Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Mijn T28 heeft nu echt complete kuren, dus na 2 jaar trouwe dienst moet ik een andere telefoon. Heb er nu een 180min. abbo van O2 bij. Anderhalf jaar geleden een 1jarig abbo afgesloten , los van de gsm, bij www.gsmweb.nl .
Nu betaal ik daar 25 euro per maand voor ofzo. Maar komt veel meer bij omdat ik veel meer bel dan die 180min. en heel veel sms. Dus meestal rekening van 70-90 euro.......

Wat is nu het beste, gewoon los een gsm kopen en dit abbo houden. Of een nieuwe gsm kopen + abbo met meer minuten. Heb ik ff het probleem dat ik op dit moment krap in kas zit door omstandigheden :( Maar dat komt over 1-2 maanden wel weer goed.

Heb al wat rondgekeken, door geldgebrek zal het wel een simpele Siemens S45 worden, maar had liever een V60 of 6310i.

Kan ik het beste O2 of BEN nemen omdat die het goedkoopste zijn of is goedkoop-duurkoop ?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, als ik een 2 jarig abbo neem komt er nog wat korting bij. Wat is nu het verschil is toch net zo makkelijk op te zeggen als een 1 jarig abbo, indien nodig ? of zie ik hier nu iets over het hoofd ?

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ik zou altijd een nieuw abo nemen (of deze via een cashdeal verlengen), los kopen kost je echt klauwen met geld.

Zeker als je zoveel belt kun je een duur abo nemen en een mooie telefoon dan bijna voor niets erbij nemen.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ik zou trouwens gewoon een 1 jarig abo nemen, en dat na een jaar met zo'n cashdeal verlengen, de extra korting voor een 2 jarig contract is iets van 70 euro, terwijl die cashdeals al heel snel op 150/200 zitten. Moet je alleen ff een jaar op wachten...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm even kijken wat dat Cashdeal inhoudt, nog niet veel van gehoord....waar kan ik dat het beste lezen ?

Ja ben er een tijdje uitgeweest de gsm branche, omdat ik nergens problemen mee had :D tot nu :(

Verwijderd

Topicstarter
Ben er beetje uit, denk dat ik een 6310 pak, met nieuw 300min. abbo van O2 + smsbundel van 120 smsjes.

Wat is nog het verschil tussen de 6310 en de 6310i afgezien van de 68 euro verschil ?

Maakt het nog iets uit of ik Particulier of Zakelijk (ons bedrijf) bestel ?

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:17:
Ben er beetje uit, denk dat ik een 6310 pak, met nieuw 300min. abbo van O2 + smsbundel van 120 smsjes.

Wat is nog het verschil tussen de 6310 en de 6310i afgezien van de 68 euro verschil ?

Zakelijk zal wel wat korting opleveren (was ook een topic over volgensmij) en die I zal wel voor infrarood staan ofzo.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het verschil tussen de 6310 en de 6310i is:
Blauw display bij de 6310i, groen bij de 6310
De 6310i is triband, de 6310 is dualband
De 6310i heeft Java, de 6310 niet

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:49
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:17:
O2 heeft nu wel een aanbieding voor het Ondernemersabonnement, misschien is dat nog interessant voor je...

Op de O2 shop voor Zakelijke klanten staat de 6310 vanaf 220 euro, maar via www.telecomvergelijker.nl kun je 'm zelfs voor niks krijgen icm dat O2 ondernemersabo.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan moet je volgens mij wel meerdere abbonementen bestellen. Of ik zie het verkeerd.

Heb het opgelost, want ik merkte namelijk iets op toen ik mijn oude rekeningen zat te bekijken. Ik bel gemiddeld niet veel meer dan 180min. met mijn 180min. abbo, dus dat is gewoon goed genoeg. Maar ik zag wel dat ik vaak voor 30-40 euro aan smsjes verstuur. Die kosten mij nog maar 0.11 eurocent per stuk. Omdat dat contract is afgesloten in het 'gulden-tijdperk' en dat nu nog iedere maand wordt omgerekend naar euro. Als ik nu een nieuw abbo neem kosten ze 0.20 eurocent per stuk. Dus ja, het abbo is gewoon niet slecht moet wat minder sms-en daar zit me grote maandelijkse kostenpost.

Dus ga nu via ondernemersabbo een gsm bestellen en die sim-kaart van dat ondernemersabbo leg ik gewoon in de kast! Dus allen bedankt, denk dat dit wel gaat lukken nu :)
Pagina: 1