"It certainly appears so..."
Verwijderd
Of ik ben dom of jijVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 23:42:
Televisies zijn gebouwd voor een X aantal draaiuren! Niemand kan je vertellen voor hoeveel uur dat dan zal zijn! Je kan het ook treffen dat na 2 jaar je beeldbuis defect raakt! Bad Luck, maar het kost je dan ruim 400 euro! ( eigen ervaring, philips breedbeeld )
Koop geen goedkoop merk, dan kan je neit intensief gebruiken , neem een goedmerk zoals : Philips , sony , JVS, etc...
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Je hebt mensen die luisteren naar de radio terwijl ze achter de computer zitten en ik
heb de gewoonte om altijd de t.v. aan te hebben. Aangezien ik ook een "heavy user" ben (houd in dat de tv soms wel 16 uur lang aanstaat) Kan ik je een Sony aanraden. De tv heb ik nu een 3 jaar en hij wordt elke dag gebruikt en voor zeer lange tijden en nog geen problemen mee gehad. Dus uhm uit ervaring... sony
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Ik heb niet echt goede ervaringen met Philips. De vorige Philips kapte er na 4 jaar al mee. De Panasonic daarna heeft het 3 jaar uitgehouden.
Onze eigen Philips heeft het na 5 jaar begeven. Ik vind 4 a 5 jaar (te) kort voor een televie-leven.
Ik weet dat Sony al heel lang Trinitron beeldbuizen in haar TV's gebruikt. Deze zijn over het algemeen van zeer goede kwaliteit (kijk maar naar monitoren: FST VS Trinitron enz). Zouden Trinitrons beter tegen 24uur/dag gebruik kunnen dan andere beeldbuizen?
Wat een bulls*.BadMotha schreef op 12 augustus 2002 @ 23:54:
neem dan in ieder geval geen 100hz tv, deze "slijten" veel sneller
Onze philips TV met 100 Hz DigitalScan is nu ruim 8 jaar oud en doet het als in nieuwstaat!!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
In theorie zouden de trinitron buizen juist kwetsbaarder moeten zijn (dunne draadjes) dan een schaduwmasker (geperforeerde plaat) zoals Philipsbuizen.Snipisnap schreef op 13 augustus 2002 @ 01:07:
Ik weet dat Sony al heel lang Trinitron beeldbuizen in haar TV's gebruikt. Deze zijn over het algemeen van zeer goede kwaliteit (kijk maar naar monitoren: FST VS Trinitron enz). Zouden Trinitrons beter tegen 24uur/dag gebruik kunnen dan andere beeldbuizen?
Verwijderd
Maar om mensen met TV's te vergelijken vind ik een beetje vreemd.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:39:
wij hebben een Loewe Xerox tv klapte er na twee jar uit maar idt is wel zo moeilijk te zeggen?? natuurlijk slijd een apparaat bij de een wat sneller dan bij de ander?? wij hebebn toch ook niet allemaal een evenlange levensduur???
Of ben jij wat anders?
Ik denk dat je toch een beetje geluk moet hebben met TV's wat betreft hun bouw. We zullen het dus maar gewoon moeten accepteren dat de ene er sneller mee kapt dan de andere
Het zal dus wel weer een niet-zo-spectaculaire TV worden (goedkope 55 CM ofzo)
Zucht...
belagnrijk!
Super TV alleen heb ik de 32 (is toch iets mooier qua film op mijn kamer).
Vriend van mij heeft de 36 maar die is minder. Hij heeft dan ook maar een kamer van 9 m2. Je ziet gewoon de pixels op het scherm
Verwijderd
Een van de meest verkochte tv 's volgens consumentenbond en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
JVS maakt trouwens een van de beste tv's die er zijn.
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Kreeg vandaag op me werk een JVC 25FX30B terug, DOA (Dead On Arrival). En hoor wel meer gezeik over JVC. Het probleem daarbij is dat je de mensen die geen probleem hebben met hun TV nooit hoort, terwijl je de mensen die er wel problemen mee hebben des te vaker hoort!
Verwijderd
Toch zijn de philips beeldbuizen qua beeldkwaliteit superieur aan sony of jvc. We hebben in de zaak een dvd van philips waar alle technieken worden uitgelegd zoals pixelplus,naturalmotion,active control enz enz. Ik dacht in het begin ook dat het maar een beetje blabla was maar als je een sony en een philips naast elkaar zet met een leuke dvd dan zie je het verschil overduidelijk. Philips (matchline) is beter. Wat betreft de levensduur maakt het echt geen h
Dit topic is gesloten.
![]()