Nieuw forum?

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 07:26
Heyz,

Heb vannacht es liggen woelen in bed [neehee niet dat ;)] en toen kwam ik op een meesterplan, al zeg ik het zelf... Wat zouden jullie zeggen van een apart Casemod forum? Mensen kunnen hier dan hun casemods neerpleuren met pics en allerlei vragen stellen m.b.t. desbetreffende casemods. Dit loopt nu allemaal door elkaar heen in HW Algemeen en Proc's, Mobo's en Overclocking.

Nou wat zeggen jullie ervan?

Verwijderd

Gebeurt toch niet.

Gaat gewoon FF langs op virtualhideout en fast-mhz.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

The Legend

*Plop*

Goed plan!
Houd eens een poll over hoeveel mensen aan casemodding doen, het gedaan hebben, willen doen enz. Kijk hoeveel mensen er geinteresseerd zijn en besluit aan hand daarvan of het er komt of niet.

Simple as that :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Weer een BULLSHIT idee.
KAPPE NOU MET AL DIE NIEUWE FORUMS GODPLEASE!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Goed plan!
Houd eens een poll over hoeveel mensen aan casemodding doen, het gedaan hebben, willen doen enz. Kijk hoeveel mensen er geinteresseerd zijn en besluit aan hand daarvan of het er komt of niet.[/quote]Neej, want meestte die het niet willen zouden erook niet opletten dus zal nooit eerlijk zijn, ach jah, zulke bullshit komt er toch niet doorheen

• The Legend

The Legend

*Plop*

Euhm, ik wil niet vervelend zijn maar er zijn niet zo gek veel nieuwe forum ideen bedacht in de 3 dagen dat jij hier bent!

Oftewel: Ga hier niet als niewbie gelijk een grote bek geven en schreeuwen ok ? :(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
hahaha L:+L op 15 oktober geregged en praten alsof ie hier al jaren rondloopt...ofnee lame raden: je hebt al veel meer nickz gehad en je loopt hier ook al jaren?! :+;)

typo

• Daan
Hehe inderdaad :+.

Maar vind iemand het wat? Zo'n casemod forum?

Verwijderd

LOL :+ ghegheghe jah mixmeester heeft ook al grote bek gehad tegen snuffie, FOEI !

Maar euh binnenkort kom ik ff iets stoers posten, yeah. Volledige opbouw van een best wel cool systeem. Van de casemods tot aan het installeren van de en drivers. Maar dat is nog ff wachten op die nieuwe DDR dual mobo's en GeForce3 en dan komt het er erg snel aan.

En dat met Casmods forum dat komt er niet. Past wel het beste in Hardware algemeen. Kom toch niet zo vaak voor om daar een heel forum mee te vullen.

• Daan
Ik zie jou ook overal ConZ.. :).

Verwijderd

Ik jouw ook :+

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

mixmaster: dimmen nu. In de 2 dagen dat ik je hier zie, hang je een beetje de wijze bink uit. Loze woorden die kant noch wal raken. Helaas lukt het je om met deze zeer ongepaste en onzinnige woorden nog mensen boos te krijgen. Ik raad je aan om vanaf nu een beetje in te dammen wat betreft de toonzetting van je woorden en de inhoud van je tekst...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

Het forum wordt te groot :(

Als je het forum 12 uur lang niet gecheckt heb heb je al een achterstand

AKA Rinkel weblog

• The Legend

The Legend

*Plop*

Yupz je hebt gelijk, ik ging eerst het rijtje af:
- SG
- Hardware Algemeen
- Proc. & OC'en
- Videoplanken & Beeldkanonnen
- Spielerij
- Lieve Adjes
Nu lukt me dat never nooit meer omdat er gewoon veeeeeeeel te veel nieuwe topics bij zijn gekomen sinds mijn vorig bezoek. En ik doe dat regelmatig dus aan mij ligt het niet.
Het ergste is nog dat veel (te veel) van deze nieuwe topics onzin zijn, al eeuwen oud zijn, al in een forum staan enz. enz.

Het is zorgwekkend maar laten we hopen dat de genen die onzin posten snel zijn uitgekeken op dit forum en lekker naar scholieren.com gaan ofsow :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 18:43 schreef 4POX het volgende:
Het forum wordt te groot :(

Als je het forum 12 uur lang niet gecheckt heb heb je al een achterstand[/quote]klopt.. 't zou ECHT handig zijn mocht je zo'n email notification kunnen krijgen zoals op anandtech als een thread die je intresseerd geupdate is..
zoveel recourses kan een mail toch niet verbruiken? (dacht ik.. ken er niks van dus verbeter me indien nodig)

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 08:45 schreef mixmaster het volgende:
Weer een BULLSHIT idee.
KAPPE NOU MET AL DIE NIEUWE FORUMS GODPLEASE!Neej, want meestte die het niet willen zouden erook niet opletten dus zal nooit eerlijk zijn, ach jah, zulke bullshit komt er toch niet doorheen[/quote]je hebt wel een leuk profile btw.. denk daar eerst een keertje aan voor je gaat posten pls

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 20:12 schreef The Legend het volgende:
Yupz je hebt gelijk, ik ging eerst het rijtje af:
- SG
- Hardware Algemeen
- Proc. & OC'en
- Videoplanken & Beeldkanonnen
- Spielerij
- Lieve Adjes
Nu lukt me dat never nooit meer omdat er gewoon veeeeeeeel te veel nieuwe topics bij zijn gekomen sinds mijn vorig bezoek. En ik doe dat regelmatig dus aan mij ligt het niet. [/quote]klopt.. * witchdoc loopt dan ook maar paar fora af.. teveel is gewoon teveel<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:<HR>Het ergste is nog dat veel (te veel) van deze nieuwe topics onzin zijn, al eeuwen oud zijn, al in een forum staan enz. enz. [/quote]dat is nu net het handige aan zulke fora.. dat je zonder veel moeite.. gewoon een paar zinnen typen en je weet wat je wil weten/ je hebt/</font>
ik vind dus ook dat mensen zo niet moeten kakken (belgische uitdrukking) ;) als er weer eens een vraag gesteld wordt die al eens is gesteld.. ondertss is zowat elke vraag al eens gesteld weet je wel

* witchdoc pleit hierbij dan ook voor afschaffing van die (ongeschreven?) "eerst zoeken, daarna posten" regel!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:<HR>Het is zorgwekkend maar laten we hopen dat de genen die onzin posten snel zijn uitgekeken op dit forum en lekker naar scholieren.com gaan ofsow :)[/quote]ach.. 't valt toch best wel mee zekers?</font>
Misschien moet je onzin ook maar eens van naam veranderen zodat zaken die niet puur onzin zijn maar ook niet echt iets met de zaak te maken hebben daar gepost worden ipv stuffis generalis en andere fora.

just my 2p

• witchdoc
ik klik de laatste tijd gvd vaak op dat verkeerde icoontje als ik me msg wil editen :(
Pagina: 1