Toon posts:

[Streaming Audio] Verzoek tot radioopname

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers. Ik heb een verzoek aan diegene die de mogelijkheid hebben om streaming audio op te nemen.

Vanaf morgen zal er een reclamespotje van onze organisatie(www.jovd.com) op de radio komen. Het reclamespotje, dat ongeveer 5 seconden duurt, zal een aantal keren per dag op radio 3FM te horen zijn.

Nu zouden wij van de JOVD het leuk vinden om dit spotje ook op onze site te plaatsen in streaming audio formaat(bij voorkeur mp3), zodat iedereen de mogelijkheid heeft het spotje te beluisteren zonder de radio aan te hoeven zetten.

Daarom mijn verzoek of er iemand bereid is een paar minuten van zijn kostbare tijd op te willen offeren om een opname te maken van dit reclamespotje. Zelf hebben wij hier de apparatuur niet voor.

De tekst van het reclamespotje word door een vrouw uitgesproken en luidt als volgt:
"Hans Wiegel achterna? Kijk op enjoyyourfreedom.nl"

De uitzendtijden van morgen zijn als volgt.

09.58 (Allereerste keer dat hij uitgezonden wordt)
15.58
19.58
20.58
21.58
22.58
23.58

Alvast bedankt, en ik hoop dat er iemand bereid is dit voor ons te doen.

Verwijderd

oke vooruit maar ... steek mij kostbare vakantie tijd er wel ff in .....

Mail ff je email adres door op soapopera31@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Mail is verstuurd, bedankt voor je snelle reactie. :)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Geen apparatuur ervoor? Lijkt me vreemd. Je hebt internet (anders kun je hier niet posten) en Total Recorder kun je zo downloaden. What's the problem? :+

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 12 augustus 2002 @ 14:10:
Geen apparatuur ervoor? Lijkt me vreemd. Je hebt internet (anders kun je hier niet posten) en Total Recorder kun je zo downloaden. What's the problem? :+
Ik dacht dat je dan een kabeltje van je geluidsapparatuur naar de line-in van de computer moet hebben? Dat heb ik namelijk niet, en de anderen van onze commissie internet & automatiering ook niet zover ik weet.

Met "gewoonabje" hb ik afgesproken dat hij me het geluidsbestand om een uur of half 9 geeft, en dat ik nu nog even navraag of er iemand hier op tweakers.net is die het bestand eerder zou kunnen leveren. Half 9 is natuurlijk al hartstikke goed, maar hoe eerder hoe beter. Dus mocht er iemand zijn die iets eerder kan, dat zou helemaal perfect zijn. :)

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:25:
[...]

Ik dacht dat je dan een kabeltje van je geluidsapparatuur naar de line-in van de computer moet hebben? Dat heb ik namelijk niet, en de anderen van onze commissie internet & automatiering ook niet zover ik weet.
Dat hoeft helemaal niet! Je kunt het gewoon opnemen met Total Recorder, een heel simpel programma'tje. Hoef je andere mensen ook niet lastig te vallen. :+

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 12 augustus 2002 @ 14:27:
[...]
Dat hoeft helemaal niet! Je kunt het gewoon opnemen met Total Recorder, een heel simpel programma'tje. Hoef je andere mensen ook niet lastig te vallen. :+
En hoe krijg ik het geluid van de radio naar mijn computer met een degelijke geluidskwaliteit?

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:30:
[...]

En hoe krijg ik het geluid van de radio naar mijn computer met een degelijke geluidskwaliteit?
Radio? Je hebt het toch over streaming audio (audio via Internet)?

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 12 augustus 2002 @ 19:00:
[...]
Radio? Je hebt het toch over streaming audio (audio via Internet)?
Opnemen van de radio, en er SA van maken. Dan moet je het toch van de radio naar de computer krijgen?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:38:
[...]

Opnemen van de radio, en er SA van maken. Dan moet je het toch van de radio naar de computer krijgen?
Als jij de 3FM frequentie weet in de omgeving amsterdam (kabel/ether) dan moet 9.58 ook wel lukken.

Verwijderd

Topicstarter
96.8 als het goed is.

Maar het is al wat later dan 9.58 ondertussen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Jadjong. Zou jij het misschien voor mij kunnen opnemen? De tijd maakt niet veel uit, maar hoe eerder hoe beter. Gewoonabje vertelde me namelijk zojuist dat hij problemen heeft met zijn geluidskaart, en daarom niet in staat is de opname te maken.

De tijden die ik gisteren in mijn eerste post heb neergezet gelden voor vandaag. Ik heb vandaag geluisterd, en vreemd genoeg kwam het reclamebericht na het journaal ipv voor het journaal. Waarom dat is weet ik niet, maar de tijden kunnen dus iets afwijken.

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
Raar... je laat een reclame spotje inspreken, en dan krijg je het resultaat niet op cd oid ... ???

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

probleem weer opgelost.. ik neem het wel op om een uur of 11
zal mijn best doen

mail hem vanacht wel ff

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Bedankt jadjong! Ook jij bedankt voor de moeite gewoonabje!
vandijk schreef op 13 augustus 2002 @ 17:22:
Raar... je laat een reclame spotje inspreken, en dan krijg je het resultaat niet op cd oid ... ???
Tja.. Ik was zelf niet bij de opname, maar volgens iemand die er wel bij was was er geen tijd voor om het om te zetten. En nee, je krijgt het blijkbaar niet op cd... Misschien omdat we een kleine klant zijn, en dus niet echt belangrijk voor de producer, waardoor we weinig service krijgen. Ik weet het niet. :)
Pagina: 1