KT7-raid STUK ??????

Pagina: 1
Acties:

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Topicstarter
ik heb nog steeds het probleem dat ik geen udma onderstuening kan aan zetten in windoes 98SE (loopt vast, krijg meldingen kan niet schrijven naar, sandra drives benchmark loopt vast enzv.):(:(:(
heb 2 maxtors op de 1e ide start mijn computer gewoon op en is er niks aan de hand als ik udma maar uit heb staan
op de 3e(raid) start hij niet eens op effe een stukje windows opstartscherm daarna zwartbeeld en vast :(:(

ik krijg het vemoeden dat mijn abit KT7raid gewoon niet goed is ben al 4weken aan het kl@ten om hem goed te krijgen
zelfs op een kaal systeem (win98Se en alleen videokaart) het zelfde probleem (ook met en zonder via drivers het probleem :(:(
krijg vanmiddag ook nog nieuw geheugen (133mhz) kijken of dit helpt (ik denk het niet :r)

HEEFT ER IEMAND NOG EEN IDEE ??
OF IS IE GEWOON STUK :(

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• sebasel

sebasel

Topicstarter
Helemaal niemand met een idee of mening :?

Verwijderd

Ik heb een KT7-100 raid
Ik heb nergens geen probleem mee.
maar wat wil je nou. wil je van een andere schijf opstarten of wat is het probleem .
Ik heb windows se erop staan.

leg eens duidelijk uit wat je bedoeld.

.Kun je me misschien uileggen hoe ik die iconen links krijg en die smilies ( geel)

............SLURF

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

je mobo is gewoon stuk.. snel ruilen
1 op de 10 KT7's zijn niet goed, je zal zien dat dat gewoon je probleem is!

ik had een KT7 die na 5 minuten het beeld liet verdwijnen ;) elke keer weer als ik me pc aandeed
Ik wist gewoon dat het een productiefout moet zijn want het is een Athlon mobo, heb em gelijk de volgdende dag geruild en nu werkt het prefect

• sebasel

sebasel

Topicstarter
smiles is heel simpel
kijke eens naar mijn eerste bericht en druk op edit kan je zien wat er op de plaats staan van de smiles [:)]

mijn probleem is hel simpel ik heb een maxtor HD en die draaid niet met UDMA op mijn abit onder winSE

een plaatje kan je invoern bij profile [onder in] een linkje invoeren

meer info staat in faq

Verwijderd

Ben al een stuk verder.

Bedankt

.............SLURF

• sebasel

sebasel

Topicstarter
Nu ik nog ;)

heb wel vast een mailtje gestuurd naa de helpdesk van de winkel waar ik hem heb gekocht waarin ik zeg dat ik heel erg het vermoeden heb dat hij niet goed is

ben benieuwd hoe snel ze reageren

Verwijderd

He kerel je moet de drivers van de cd-rom gebruiken die standaard bij het Moederboard is geleverd werkt bij mij prima

Heb zelf een Abit KT7-100 met reet-Controller en TB-800 met 32Mb Nvidea TNT kaart en 6 schijven nergens geen probleem mee
dus haal de drivers van de bijgeleverde cd-rom. en niet van de win 98se. is niet goed, gebruik de cd-rom. stond ook in de PC-Magazine.

Succes.......SLURF
Pagina: 1