Toon posts:

[WC] black ice micro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sindskort is er een nieuwe nog kleinere radiator uit (100 x 82 x 50 mm), welke me ideaal lijkt voor een kleine miditower die ik binnenkort krijg.
Heeft iemand ervaring met de koelcapaciteit van deze radiator, want ik ben nog geen reviews tegen gekomen? :(

voor info : http://www.hwlabs.com/products/blackicemicro.htm

hij is oa. te bestellen bij: http://www.overclocking.be/

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Mjah, grofweg gezien: hoe kleiner de radiator hoe minder warmte dat je kan afvoeren. maar ik denk dat als je er een stevige 80mm fan op zet en de rad een directe opening naar buiten geeft, dat et toch zat is om een CPU redelijk koel te houden. Maarjah, het ligt er aan wat jij wilt, je proc een tikkie omhoog en een mooi compact systeempje behouden. of wil je echt diehard gaan en zoveel mogelijk bereiken.

Verwijderd

Topicstarter
AtomicShockwave schreef op 12 augustus 2002 @ 14:43:
Maarjah, het ligt er aan wat jij wilt, je proc een tikkie omhoog en een mooi compact systeempje behouden. of wil je echt diehard gaan en zoveel mogelijk bereiken.
Sorry vergeten te melden :z , maar het is ook nog maandag.
Die pc wordt gewoon normaal gebruikt en hoeft alleen stil te zijn. Wat dat betreft verwacht ik ook geen problemen met deze radiator, maar ik ben nog steeds wel benieuwd naar tweakers die er evaring mee hebben.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
wat zijn de specs van de pc waar de WC opin komt? :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wedden dat dat ding nog belachelijk duur wordt :/

Maar deze zal idd minder koelen als grotere rad's

iStockphoto

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Epsilon

je kan makkelijk een 120mm blackice kwijt onder je hd's hoor.

meet maar es op. gaat echt heel goed.

Verwijderd

Topicstarter
epsilon schreef op 12 augustus 2002 @ 19:17:
je kan makkelijk een 120mm blackice kwijt onder je hd's hoor.

meet maar es op. gaat echt heel goed.
Sorry voor de late reacties, maar ik was ff van het mooie weer aan t genieten met mn vriendin. 8)
Maar bedankt voor de goeie tip, zal eens kijken wat ik nog aan ruimte over heb.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 14:40

Rick2001

9950X delidded en direct die

Gewoon even bij een auto demontagebedrijf zoeken naar een klein radiatortje. Veel beter en scheelt enorm veel geld.
Het blijkt niet meer dan een hype te zijn die Black Ice radiatoren. (Leuke naam, leuk kleurtje en lekker duur verkopen. Zelfde techniek die OCZ gebruikt om hun producten te verslijten.)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Gewoon even bij een auto demontagebedrijf zoeken naar een klein radiatortje. Veel beter en scheelt enorm veel geld.
[\quote]

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, alleen ben ik nog geen kleine radiator tegen gekomen die precies in de uitsparing voor fans (iets minder dan 12 cm breed) achter in de kast past. Ook al ben ik een gierige hollander ;) op een gegeven moment moet je toch in de commerciele sector gaan kijken.

Misschien moet ik maar eens een oude motor of scooter nakijken, voor bruikbaar materiaal

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat die Black Ice Micro verdomd beroerd gaat presteren, puur vanwege de kleine grootte. Op die manier waterkoelen vind ik zonde van het geld; geef het dan uit aan een fatsoenlijke luchtkoeler.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 14:02

Row

ja idd zou ik ook doen geef dan je geld uit een een zalman of alpha pal 8045 met 13373 delta fan of papst :D

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb zelf een 'normale' black ice pro evo, en ik vind die zelfs naar mijn smaak te weinig presteren, zit er hard over te denken om eens langs de sloop te gaan of om een black ice 2 aan te schaffen oid.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:40
Hoe kleiner ze zijn des te slechter ze koelen he :) Denk dat'ie erg magertjes is als je er een XP2200+ oid mee wil koelen die continu }:O draait, maar zal voldoende zijn om een ouwe server mee stil te houden.

[offtopic]
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:35:
... voor een kleine miditower die ik binnenkort krijg...
Waarom neem je dan niet gewoon een bigtower :) Kreeg zelf mn radiator ook niet ingebouwd (nouja, kon kiezen: of radiator of reservoir ;)), toen maar een JNC B4-5 gekocht. Ding was 30 euro, maar heb nu teminste lekker veel ruimte :D

Ding werd nog geleverd met wieltjes ook, wat wil een mens nog meer ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1