Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fatal error na posten bericht (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Jaaa, ik kreeg 'm weer.
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 1505194 bytes) in /mnt/atlas/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/php/list_messages.phtml on line 103
--- 3dfx must live on ---

Het gebeurde toen ik dit topic wilde openen.
Nou weet ik ook weer waar ik de eerste kreeg, toen ik wilde replyen in dit zelfde topic.

Nog ff de eerste error:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 1422388 bytes) in /mnt/atlas/web/react/got/react/global/non-www/templates/got/php/list_messages.phtml on line 103

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 32 bytes) in /usr/local/lib/php/PEAR.php on line 503

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• NitroX infinity
  • Nu online
Ik zit me net te bedenken, kan het aan mijn system resources liggen, dat ze gewoon te laag waren? Dat 't dus geen bug van react is maar eentje vanuit mijn systeem/internet explorer(6) ?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

nee die error ligt 100% aan de server kant... ik snap alleen niet goed hoe je die error bij het openen van het topic kan krijgen - wat is je per-page instelling?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• NitroX infinity
  • Nu online
Het maximum; 999 :)
Tja, 'k heb kabel :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mem-limit op 2 servers stond nog op 8 ipv 16MB, hopelijk kom je het nu nooit tegen :)

Dit topic is gesloten.