Verwijderd
Wat voor een heb je?
Het leukste is om de L1 bruggen met potlood te dichten en het hangt van je mammaplankje af of en hoe je moet overklokken. Wil je overklokken, ga dan wel voor een goeie koeler. Om je te helpen heb ik wel info nodig!
Het leukste is om de L1 bruggen met potlood te dichten en het hangt van je mammaplankje af of en hoe je moet overklokken. Wil je overklokken, ga dan wel voor een goeie koeler. Om je te helpen heb ik wel info nodig!
Ja en ik wil graag weten hoe dat bij een Thunderbird cpu gaat
(Asus a7v + T700)
(Asus a7v + T700)
Verwijderd
Je moet gewoon de FSB verhogen, abit heeft daar makkelijke software voor, steeds een stapje hoger en telkens kijken of je comp nog normaal doet, je kan met die 600 wel tot ongeveer 900. Wil je het met de multiplier doen moet je met potlood de L1 bruggen sluiten en dan kan je met multiplier werken. Dat is veel beter voor het systeem, dan is ie stabieler.
Ik heb wel een paar van die plaatjes gezien waar wat opstond om die met een potloot door te trekken maar die waren allemaal zo onduidelijk, weet iemandmischien waar ik duidelijke uitleg kan vinden over unlocken van de duron? (zeg niet in reviews want die heb ik gelezen)
Verwijderd
Kijk eens op toms hardware guide
Ik geloof dat het www.tomshardwareguide.com
is, maar weet het niet zeker. Bij de revieuws staan altijd wel links naar andere sites, misschien moet je daar eens gaan kijken, gewoon een beetje surfen. Anders moet je het toch met de FSB doen. Ik kan je ook niet verder helpen daarmee.
Ik geloof dat het www.tomshardwareguide.com
is, maar weet het niet zeker. Bij de revieuws staan altijd wel links naar andere sites, misschien moet je daar eens gaan kijken, gewoon een beetje surfen. Anders moet je het toch met de FSB doen. Ik kan je ook niet verder helpen daarmee.
Ik weet wel veel van mobo's af dus het moet me wel lukken, pc heb ik ook 133 mhz ram nodig? Ik heb nu nog een stripje van 128 mb pc100
Pagina: 1