Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik word gek van de open deuren

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Sorry dat het zo'n algemene opmerking is, maar ik wil het toch ff kwijt. Wat ik veel irritanter vind dan allerlei "grappen" op +3 of +4 zijn alle open deuren die steevast +3 krijgen.
Bijvoorbeeld:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Echt geweldige ontwikkelingen, die zuinige processors speciaal voor laptops en notebooks! In plaats van steeds alleen maar grotere en sterkere accu's is het beter om ook te kijken wat er zuiniger kan.[/quote]Wat moeten we hier nu mee?
Het komt ook zo vaak voor dat er nauwelijks tegenop te modden is. Zullen we toch een meldpuntje beginnen om zulke dingen gezamenlijk omlaag te zetten of wordt dat te veel werk?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, gewoon oogluiken op en modereren maar. Open deuren krijg je alleen weg als je erop reageert, en zelfs dan duurt het maanden.

Overigens is de "open deur" een landelijk verschijnsel. Kijk maar in de krant,TV en in Den Haag. 'kan de tweakers het niet kwalijk nemen :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Waarschijnlijk is de gemiddelde poster zich niet eens bewust dat hij een open deur aan het neerkwakken is.

Denkt gewoon iets nuttigs (Duh...) te zeggen. Het feit dat wij "hardcore" tweakers een dergelijke opmerking van XX andere posters voorbij zien komen, iedere keer weer, gaat aan de gemiddelde poster volledig voorbij.

Aannames zijn fataal.

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
edit:
eerst goed lezen B-)

Je kan niet verwachten dat iemand alleen reageert als hij echt wat toe te voegen heeft. Ben het met Irrelevant eens dat het irritante is dat die open deuren (horen op +1) omhoog worden gemod. Maar als je de moeite neemt een open deur te posten, dan mod je die andere toch eerst even omhoog :+

Antwoord op Irrelevants vraag: oproepen op het forum lijkt me niet handig. Het zijn er gewoon te veel, en het is ook teveel werk.

Verwijderd

En wat moet ik geven voor een open deur.
Is dat een -1 overgewaardeerd.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Idd, overgewaardeerd of zelfs overbodig.

Verwijderd

idd. die zag ik ook staan. Gewoon -1 overbodig.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 21:47 schreef Zemanova het volgende:
idd. die zag ik ook staan. Gewoon -1 overbodig.[/quote]jah.. -1 overbodig tot ie op 0 staat en staat ie op 0 dan niet gewooin niet modden maar 0 gemodereerd een keertje gebruiken!!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

over open deuren gesproken.....
Pagina: 1