Dat staat zeker wel in het boekje, maar niet iedereen heeft een boekje bij hun spel he 
Crazy dash was toch het snel laten optrekken van je auto? Die is heel simpel op uit te voeren (althans, mat mijn DC controller wel
).
Crazy dash was toch het snel laten optrekken van je auto? Die is heel simpel op uit te voeren (althans, mat mijn DC controller wel
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zou dat niet gewoon zijn: in z'n neutraal zetten, gas indrukken, en dan naar z'n 1 schakelen?
heel simpel:
in zijn achteruit;
dan naarzijnvooruit+gas geven.
dan vlak voor het eind weer dit ritueel, en mijn record is 206!!!
in zijn achteruit;
dan vlak voor het eind weer dit ritueel, en mijn record is 206!!!
Het gaat hier over Crazy Taxi.. daar heb je maar 2 "versnellingen" omdat je met een automaat rijdt. Je hebt de D (drive) en de R (reverse).rb338 schreef op 12 augustus 2002 @ 14:13:
Zou dat niet gewoon zijn: in z'n neutraal zetten, gas indrukken, en dan naar z'n 1 schakelen?
Zet de versnelling in de R, en meteen weer in z'n D, en geef meteen daarna gas en als het goed is spuit je dan weg
Deze "move" kan vanuit stilstand, maar ook rijdend.
Hmm.. als je al moeite hebt met deze move, probeer dan de Crazy Slide maar eens uit te voeren
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Zit dit dan ook in de crazy boxVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:20:
heel simpel:
in zijn achteruit;
dan vlak voor het eind weer dit ritueel,[b] en mijn record is 206!!![b]
<off topic>M'n arcade high-score is trouwens 44000. Is dit hoog :?</off topic>
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Pagina: 1