• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier deze PDA ?

Ik heb namenlijk wat vraagjes hierover ivm memory cards...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

stel je vraag dan ook gelijk......

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• SileX
  • Niet online
ok

Ik heb van mijn A40 camera Compact Flash cards (4 stuks).

Passen deze cards direct in de IPAQ ? of moet er een speciale 'bracket' aan de achterkant gehangen worden ?

Er staat op de site van Compaq alleen over SD cards.... en die zijn kleiner dan CF cards...

Verwijderd

doe je met expansionpacks....... 8)7

• SileX
  • Niet online
hoe is het dan dat meerdere mensen zeggen dat ie ze allebei accepteerd ?

Iemand hier die zo'n ding heeft ?

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik heb zo'n ding en er kunnen SD kaartjes in. Mooi apparaat trouwens.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Verwijderd

SileX schreef op 12 augustus 2002 @ 21:17:
hoe is het dan dat meerdere mensen zeggen dat ie ze allebei accepteerd ?

Iemand hier die zo'n ding heeft ?
Er kunnen alleen SD kaartjes in dat staat zo op de Compaq site dus zal het wel zo zijn ;)

En voor andere soorten kaarten moet je een sleeve kopen.

Review

Verwijderd

Een beetje zoeken op google vindt ook het goede antwoord
"use compactflash ipaq" in google geeft als eerst een link naar: http://www.pdabuyersguide.com/compaq_ipaq3600.htm
waarin staat dat: "You must use the sleeve if you wish to use CompactFlash memory expansion cards."

Ik heb zelf ook een ipaq 3970, alle ipaq's vanaf de 3600 (geloof ik) kunnen met een CF Expansion Jacket (Plus) uitgebreid worden om CF te ondersteunen. Tevens kunnen ook PC Cards er in gezet worden. De CF Exp Jack. Plus is een versie met een extra batterij aangezien de huidige ipaq's (tot 39xx) series nog geen vervangbare batterij hebben. De nieuwere 54xx series hebben dit wel.

• Artcore
  • Niet online
Andere pda's zoals bijv. de Fujitsu-Siemens Pocket Loox, Casio E-200 of Toshiba E740 kunnen wel zelf CF-kaarten aan. Hiervoor hoef je dus geen aparte sleeve te kopen waar het apparaat alleen maar dikker en zwaarder van wordt.

• kmf
  • Niet online

kmf

Sorry, dit is wel heel erg google. Nee niet eens... weleens op site van compaq/HP gekeken?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.