Toon posts:

Problemen met 30GB IBM schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelend probleem met een HDU van IBM... :(
Op het ene monent doet de schijf het prima :? maar na een X tijd doet ie het helemaal niet meer 8)7 .
Met het gevolg dat ie niet eens in het BIOS is te zien...:'(
Hierdoor kan ik dus geen controle uitvoeren op de schijf mbv het gedownloaden test programma van IBM. Zodra de schijf het wel doet dan komt ie met vlag en wimpel door de testen heen!!!
Dus mijn vraag hoe kan ik hem terug sturen naar IBM zodat ik een 'nieuwe' terug krijg? Ik krijg namelijk geen foutmelding in het gegenereerde text bestand die je mee 'moet' sturen..
Hoe is IBM met het ruilen van HDU's???

Wie heeft hier ervaring mee, of een tip

Mzzls Roland

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 16:18

cruncher

wanna crunch someone?

Doet de search het soms weer niet?!?!?

can you read my mind?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de search? of wat bedoel je hier mee?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ligt het wel aan die hdd? Zijn je kabels wel goed?

Want dit klinkt toch wel heel erg als slecht contact :)

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-03 23:35

Dr C

met C en CK

Welkom bij GoT. maar normaal gesproken is het idd de bedoeling dat je de search gebruikt alvorens je je probleem post. grote kans namelijk dat je probleem al een x eerder langs is gekomen. wat je kan doen is naar google gaan en <zoekterm> site:gathering.tweakers.net intypen. succes

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
cramwinckel schreef op 12 augustus 2002 @ 14:24:
Welkom bij GoT. maar normaal gesproken is het idd de bedoeling dat je de search gebruikt alvorens je je probleem post. grote kans namelijk dat je probleem al een x eerder langs is gekomen. wat je kan doen is naar google gaan en <zoekterm> site:gathering.tweakers.net intypen. succes
vind Google wel alles in GoT???? ik neem aan dat bijvoorbeeld fora als bv. de HK niet op Google te vinden is omdat jan en alleman er niet in horen te komen.

het wordt gewoon tijd dat de GoT search gaat werken

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-03 11:26

|sWORDs|

vSphere/ESXi

IBM stuurt je zo ongeveer klakkeloos een nieuwe, ze zijn de laatste tijd toch niets anders gewend. 60 en 75 GXP serie is waardeloos. Zet er gewoon bij dat je vaak klikkende geluiden hoort en regelmatig je pc niet kan booten en met een andere schijf (maxtor/seagate) wel.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
O, sorry ik zal de volgende keer ff zoeken met de Search! Nee kabels zij iig perfect (splinter nieuw) heeft het in 4 verschillende PC's (ben redelijk ervaren als ik het zelf mag zeggen)
Maar ik denk dat ik hem dan maar gewoon verstuur!
Bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Heb ook hier iets soort gelijks... Af en toe ziet hij gewoon bij het opstarten de schrijf niet en dan komt er iets als s... nog wat te staan bij de detectie van de schrijven. Ff ook een DFT gedaan en daar werden bij mij nog een reeks corrupte sectoren gevonden die na heel wat geklier nog niet weg zijn... Morgen maar eens IBM bellen...

Weet iemand of bij het terugsturen van de schrijf ook de data wordt overgezet? Of moet ik daarvoor nog een schrijfje bijkopen (geen IBM meer dan :) )?
Pagina: 1