Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Deel 3 : Blood of The Sacred , Blood of The Damned moet ook erg goed zijn...deze komt uit 1999.Ik heb 'm al besteld aangezien ik OOK op zoek was naar een beetje adventure van NA het millenium,maar die zijn bijna niet te vinden...Dan maar de beste van net voor het millenium.
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
speelt ook lekker weg, hij had ietsje langer gemogen naarmijn idee maar ik heb er geen spijt van dat mn moeder em heeft gekocht
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Deel drie heb ik net gekocht bij de V&D, voor 5 euro.Brainsnack schreef op 12 augustus 2002 @ 15:00:
Gabriel Knight 2 : The Beast Within was een erg goede adventure....
Deel 3 : Blood of The Sacred , Blood of The Damned moet ook erg goed zijn...deze komt uit 1999.Ik heb 'm al besteld aangezien ik OOK op zoek was naar een beetje adventure van NA het millenium,maar die zijn bijna niet te vinden...Dan maar de beste van net voor het millenium.
bij Free Record hebben ze btw een een Adventure Hall of Fame, voor superweinig geld
Voor 5 euro ofzo krijg je dan Die By The Sword (1 en 2), Fallout, Stonekeep en Broken Sword 1 & 2
Ik heb hem alleen voor de laatste twee gekocht, dat is mn geld meer dan waard
edit: tjeez
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik weet alleen nie hoe ik uit de kookpot van de wolf kan komen
Shit,ik heb 'm per postorder besteld voor 3 keer zoveel...ARGH
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Helaas wel een puur-DOS spel. Bij Phantasmagoria had ik ook al problemen om dit goed aan de praat te krijgen... PC is eigenlijk te snel, en de hardware wordt niet goed meer ondersteunt in DOS-omgevingen...
En dan betrof het nogwel een echte SB64 (wel PCI)
Ik kwam in een ander draadje ook al Overseer tegen...
Zijn die laatste games nu ook een stuk mooier dan voorheen ??
3D graphics, 1024x768 enzo ??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Want in vga mode willen niet veel nieuwe spellen gaan, zie mijn sig.
Maareuh, ontopic, beneath a steel sky is ook een goede oude adventure, wel een beetje donker sci-fi.
Grim Fandago is ok heel grappig, en ziet er geod uit.
Verwijderd
Die by the sword 2?LuNaTiC schreef op 12 augustus 2002 @ 15:08:
Natuurlijik Broken Sword en Monkey Island
bij Free Record hebben ze btw een een Adventure Hall of Fame, voor superweinig geld
Voor 5 euro ofzo krijg je dan Die By The Sword (1 en 2), Fallout, Stonekeep en Broken Sword 1 & 2
En sinds wanneer is fallout een adventure
Maar alleen voor die laatste twee is het al inderdaad waard.
woei ik ren nu naar de Free Record Shop voor BS1&2!!! maarja hier in Maastricht hebben ze die pack natuurlijk nietLuNaTiC schreef op 12 augustus 2002 @ 15:08:
Natuurlijik Broken Sword en Monkey Island
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Heb het spel zelf nog nooit gespeeld, dus ik nam voor het gemak maar aan dat het deel 2 was
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zker wel, ik heb LBA en LBA2 ook iets van 5x uitgespeelt, op het laatst lukte het al binnen 24 uurVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:54:
Oke het is een beetje oud maar wel zeer kewl: Little Big Adventure 2![]()
nope nergens te vindenViperGTS schreef op 12 augustus 2002 @ 15:49:
[...]
woei ik ren nu naar de Free Record Shop voor BS1&2!!! maarja hier in Maastricht hebben ze die pack natuurlijk niet
PIII 800@804 Mhz
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
met de muis links en rechts klikkenVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:09:
ik ben nu bezig met toonstruck, die vink ook vet
Ik weet alleen nie hoe ik uit de kookpot van de wolf kan komen
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Verwijderd
Voor zn tijd was Children of The Lost City ook vrij vooruit, was toendertijd leuk te spelen. Stond nog op 1 van de allereerste Twilights
ViperGTS: ik zou als ik jou was gewoon vragen of ze ze kunnen bestellen. Kost je amper geld, en als het goed is kunnen ze alles uit het assortiment bestellen.
Of evt de trein pakken en in Utrecht ofzo proberen. Hebben ze hem ook vast wel
Tja daar zijn ze ook achtergekomen. De 3d-versie van Leisure Suit Larry (waren ook leuke adventuresFreddy_Fish schreef op 12 augustus 2002 @ 19:46:
Monkey Island 3 uiteraard, 4 is echt zuig, heel erg zonde dat ze die 3d hebben gemaakt maarja.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Iets ouder zijn:
Blade Runner (al genoemd, erg goed)
Gabriel Knight 3 (ook al genoemd, maar ook erg goed en moeilijk)
In tegenstelling tot anderen hier vond ik monkey island 4 wel erg geinig om te spelen, alleen af en toe erg onlogisch.
uhm...
PIII 800@804 Mhz
Da's wel een heel bijzondere winkel dan
Verwijderd
Kun je nou eigenljik zo'n cure maken voor die limited levensduur. VOlgens mij had ik al die dna stukjes gevonden, maar wat verder?
Verwijderd
Trouwens, zit net weer die cd te bekijken, weet iemand hoe je die music kunt rippen uit die *.mix bestandjes?Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:34:
Achja, blade runner is ook inderdaad erg goed. Hoewel al redelijk oud bljift ie door zijn engine toch op een aparte manier echt mooi.
Kun je nou eigenljik zo'n cure maken voor die limited levensduur. VOlgens mij had ik al die dna stukjes gevonden, maar wat verder?
Fallout 1 en 2 asl heel vette rpgs
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
de tekst op de achterkant voorspelde een cool spel
iemand die dit heeft?????? en is het weer een echte adventure 'zoals vroeger' ???
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik ben er vandaag aan begonnen en ik moet zeggen dat het een zeer interessant adventure is qua verhaal, graphics en geluid. Het enige nadeel vind ik dat het wat makkelijk is, maar dat veranderd misschien nog wel.ViperGTS schreef op 12 augustus 2002 @ 23:04:
ik heb vandaag Syberia in mn handen gehad
de tekst op de achterkant voorspelde een cool spel
iemand die dit heeft?????? en is het weer een echte adventure 'zoals vroeger' ???
500e post
nope dat veranderd niet echt... je moet wel op een paar stukjes goed doordenken wat er een tijd daarvoor is gebeurd (hint hint) maar ik heb m in 2 dagen uitgespeeld.. maar ik moet zeggen (zoals hierboven ook al stond) het is een prachtig en erg goed spel.. maar jammer dat ie niet wat langer was, er hadden best nog 2 of 3 grote stations bij gemogen.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 23:25:
[...]
Ik ben er vandaag aan begonnen en ik moet zeggen dat het een zeer interessant adventure is qua verhaal, graphics en geluid. Het enige nadeel vind ik dat het wat makkelijk is, maar dat veranderd misschien nog wel.
500e post
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
(Als je WindowsXP hebt, niet discworld2:MissingPresumed/MortalityBites of discworld3:noir nemen; die zullen niet draaien onder windowsXP, videoprobleempjes)
Maar deel 1 is zeker de moeite waard; lekker moeilijk + heel veel humor
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Ik heb er ietsje langer over gedaan, maar t is niet echt moeilijk. En als ik er ff helemaal niet uit kon komen heb ik Lord_mithril geraadpleegd.Lord_Mithril schreef op 12 augustus 2002 @ 23:30:
[...]
nope dat veranderd niet echt... je moet wel op een paar stukjes goed doordenken wat er een tijd daarvoor is gebeurd (hint hint) maar ik heb m in 2 dagen uitgespeeld.. maar ik moet zeggen (zoals hierboven ook al stond) het is een prachtig en erg goed spel.. maar jammer dat ie niet wat langer was, er hadden best nog 2 of 3 grote stations bij gemogen.
Een ander spel is Ammerzone, heb ik ook maar nog niet helemaal uitgespeeld.
Ben niet zo'n hele fanatieke speelster.
Smiling as the shit comes down...
xx-aantal eindes. was echt gaaf.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Verwijderd
Monkey Island 1&2 (3 is kut, 4 is erger)
en natuurlijk Toonstruck (vet droog)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
shit, inderdaad, die ben ik vergeten, discworld, die had ik op mijn oude pc staan, en liep daarop evengoed als doom3 waarschijnlijk hier op zal draaien...DarkX schreef op 13 augustus 2002 @ 19:29:
zucht... ik moet nog bladerunner en discworld noir hebben voor mijn collectie, maar is moeilijk te vinden of idioot duur... Longest Journey is btw erg mooi, en redelijk recent
ah, the old days, when games were simple and fun...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 19:38 . Reden: vage smiley zat erbij ]
Verwijderd
http://www.gigashop.nl/cgi-scripts/winkel.asp
Weet niet of je die zaak enz kan vertrouwens .. is geloof ik niet gecertiviceerd .. mja. At your own risk
Verwijderd
Ik ben der uti maar nou zit ik weer vast
Toonstruck is vet
Day of the Tentacle rulet, MI 3 is vet. 4 is nix aan. Simon 3d zuigt ook hard. Full throttle is gaaf, maar heb je in een dag uitgespeeld.
Sam n max moek nog aan beginnen.
Nee, wat is minder kapot van. 2 is echt super, maar 3 viel mij erg tegen.Brainsnack schreef op 12 augustus 2002 @ 15:00:
Gabriel Knight 2 : The Beast Within was een erg goede adventure....
Syberia lijkt me wel weer heel leuk, maar de centen zijn op(ja ik heb pas neverwinternights gekocht, en een dvd, enne.. school he
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
WHOA daar heb ik destijds nog ruim 80 piek voor betaaldVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:06:
[...]
Deel drie heb ik net gekocht bij de V&D, voor 5 euro.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
sam n max rulet minstens zo hard als day of the tentacle dan weet je dat alvastVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:47:
[...]
Ik ben der uti maar nou zit ik weer vast
Toonstruck is vet
Day of the Tentacle rulet, MI 3 is vet. 4 is nix aan. Simon 3d zuigt ook hard. Full throttle is gaaf, maar heb je in een dag uitgespeeld.
Sam n max moek nog aan beginnen.
(misschien wel wat korter)
PIII 800@804 Mhz
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!