Toon posts:

[Chello] Homepage ftp account werkt niet meer?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een tijdje een homepage op members1.chello.nl (regio Ede) staan en was van plan om deze te updaten.. tot mijn grote verbazing kan ik niet meer inloggen op de server :? (en ja mijn login naam en password zijn ZEKER correct ik heb al heel vaak dingen upgeload enzo)

Leapftp geeft dit aan:
Connecting to members1.chello.nl, Port 21 (#1)
Resolved host as: 213.46.226.40
Connected. Waiting for response.
220 UPC/chello The Netherlands homepage server
USER c.vanmiddendorp
331 Password required for c.vanmiddendorp.
PASS xxxxxx
530 Login incorrect.
QUIT

Nu las ik op de chello netwerk status pagina (http://subscriber.chello.nl/support/status.html) dat de homepage servers omgezet zijn naar een central server ofzo... is dat soms een ander adres geworden, of is er misschien iets fout gegaan? hebben andere mensen hier misschien ook last van? Ik heb UPC al gemaild maar die laten zoals altijd niks van zich horen 8)7

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Je hebt je paswoord en/of username verkeert ingetypt.

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat je denkt dat ik zo dom ben :P .. ik heb het al 10x overnieuw geprobeerd en weet ZEKER dat het goed is ... bij de pop3 server gebruik je hetzelfde username en password en dat werkt ook

en ik had een preset in mijn ftp proggie.. die het altijd deed en nu niet meer (zonder dat er wat veranderd is) mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn ook nog eens super makkelijk!! (geen rare hoofdletters, getallen enzo)

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

nee hoor ik heb hetzelfde probleem en ik heb het wachtwoord al 100 keer ingevoerd.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Topicstarter
ah zie..dus ik ben niet de enige..ik zou het wel erg graag gefixed willen hebben #%()#$!@... heb jij ook upc gebeld/gemaild?!

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

ja ik heb gemaild, en ik kreeg een mailtje terug dat ze de klacht hadden ontvangen.
Maar net zoals jij ik heb nog steeds nix ontvangen en het is al bijna 3 weken geleden :?

Verwijderd

Topicstarter
lekker is dat.. ik zou toch echt graag mijn homepage updaten.. ik heb net weer een mailtje gestuurd (via dat contactformulier) ze durfde me zelfs een keertje terug te sturen dat de server er tijdelijk had uitgelegen en dat ik maar op de netwerk status pagina moest kijken! d0h!!

Verwijderd

Topicstarter
de oplossing: met de zelfadmin op de chello site je wachtwoord veranderen .. tja het moet niet gekker worden :P

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

kan dat?

EDIT: ik heb het al gezien :)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
bij mij werkt ie wel weer gewoon...

maar hijs helemaal leeg... :'(
gewoon alles foetsie

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Topicstarter
tss das helemaal k-t... bij mij staat alles er nog nu ie het weer doet

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

ja hebt gewoon je password veranderd?

Pagina: 1