ik zoek (een) tooltje(s) of script(s) waarmee ik van (verschillende) game server(s) statistieken kan binnenhalen en aan mijn website kan geven, de taal maakt niet uit, als ik het maar om zou kunnen bouwen naar php zodat deze de berichten in de game kan onderscheppen en bijvoorbeeld real-time buiten het spel kan laten zien we er spelen en hoeveel kills ze hebben.
ik zoek dit voor de volgende spellen,
unreal tournament, counter-strike, quake3, mohaa
ik heb zelf al veel gezocht en voor counterstrike heb ik hlstats gevonden waarmee ik ga stoeien maar mischien zijn er hier in spielerij wel clan-admins oid die dit soort dingen vaker hebben gedaan/gezien/gescript en die mij verder kunnen helpen.
ik zie op een boel sites wel real-time (how may players online) stats maar hoe krijgen ze die bijvoorbeeld uit ut, want mij lukt het niet echt.
alvast bedankt voor jullie reply's
ik zoek dit voor de volgende spellen,
unreal tournament, counter-strike, quake3, mohaa
ik heb zelf al veel gezocht en voor counterstrike heb ik hlstats gevonden waarmee ik ga stoeien maar mischien zijn er hier in spielerij wel clan-admins oid die dit soort dingen vaker hebben gedaan/gezien/gescript en die mij verder kunnen helpen.
ik zie op een boel sites wel real-time (how may players online) stats maar hoe krijgen ze die bijvoorbeeld uit ut, want mij lukt het niet echt.
alvast bedankt voor jullie reply's
openkat.nl al gezien?