game server statistics

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:40
ik zoek (een) tooltje(s) of script(s) waarmee ik van (verschillende) game server(s) statistieken kan binnenhalen en aan mijn website kan geven, de taal maakt niet uit, als ik het maar om zou kunnen bouwen naar php zodat deze de berichten in de game kan onderscheppen en bijvoorbeeld real-time buiten het spel kan laten zien we er spelen en hoeveel kills ze hebben.

ik zoek dit voor de volgende spellen,
unreal tournament, counter-strike, quake3, mohaa

ik heb zelf al veel gezocht en voor counterstrike heb ik hlstats gevonden waarmee ik ga stoeien maar mischien zijn er hier in spielerij wel clan-admins oid die dit soort dingen vaker hebben gedaan/gezien/gescript en die mij verder kunnen helpen.

ik zie op een boel sites wel real-time (how may players online) stats maar hoe krijgen ze die bijvoorbeeld uit ut, want mij lukt het niet echt.

alvast bedankt voor jullie reply's

openkat.nl al gezien?

• killercow
iemand al enig idee? alleen voor unreal dan? of voor quake? komop mensen jullie spelen toch ook wel eens op servers waar ze stats van hebben in real-time?

openkat.nl al gezien?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ok ok..
iets meer geduld is leuk..

maargoed
probeer Qstat.org dat werkt met Quake 1/2/3, UT /unreal, halflife (+mods), tribes 1/2, en god knows wat al niet meer :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

heb je wel rechten om de logs van de server te halen/bekijken ??

gebruik anders de log-file die je client genereerd :)

p.s. ben zelf druk bezig en heb een beta versie af van een eigen gemaakte logfile parser voor RTCW met behulp van PHP :)

• killercow
tjah t probleem is dat ik ECHT 100% real-time de logs moet zien, dus zodra er iemand connect moet ik direct actie ondernemen ivm security enzo.

maar ik ga even rondkijken bij bovengenoemde.
ik heb wel alle rechten die ik nodig heb want het is mijn eigen machine.

openkat.nl al gezien?

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-01 10:35
een vriend van me heeft een PHP script geschreven vor UT2003... die alle statics binnenhaalt vaan een bepaalde server

• killercow
Joss schreef op 15 augustus 2002 @ 12:49:
een vriend van me heeft een PHP script geschreven vor UT2003... die alle statics binnenhaalt vaan een bepaalde server
joss zou jij zo vriendelijk willen zijn jouw vriend te vragen of het open-source is en of ik er mischien aan kan komen? ik wil als tegenwicht wel meehelpen met de ontwikkeling als hij dat zou willen.

openkat.nl al gezien?

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Heb hier nog wel eentje voor CS als je wil :?
psychostats _/-\o_

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• killercow
ash zou je mij die beta mischien willen opsturen :P als je het niet erg vind?

en uhm weet iemand mischien hoe ik het ip nummer van de speler die connect in half-life kan opvragen? dus welk ip hoort bij speler met de nick blabla.

openkat.nl al gezien?

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

killercow schreef op 19 augustus 2002 @ 10:59:
ash zou je mij die beta mischien willen opsturen :P als je het niet erg vind?
Ik ben er samen met een collega meebezig, zal het ook aan hem moeten vragen, ik laat het je weten.

Verwijderd

[ash], ik heb er geen problemen mee...
ik stuur je wel ff een mailtje met wat ideetjes...
wie weet hebben we met zijn allen een volwaardige game-statistieken-parser...

hehehe.... klinkt wel cool 8)

• killercow
woei thanx mensen, ik ben voor een hele boel spellen bezig om op ip basis users toe te laten of te weren en om er een beetje stevigere statistieken uit te krijgen zodat je ze aan een user acount in bijvoorbeeld php kan hangen.
heb net de web-server van ut opnieuw gecompiled met een shit load nieuwe functies om met php te communicaten.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

http://www.skinz.nl/sicarii/index.php?action=serverlijst << ik heb dat gemaakt op basis van een vaag Duits script, die werkt trouwens ook voor Quake en nog wat andere spellen..

• killercow
Tw^st3D ahh das wel heel stoer idd, zou ik dat ook mogen hebben?

micshien breng ik wel een algemeen game-stats script suite uit waarin al deze games zitten geintergreerd.

(ben wel hebberig ik weet het)
als jullie ze kwijt willen moet je maar even in m'n profile kijken voor m'n email adres.

openkat.nl al gezien?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
heb je eigenlijk al naar qstat gekeken?

die doet alles wat jij vraagt.
vanaf een client

geen server access voor nodig

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• killercow
basieP

ik heb er naar gekeken maar ik kon niks real-time vinden en ik wil eigenlijk niet een echte hl-client aansturen of een of ander programma dat dat voor mij doet.

is qstat een script dat server-side runt zoals asp of php? want dan is het wel heel mooi idd.

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1