www.triathlete.nl
So... FAQ al bekekenFAQ
Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?
Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
theoretisch wel. maar of het praktisch haalbaar is. Is en blijft een display. Dus als je weet hoe het aangestuurd wordt is het mogelijk om er een interface naar je pc voor te klussen. is dus effe uitvogelen of iemand het al eens gedaan heeft. Anders moet je een creatieve elektro gast regelen die er tijd en zin in heeft om het te klussen. Gaat igg VEEL meer werk in zitten als bij een standaard LCD die je bij de elektroboer haalt.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
er zijn een paar modellen nokia mobiels waar het mee kon dacht ik ooit ergens gelzen te hebben
*don't blame me if i'm wrong)
*don't blame me if i'm wrong)
Ok, thanx: Let's give it a try
www.triathlete.nl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()