Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een adres waar je losse onderdelen voor pda`s kan kopen?
Google geeft niet veel bijzonders. :?

Ik heb een Jornada waar het touchscreen van naar zijn grootje is. Maar omdat het niet binnen de garantie valt |:( wil ik het gewoon zelf vervangen. Maar waar koopje dat?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hey! Kijk eens wat ik vanochtend vond, op mijn bureau???

Afbeeldingslocatie: http://www.cosanostra.nl/files/kut_xda.jpg

:( :( :( :( :(
:'(

:r

KLOTE!!!! Daar gaat mijn 550 pleuro.
Vanmiddag meteen maar even naar de Pixons en zeiken om een nieuwe.
En het gebeurde zomaar. Gisteren om 22:30 deed hij het nog goed, ging ik slapen. 11:00 vanochtend trof ik hem kapot aan.

Nou vraag ik je :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Dixons doet daar over het algemeen niet zo moeilijk over, in mijn geval niet iig. Ouwe Palm III van m'n zusje met verlengde garantie gekocht, die was niet meer te repareren, kreeg ik als vervanging een M105 van Dixons. Toch netjes :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Daar krijg je echt geen nieuwe voor. Volgens HP valt onder "Customer damage" en dat valt niet binnen de garantie! Dus daar baalde ik ook een (beetje) van! :'(

• Acolyte57

Acolyte57

Uh jah, gebroken touchscreens wel maar ik doelde op Captain's Palm die intern gewoon genaaid is :)

Er worden voor Palms wel losse onderdelen verkocht (enkele bedrijven in azie en engeland verkopen losse onderdelen, en anders kun je hem naar Palmrepair sturen in NL) maar ik ben niet bekend in de PPC wereld, dus kan je daar niet mee helpen

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Captain Pervert
Die van mij is een xda by the way... :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04
Ja dat van Die xda heeft die van mij ook gehadt (was een software fout) ff het battery knop indrukken ff wachten en weer aan zetten probleem op gelost.

• Captain Pervert
Ik heb tot nu toe alleen geprobeerd om hem softwarematig te resetten, ik zal het andere knopke nu even indrukken, moment.

*even later*

Geen effect, helaas. Ik wou je bijna een flinke rimjob komen geven maar dit wordt toch een trip naar de Nixons... ;(

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04
Suces

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
ik heb nog een palm III xe liggen met een barst in het scherm, die m oet ik maar snel opsturen :P

Verwijderd

Topicstarter
Echt raar dat er geen sites zijn waar je lcd schermen en cases e.d kan bestellen :'( . HP heeft toch ook wel ergens een leverancier. Nu ben je dus verplicht om de reparatiekosten en verzendkosten te betalen! |:( . Daar koop je bijna een nieuwe pda voor! En als je het zelf doet is het in een uurtje gebeurd.

Verwijderd

Bij PDA Tech Center kun je diverse soorten PDA's laten repareren en je kunt er ook losse onderdelen zoals cases e.d. kopen. Ik weet niet zeker of ze ook onderdelen voor HP PDA's hebben, maar neem eens een kijkje zou ik zeggen.

http://www.sfinx.demon.nl/palm/

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:09:
Bij PDA Tech Center kun je diverse soorten PDA's laten repareren en je kunt er ook losse onderdelen zoals cases e.d. kopen. Ik weet niet zeker of ze ook onderdelen voor HP PDA's hebben, maar neem eens een kijkje zou ik zeggen.

http://www.sfinx.demon.nl/palm/
Daar heb ik de mijne dus al 2x laten maken. werk perfect als hij terug komt alleen na de volgende val is hij weer kapot :(
Ik weet het je moet het niet laten vallen, vertel dat me vriendin maar eens :)

Verder wel snelle service enzo.

• Acolyte57

Acolyte57

Captain Pervert schreef op 12 augustus 2002 @ 13:48:
Die van mij is een xda by the way... :)
*kijkt nog een keer*
Kut :)
Sorry! |:(

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Tip: val niet met een pocket pc in je zak hard op de grond

Mogelijk resultaat:Afbeeldingslocatie: http://www.pietervanleeuwen.nl/1ipaq.jpg

Weer € 300,- armer aan een 2e handse nu :(

Verwijderd

pietervl schreef op 15 augustus 2002 @ 11:18:
Tip: val niet met een pocket pc in je zak hard op de grond

Mogelijk resultaat:[afbeelding]

Weer € 300,- armer aan een 2e handse nu :(
Getsie is dat bloed op het scherm ofzo :r kep medelijden metje :o

• pietervl
  • Laatst online: 22:30
Nee gelukkig niet. Dit is net als bij die casio rekenmachines. Als je het schermpje daarvan indrukte zag je het scherm door die vloeibare kristallen zwart worden (maar dat verdween dan ook weer). Dit is dus hetzelfde alleen blijvend en dus aan de randen in kleur.

De val (te snel door de bocht met een fiets) leverde gelukkig alleen een licht bloederige knie op.

• mydogisgone
  • Laatst online: 17:42

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hey leon maxis.
waarom koop je niet gewoon een nieuwe?
want de reparatie kost meestal bijna net zoveel als een nieuwe.
erg belachelijk. maar het is wel zo.
ik heb ook zo'n jornada. ook met kapot schermpje...
en ik denk laat ik gewoon repareren.
nou dat doe ik dus echt niet he...
ik moest voor de reparatie... 450 PLEURO's neerleggen...
nou daar had ik dus geen zin in...
maar ik zit er nog steeds een beetje mee te kloten en ben op zoek naar zo'n schermpie.
maar ik denk ook dat mijne intern kapot is. hij geeft wel licht het schermpje maar hij wil niets doen. dus ik weet het eigenlijk ook niet zo zeker dat het schermpje kapot is.
maar als jij misschien een nieuwe gaat kopen. mag ik dan jou ouwe kopen?
misschien dat ik het kan repareren.
you never know he...
hahahaha

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Pagina: 1