Veel onterechte moderaties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
nieuws: Indiërs ontwikkelen algoritme voor priemgetallen

Er is iemand die meent dat alle reakties dubbel zijn.
Ook staan er een aantal reakties die veel te hoog zijn gemod.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=572966
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=572971

Er moet nu echt eens serieus over een cursus modereren voor n00bs worden nagedacht. :{
Hoeveel draden je vandaag de dag tegenkomt die zo scheef staan als een vrouw van lichte zeden is niet meer te tellen.
Vrientjespolitiek, haat, onwetendheid, het is allemaal te vinden op de FP.
Ik ben blij dat ik meer dan 200 punten ter beschikking heb want ik heb er veel nodig.

* bazs2000 stort zich weer op de draad.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
In de genoemde draad zijn best veel reacties geplaatst naar het linkje van dat pdf bestand waarin uitleg staat, alle reacties muv de eerste zijn dan logischerwijs dubbelposts. (of zie ik dat nu fout?). Ik heb echter niet veel dubbelposts uitgedeelt :)

Overigens staan er ook nog diverse reacties die exact uitleggen wat een priemgetal is waarvan ze allemaal eigenlijk het zelfde zijn maar met een iets andere verwoording. Ook hier is eigenlijk toch dubbelpost van toepassing of niet?.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er is iemand die meent dat alle reakties dubbel zijn.
Ik ben er ook al eens langs geweest. Probleem is dat de vraag wat je met priemgetallen moet en het antwoord (cryptografie) meermalen gepost zijn binnen een paar minuten. Dan geldt het officieel niet als dubbelpost, maar dat beseft helaas lang niet iedereen. Ze zien gewoon hetzelfde nog een keer staan en denken "dubbelpost!" zonder naar de tijd te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Sommige reakties zijn toch echt wel interessant omdat er meer instaat dan alleen de uitleg over de priemgetallen.
Om die reden heb ik een aantal reakties omhooggemod.

Edit:

Inderdaad, mensen zouden naar de tijd van de post moeten kijken, niet naar de positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
is idd wel triest met de dubbel post, er zijn er wel veel maar allemaal rond de zelfde tijd waar door het weer geen dubbelpost is :)

snap ik het nu zelf nog wel

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
spook schreef op 12 augustus 2002 @ 14:44:
snap ik het nu zelf nog wel
Misschien wordt het tijd voor een cursus modereren voor gevorderden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Nu online
polaris schreef op 12 augustus 2002 @ 14:41:
[...]
Ik ben er ook al eens langs geweest. Probleem is dat de vraag wat je met priemgetallen moet en het antwoord (cryptografie) meermalen gepost zijn binnen een paar minuten. Dan geldt het officieel niet als dubbelpost, maar dat beseft helaas lang niet iedereen. Ze zien gewoon hetzelfde nog een keer staan en denken "dubbelpost!" zonder naar de tijd te kijken.
Ok zit er 1 minuut tussen kan ik nog begrijpen maar er zijn er ook waar dus 4-8 minuten tussen zitten, voor zo'n reactie van 2 regels heb je geen 4 minuten nodig om te tikken :)

Aan de andere kant kan het zijn dat ze eerst het verhaal lazen en toen pas reageerde maar dat lijkt me vreemd want dan zouden de verhalen elkaar niet zo snel opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Wheheheheeeeee. :'(

Ik ga bijna huilen als ik sommige reakties bekijk.
Waarom staat deze in hemelsnaam op -1. :?
Ik snap sommige mensen echt niet meer, ik ga deze nog niet modden omdat jullie die score dan niet zien, dat doe ik zometeen wel.

Wie gaat die cursus ook alweer schrijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Nu online
Hij staat nu niet meer op -1 maar tis eik wel een typische first post.

Vind het trouwens wel vreemd waarom die daar terecht is gekomen, zeker weer iemand die het recht in eigen hand wilde nemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Topicstarter
Nee, hij staat nu zelfs op +1 grappig. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh. Ik heb daar een aantal van gedubbelpost toen ik zelf nog niks had gepost. Ten eerste werd daar priemgetallen en de werking ervan in het kort weet ik veel hoe vaak uitgelegd. Dat is oninteressant voor iemand die wat meer over de materie wil weten. Die hoeft dat slechts 1x te lezen en dan is 't goed.

Ten tweede staat die .pdf URL er ook een aantal in. Sommige hadden er dan een interessante uitleg bij gedaan, die heb ik positief beoordeeld aangezien die meer info geven en dus nuttig zijn. Slechts die URL's zijn niet interessant voor de Tweaker die 't doorleest en verdienen (hoe lullig ook voor de karma) niet een hoge moderatie. Dus, dubbelpost. Anders had ik overbodig of overgewaardeerd gemoddereerd. 't Was iig een flink pakket dubbelposts.
Pagina: 1