default
x - core voltage: 1.65

Spead Spectrum: Disabled
Dram clock: Host CLK
CPU hardwired IOQ: 4level

Ik heb ook al de search gebruikt, maar daar staat ook nergens duidelijk hoe je je fsb kan verhogen :(, ook heb ik al uitgebreid gezocht op andere sites, uiteraard ook op google, ik kan alleen niks vinden van het overclocken van deze MOBO, weet iemand toevallig of deze mobo dit gewoon absoluut niet ondersteund? of moet ik heel wat anders doen om de fsb te verhogen?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

SoftFSB.

http://www.chip.de/downlo...46cf432f3cc39facddbd9b4c3

Maar hopen dat ie het doet.

• Sjadow_
mijn mobo staat niet in het lijstje :(, maar ik heb ff de BH6 geselecteerd, maar de fsb kan ik niet verhogen :(, doe ik iets verkeerd ofzo?

Of kan ik de FSB van de VH6 gewoon niet verhogen?

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02

Youk

Volvo For Life

De FSB staat gewoon onder de benaming: Ext. Clock (PCI)

Dat is ook zo bij mijn Abit VP6, dus gewoon ff die aanpassen en je bent er

Volvo Classic Club Belgium

• Sjadow_
Ja was dat maar waar :(, het probleem is namelijk dat ik alleen de multiplier kan veranderen..... maar dat heb natuurlijk geen zin bij een P3 :(

en bedoel je ook niet VH6 want volgens mij bestaat VP6 niet.....

• Sjadow_
Luitjes, laat alles maar zitten, ik heb er gewoon overheen gekeken en ik kan idd wel m'n fsb veranderen, toch nog bedankt voor de moeite.
Maar weet iemand nog een goeie prog om fsb in kleine stappen te verhogen want in me bios kan ik alleen 133, 140 en 150 doen ....en pci alleen op 1/4...
SoftFSB heb ik al geprobeerd en daar staat m'n mobo niet tussen, dus ik durf ook niet zo snel gewoon een andere optie te gebruiken...

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02

Youk

Volvo For Life

Ik bedoelde wel degelijk Abit VP6, dit is een dual CPU systeem, en ik heb hier zelf 2 PIII's 1 GHz op draaien, die ik door middel van FSB verhoging (150 MHz) op 1125 MHz heb staan.

Volvo Classic Club Belgium

Pagina: 1