Nokia GSM display in PC gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
Is dit mogelijk >:) het gaat om een 5110/5130, oftewel op dit display bijvoorbeeld je temperatuur en zo tonen

www.triathlete.nl

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

FAQ
Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?

Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
So... FAQ al bekeken :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08 17:09
theoretisch wel. maar of het praktisch haalbaar is. Is en blijft een display. Dus als je weet hoe het aangestuurd wordt is het mogelijk om er een interface naar je pc voor te klussen. is dus effe uitvogelen of iemand het al eens gedaan heeft. Anders moet je een creatieve elektro gast regelen die er tijd en zin in heeft om het te klussen. Gaat igg VEEL meer werk in zitten als bij een standaard LCD die je bij de elektroboer haalt.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
denk dat het weinig kans van slagen heeft

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
probeer het zou ik zeggen :P

En als het werkt, wordt die FAQ wel aangepast ;)

Verwijderd

er zijn een paar modellen nokia mobiels waar het mee kon dacht ik ooit ergens gelzen te hebben

*don't blame me if i'm wrong)

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
Ok, thanx: Let's give it a try

www.triathlete.nl

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23