MEG - Meer energie eruit dan er in

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:57
Volgend jaar komt er een systeem op de markt, die 2,5 kW van vrije energie levert.
Het systeem werkt volgens het principe dat in plaats van een spoel een stuk metaal magnetisch kan maken door middel van elektriciteit, een permanente magneet elektriciteit in een spoel kan opwekken.
Met behulp van een bipolaire magneet waarbij de noord-en zuidpool via een ringvormige kern met elkaar verbonden zijn, en waaromheen spoelen zijn gewikkeld, wordt energie van het tijdruimte-continuum afgetapt, hetgeen een grotere energie-output dan energie-input realiseert.

"
US Patent 6,362,718: Motionless Electromagnetic Generator (MEG)

Abstract: An electromagnetic generator without moving parts includes a permanent magnet and a magnetic core including first and second magnetic paths. A first input coil and a first output coil extend around portions of the first magnetic path, while a second input coil and a second output coil extend around portions of the second magnetic path. The input coils are alternatively pulsed to provide induced current pulses in the output coils. Driving electrical current through each of the input coils reduces a level of flux from the permanent magnet within the magnet path around which the input coil extends. In an alternative embodiment of an electromagnetic generator, the magnetic core includes annular spaced-apart plates, with posts and permanent magnets extending in an alternating fashion between the plates. An output coil extends around each of these posts. Input coils extending around portions of the plates are pulsed to cause the induction of current within the output coils. "

http://jnaudin.free.fr/html/meg.htm

Dit is echt een doorbraak in de technologie! Een google search http://www.google.nl/sear...-8&oe=UTF-8&start=20&sa=N levert zoveel informatie dat het waarheidsgehalte best hoog kan zijn.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mooi, dan kan ik mijn natuurkundeboek eindelijk verbranden......
Met behulp van een bipolaire magneet waarbij de noord-en zuidpool via een ringvormige kern met elkaar verbonden zijn
:?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:50

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Heeft al een keer op de voorpagina gestaan, en is ook al een keer een discussie over geweest op W&L.

Maar misschien kan MasterMind een mooi nieuw discussiepunt over dit onderwerp naar voren brengen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-01 20:20

Dr C

met C en CK

perpetuum mobile plus :)
Wat een mooie grap. Sorry maar hier gellof ik niks van. Adners zou deze beste man een fij dreigbreifje van Shell oid thuisgebstuurd krijgen, want dat zou betekenen dat alle energie'problemen' opgelost zijn.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:57
Mx. Alba schreef op 12 augustus 2002 @ 14:19:
Heeft al een keer op de voorpagina gestaan, en is ook al een keer een discussie over geweest op W&L.

Maar misschien kan MasterMind een mooi nieuw discussiepunt over dit onderwerp naar voren brengen?
't Is te mooi om waar te zijn, ik vraag me echt af waar die extra energie nou PRECIES vandaan komt.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb ook al heel veel gehoord over dit ding, maar altijd maar van vage bronnen. Als het echt 'gratis' energie zou zijn, dan zou het zo'n grote gevolgen hebben dat de complete wereldpers (en vooral de serieuze wetenschappelijke publicaties) er vol van zou staan. Dat is echter niet het geval, waardoor ik helaas moet geloven dat de mensen met echt verstand van natuurkunde zich een breuk lachen om de verzameling van vage termen en experimenten waaruit die mensen "gratis energie" putten.

Dat ze een patent hebben zegt overigens niets. Iedere zool kan een patent aanvragen op een raar idee. Dat wil echter niet zeggen dat het werkt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

NOT AGAIN!!!!
Is al een topic over....allemaal onzin dit

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:50

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op de website van de MEG staat een heel simpel schema dat iedere electrotechnicus in elkaar zou kunnen knutselen. Ik neem aan dat er zeker enkele tweakers zijn die de apparatuur in huis hebben om zoiets te maken. Ik zou zeggen, doe eens wat wetenschappelijk onderzoek, en herhaal hun experimenten?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kan me wel de anecdote herinneren van Mr Feynman die een brief kreeg van Boeing, omdat meneer Feynman een patent had op "toegepaste nucleaire aangedreven straalmotoren".....

Die Feynman had ooit tegen een patentmakelaar opgesomt wat je misschien met kernenergie zou kunnen doen... die gast had alle ideeen gepatenteerd en tja, per stuk kreeg Feynman een dollar dus heeft overal keurig een krabbel ondergezet. :)

Patenten... De meeste zijn serieus, maar je wilt niet weten welke onzinnige kronkels worden gepatenteerd en iedere mafkees weet dat dit patent inherent onmogelijk is.

Misschien iets meer voor de koude kernfusie dmv accoustische stimulaties van impolderende luchtbelletjes in gedeutereerd Aceton onder invloed van Neutronenstraling .... O nee, da's vorige week al gedaan. :z

Verwijderd

Wauw nog wel een bipolaire, bij mijn weten zijn alle magneten bipolair. Monopolair zou veel cooler zijn. Gewoon een losse noordpool ofzo. :)
Een google search levert zoveel informatie dat het waarheidsgehalte best hoog kan zijn.
Gelukkig is het nog niet zo dat het "waarheidsgehalte" wordt bepaalt door het aantal hits bij google. Als veel mensen iets denken maakt dat het nog niet meer waar.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 21:45
Maar als het systeem volgens de eerste poster volgend jaar op de markt komt, moet het toch wel 'iets' zijn? Anders delven de makers hun eigen graf. (Wat niet echt slim is :D)

Verwijderd

Is er geen instantie die dat kan bevestigen, ben wel benieuwd eigenlijk

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Voordat alle organische brandstoffen opgestookt zijn, komen dergelijke apparaten nooit in een noemenswaardig aantal voor. Ten eerste is er twijfel of iets dergelijks uberhaupt mogelijk is, maar dat leg ik nu terzijde. Het belangrijkste punt is dat het de wereld teveel kost. Kijk maar eens naar Shell, alle energiemaatschappijen, autofabrikanten, boringen, olietransporten, enz enz enz. Die hebben zo'n grote macht, dat ze al deze potentiele revolutionaire dingen onderdrukken, sterker nog, hoogstwaarschijnlijk doen ze dat al jaren. En waarschijnlijk niet zonder reden, veel regeringen draaien voor een deel op deze financiele aspecten.

Stel (ultra hypothetisch) dat vanaf volgend jaar, er 1 energiecentrale in de wereld is die nodige alllllle energie van de hele wereld kan maken, zonder vervuiling. Weg milieuvervuiling, dat wel. Maar hoe lullig het ook klinkt, de wereld gaat er aan onderdoor als het werkelijkheid zou zijn.

En zo zal het nog wel een jaar of 100 doorgaan, totdat er geen alternatief meer is. En dan maar hopen dat Esso en Shell hun labaratorium open gooien :). Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel goed dat men met dit soort technologie bezig is, want uiteindelijk is het nodig, maar dat is pas op heel een lange termijn.

Okee, ik ging iets te veel off-topic.

Verwijderd

dit doet me denken aan een film
ben alleen de naam kwijd

maar als je denkt dat er zo iets is
dan zal de hele wereld zwijgen
omdat dat de einde is van de economie
de grootste bron van economie is
stroom en olie.

en aan gezien de mensen hebzuchtige zijn
zullen ze alles doen om het te stoppen .

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

precies, uiteindelijk komt het wel goed hoor, maar dan moet wel alle natuurlijke energie bijna op zijn :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mozin schreef op 13 augustus 2002 @ 10:21:
Kijk maar eens naar Shell, alle energiemaatschappijen, autofabrikanten, boringen, olietransporten, enz enz enz. Die hebben zo'n grote macht, dat ze al deze potentiele revolutionaire dingen onderdrukken, sterker nog, hoogstwaarschijnlijk doen ze dat al jaren.
Ja, natuurlijk. Weer iemand die teveel naar de X-Files heeft gekeken. Stel ik heb zo'n ding, wie gaat mij tegenhouden om de bouwtekeningen openbaar te maken of een bedrijf op te starten dat ze verkoopt? De regering? De politie? Mannen in een ongemarkeerd zwart busje die ineens op de stoep staan?

En hoe houden ze me tegen? Klagen ze me aan? Vermoorden ze me? Sluiten ze me op? En allemaal zonder aandacht te trekken? Alle wetenschappers in alle landen ter wereld die alternatieven voor olie bedenken? In het internationale netwerk van geheime bunkers waar ook de UFO's liggen en Elvis Presley gekloond wordt?

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 13 augustus 2002 @ 20:10:
[...]

Ja, natuurlijk. Weer iemand die teveel naar de X-Files heeft gekeken. Stel ik heb zo'n ding, wie gaat mij tegenhouden om de bouwtekeningen openbaar te maken of een bedrijf op te starten dat ze verkoopt? De regering? De politie? Mannen in een ongemarkeerd zwart busje die ineens op de stoep staan?

En hoe houden ze me tegen? Klagen ze me aan? Vermoorden ze me? Sluiten ze me op? En allemaal zonder aandacht te trekken? Alle wetenschappers in alle landen ter wereld die alternatieven voor olie bedenken? In het internationale netwerk van geheime bunkers waar ook de UFO's liggen en Elvis Presley gekloond wordt?
Chinese militaire assassins kosten +/- 1000euro's in belgië per adres dat ze leegschieten met geluidsgedempte wapens. Huurlingenbedrijven bestaan ook, als ze maar goed betalen, dan doen ze alles, zelfs landen/naties veroveren.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 02:02:
[...]

Chinese militaire assassins kosten +/- 1000euro's in belgië per adres dat ze leegschieten met geluidsgedempte wapens. Huurlingenbedrijven bestaan ook, als ze maar goed betalen, dan doen ze alles, zelfs landen/naties veroveren.
EN er is mij ook verteld dat er voor dit soort posts van dit niveau een HK schijnt te zijn..... :P ;)

Ik vind het erg ongeloofwaardig dit verhaal,maar ik zal zeker meer info erover zoeken en kijken of ik zelf zo'n dingetje in elkaar kan knutselen..

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Uhu. En dat soort dingen komen niet in het nieuws? Of wordt het hoofdkantoor van CNN dan gebombardeerd door een Chinese F16 voor 1 miljoen euro per ASRAM?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ja en?

Als het principe of de bouwtekeningen eenmaal in de krant hebben gestaan, dan is het nooit meer te stoppen. Je kan iets niet 'ont-weten' Je kan de uitvinder wel doodschieten, maar de kennis kan je nooit langdurig onderdrukken.

En tussen twee haakjes: Shell maakt de meeste winst op fine chemicals. Die dingen kosten soms duizenden $$ per gram. Ruwe olie is allang niet meer het belangrijkste voor ze met prijzen van rond de $25 per barrel.

En de grote echte energie bedrijven verdien schatten aan de distributie. Het zal ze verder worst wezen wat er aan het begin van de keten staat. De Eneco in Nederland draait bv heel goed en als ze het hierboven besproken apparaat zouden kunnen krijgen zijn ze er alleen maar blij mee. Jouw huis zal nog steeds van 240 V 50 Hz moeten worden voorzien. En dat maken ze dan mbv. de 'uitvinding' ipv. met gas/kolen/biomassa/kern centrales waarrbij ze ieder jaar weer aan nieuwe zwaardere millieu eisen moeten voldoen.

[ Voor 0% gewijzigd door Ortep op 14-08-2002 14:16 . Reden: typo's ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:18
Ecteinascidin schreef op 12 augustus 2002 @ 14:11:
Mooi, dan kan ik mijn natuurkundeboek eindelijk verbranden......

[...]

:?
LOL, deze reply moet ik onthouden.

Engineering

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:18
Mozin schreef op 13 augustus 2002 @ 10:21:

En dan maar hopen dat Esso en Shell hun labaratorium open gooien :). Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel goed dat men met dit soort technologie bezig is, want uiteindelijk is het nodig, maar dat is pas op heel een lange termijn.

Okee, ik ging iets te veel off-topic.
Ik kan merken dat jij een echte kenner bent.
Maar om toch even een aantal dingen te verduidelijken wil ik nog even het volgende zeggen:
1. Welk laboratorium van Esso? Esso werkt enkel met 'proven technology'.
2. Bij Shell wordt er al sinds jaren onderzoek gedaan, naar alternatieve energiebronnen. Zodat er ook voor Shell leven na de olie is. En zij zullen zeker niet in hun eigen hand bijten, als zij een efficientere manier gevonden hebben waarmee ze heel veel geld kunnen verdienen. Want als zij het doen, dan komt er wel iemand anders mee op de markt.

Engineering

Verwijderd

Uhu. En dat soort dingen komen niet in het nieuws? Of wordt het hoofdkantoor van CNN dan gebombardeerd door een Chinese F16 voor 1 miljoen euro per ASRAM?
Vanwaar komen die huurmoordenaars? Lange uitleg...

Chinezen in China worden op school militair opgeleid. Chinezen zien op tv dat het westen rijker is dan hun dorpje. Ze betalen duizenden dollars om naar europa te gaan, zowel met boten als met vrachtwagens. Vroeger konden ze zwart en illegaal werken in restaurants, door strenge controles op illegalen worden die illegalen werkloos. Bij de maffia betaalt met +/-1000 euro om een huis leeg te schieten, de schietlessen van hun schooltijd worden dus benut. Die mensen kunnen door de strenge wetten op illegalen niet meer "normaal" werken, dus huurmoordenaar worden. Die moorden zijn ZO ORDINAIR dat ze nooit de krant halen.

Als je een rijke Chinees beledigt dan kan hij je gemakkelijk naar de andere wereld helpen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:05:
Als je een rijke Chinees beledigt dan kan hij je gemakkelijk naar de andere wereld helpen.
Als je een rijke Nederlander beledigt ook, wat een argument zeg.

Ik kan hier ook wel sprookjes gaan vertellen over het geheime leger van groene kaboutertjes dat onder de grond woont en verslaafd is gemaakt aan cocaine door Colombiaanse drugsdealers, en dat ze 's avond een gat in de vloer van je huis graven om je spoorloos te laten verdwijnen als je je schulden niet betaald. Tja en dat komt ook zo vaak voor dat het niet in de krant terecht komt. Sterker nog, er is nergens enig bewijs van te vinden, want het is allemaal de normaalste zaak van de wereld. Dit zijn toch dingen die iedereen weet?

Kom jij maar eens met een aantal artikelen waaruit blijkt, of waarin suggesties worden gegeven dat, internationale oliemaatschappijen al jaren lang op grote schaal illegaal in Belgie verblijvende Chinezen gebruiken om alle wetenschappers die onderzoek doen naar alternatieve brandstoffen te vermoorden. Dan zal iemand je verhalen misschien serieus nemen. Als het bij fabeltjes blijft dan ken ik er ook nog wel een paar.

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 14 augustus 2002 @ 22:32:
[...]

Als je een rijke Nederlander beledigt ook, wat een argument zeg.

Ik kan hier ook wel sprookjes gaan vertellen over het geheime leger van groene kaboutertjes dat onder de grond woont en verslaafd is gemaakt aan cocaine door Colombiaanse drugsdealers, en dat ze 's avond een gat in de vloer van je huis graven om je spoorloos te laten verdwijnen als je je schulden niet betaald. Tja en dat komt ook zo vaak voor dat het niet in de krant terecht komt. Sterker nog, er is nergens enig bewijs van te vinden, want het is allemaal de normaalste zaak van de wereld. Dit zijn toch dingen die iedereen weet?

Kom jij maar eens met een aantal artikelen waaruit blijkt, of waarin suggesties worden gegeven dat, internationale oliemaatschappijen al jaren lang op grote schaal illegaal in Belgie verblijvende Chinezen gebruiken om alle wetenschappers die onderzoek doen naar alternatieve brandstoffen te vermoorden. Dan zal iemand je verhalen misschien serieus nemen. Als het bij fabeltjes blijft dan ken ik er ook nog wel een paar.
Iedereen kan die huurmoordenaars huren. Geloof het of niet, er zijn mensen die denken dat de wereld zo veilig is als het voorgesteld word. Mijn vader is een gokverslaafde en de schuldeisers dreigen met huurmoordenaars, als je hen niet serieus neemt, dan krijgt je die moordenaars aan huis. Zo'n moorden staan wel regelmatig in chinese kranten. Naast chinezen kan je evengoed russen of albanezen huren, die zijn wat goedkoper. De wereld van de "vreemdelingen" is veel gevaarlijker.

Ik beweer NIET dat de oliemaatschappijen huurmoordenaars gebruiken, maar de mogelijkheid bestaat. Ik geef reactie op de post van iemand die denkt dat het onmogelijk is om ff iemand te vermoorden.

Kranten brengen graag sensatie en als zo'n moorden regelmatig gebeuren, dan is dat geen sensatie meer. Zoals niet elke vechtpartij niet in het nieuws komt...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik geloof best dat je een huurmoordenaar kan krijgen (en vast ook wel een Chinese), en ik geloof ook best dat er mensen vermoord worden zonder dat het in de krant komt, maar dat was niet het onderwerp van deze draad.

Iemand beweerde dat bedrijven als Shell de wetenschap onderdrukken, waarop ik vraag (cynisch) of ze me soms gaan vermoorden als ik iets uitvind dat benzine kan vervangen. Ik zei dus niet dat het onmogelijk was om iemand te vermoorden, ik zei dat het zeer heel erg veel onwaarschijnlijk is dat Shell hoormoordernaars gebruikt om meer benzine te verkopen. Vervolgens kom jij aan met je verhaal over Chinezen, en dan is het best wel lastig om dat niet in de context van de thread te lezen.

Pagina: 1