Ik heb vandaag bij de mediamarkt een trust spycam 500 gezien. Het ding is 3,3 MPixel. Klinkt goed, en er is blijkbaar ook een versie met een flits... Alleen is het aantal MPixels niet zaligmakend. Heeft iemand al ervaringen met dit dingetje?? tech specs kan ik zelf wel vinden op de site...
Dus ik vraag meer dingen zoals:
- Hoe is de kleurkwaliteit van het ding?
- Is hij makkelijk in gebruik?
- Hoe is de bijgeleverde software?
- Kan je hem ook als drive uitlezen (IXUS V maakt gewoon een drive in Windows aan, en da's wel makkelijk. Je kunt gewoon browsen, foto's deleten en ga maar door... Errug handig!! )
- Is het "Trust" kwaliteit (Trust zal ook nu weer vele
smilies afroepen, maar ik ik heb zelf bijvoorbeeld met hun televiewer erg goeie ervaringen... Het verschilt dus van product tot product!!).
Heeft iemand misschien wat foto's die ik zelf even zou mogen bekijken ('tis toch vaak persoonlijk of je de kwaliteit goed genoeg vind...).
Probeer niet meteen alle reply's te beginnen met een
. Da's niet echt constructief...
Ik ben benieuwd...
Dus ik vraag meer dingen zoals:
- Hoe is de kleurkwaliteit van het ding?
- Is hij makkelijk in gebruik?
- Hoe is de bijgeleverde software?
- Kan je hem ook als drive uitlezen (IXUS V maakt gewoon een drive in Windows aan, en da's wel makkelijk. Je kunt gewoon browsen, foto's deleten en ga maar door... Errug handig!! )
- Is het "Trust" kwaliteit (Trust zal ook nu weer vele
Heeft iemand misschien wat foto's die ik zelf even zou mogen bekijken ('tis toch vaak persoonlijk of je de kwaliteit goed genoeg vind...).
Probeer niet meteen alle reply's te beginnen met een
Ik ben benieuwd...