...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
zijn helaas weg.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Slackware mountte een eventuele cd toen tijdens het booten, en aangezien ik haast niks van linux wist, en ook geen internetconnectie had, rebootte ik de machine (386sx) maar als ik een cd wilde lezen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
ze wilden niet over de 0.99 en zijn toen meen ik tot patchlevel 16 gegaan eer versie 1.00 uitkwam.
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
De eerste kernel die ik echt heb gebruikt was versie 1.2.nogwat.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Brengt me op een idee: VMWare weer eens inzetten!
vind het wel vreemd om in een 0.01 readme text bestandje al te lezen dat het over Linux heeft: ik meende me te herinneren dat hij het eerst Freeex had genoemd ofzo. naja, moet het boek nog maar eens lezen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Nu na tijden weer via Mandrake 8.0 naar RH7.3, waarmee ik al verder gekomen ben in Linuxland.
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Toen in de boekhandel een boek met CD gekocht, Slackware, maar ik heb geen enkel idee welke versie. Staat me iets bij van 0.74 maar of dat nou de slackware versie was of de kernel of wat dan ook, I dunno...
Was mijn eerste stap met Linux en dat was er eentje met set zware kisten aan mijn voeten
Bleef voorlopig ook bij die stap, vlak erna ben ik verder gaan spelen met Windows NT 3.1
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Verwijderd
Verwijderd
Windows 3.1 of Windows NT 3.5 lijkt mij dan. Windows NT 3.1 bestaat niet.Bleef voorlopig ook bij die stap, vlak erna ben ik verder gaan spelen met Windows NT 3.1
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
helaas pindakaas het bestaat wel..Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:28:
[...]
Windows 3.1 of Windows NT 3.5 lijkt mij dan. Windows NT 3.1 bestaat niet.
http://toastytech.com/guis/nt31.html
heb er zelf nog mee gewerkt overigens....
A wise man's life is based around fuck you
Ach, 't was wel grappig, maar hoe academisch verantwoord het ook was, met Linux of FreeBSD krijg je meer werk gedaan, en er draait veeeeel meer software op.
Heb ook nog het boek van AST gelezen, niet verkeerd. Haalde Dijkstra nog 'n paar keer aan ... RIP ....
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 16:10 . Reden: kleine aanvulling ]
Oud he ?
Verwijderd
Ik heb een oude 386 en die wil ik nog wel ff iets laten doen
probleem: kan geen cdrom aangesloten worden
weet iemand een url waar ik een linux versie kan downloaden waarmee ik Linux via diskettes kan installeren?
Of is een 386 met (euhm) 3 mb ram
Verwijderd
geen idee welke kernel dat was, zal begin 2.0 zijn geweest.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ergens in 2000 gekregen en heeft tot vorig jaar gedraaid. Toen toch maar iets nieuwers geinstalleerd
Edit: RedHat doet het goed hier schijnbaar
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Slackware 3.0.0 bestond oa uit:
Kernel 1.2.13
GCC 2.70
XFree 3.1.2
Hierna ben ik lekker doorgegaan naar Slackware 3.1.0 t/m 8.1 en het bevalt me nog steeds perfect
Heb trouwens ook nog stapels Infomagic CD-Rom's hier liggen met distributie als Redhat 3.0.3 Picasso (ELF Release), Redhat 2.1 for Alpha, Debian 0.93R6 en archives van FTP sites zoals sunsite.unc.edu, tsx-11.mit.edu en prep.ai.mit.edu. Het blijft leuk om daar om de zoveel tijd weer iets van te installeren (toen was Slackware trouwens al superieur aan Debian
Slackware 3.3 draait op 2.0.30. Heb nog een Compaq laptop (eerder versleepable) waar ik die versie op draaiBigs schreef op 12 augustus 2002 @ 21:38:
Slackware 3.3 (kernel 2.0.33 meen ik) heb ik nog, heb ook 2.0 ooit es gehad (op diskettes) maar die ben ik kwijt.
Welke Linux distro moet ik nemen?/Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:23:
weet iemand een url waar ik een linux versie kan downloaden waarmee ik Linux via diskettes kan installeren?
Hangt er vanaf wat je wilt doen... Voor internet delen zallie nog wel volstaan, maar web of ftp server zou ik niet aan beginnen (evt dhcp server, dat lukt wrs nog wel).Of is een 386 met (euhm) 3 mb ramte weinig????
*installeren* gaat niet lukken met 3 MB btw (is het niet toevallig 4?), dus dan zou je die HD in een andere computer moeten hangen en daarop installeren en dan de HD terug moeten hangen. HD ruimte is ook een beperking vaak btw.
Tsja, het was (en is, waarschijnlijk) de bekendste distributie.
is wel een leuk plaatje.
En voor windows is er natuurlijk ook een:
http://www.levenez.com/windows/history.html
Live long and Prosper!
[deze advertentieruimte is te koop]
Wat allemaal daarvoor kwam .. I dunno
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
En ook nog een Slackware versie uit 1995
heb gisteren bij kernel.org de 0.11 kernel gehaald, ben benieuwd of dat nog gaat lukken op mijn Tandy 386
Heb helaas een aantal maanden terug mijn oude floppen zitten te formateren tijdens een opruim woede.
[ Voor 0% gewijzigd door Buffy op 13-08-2002 15:08 . Reden: Waarschijnlijk wel, is ook meer dan 10 jaar geleden :-) ]
That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)
Redhat 6.0
Suse 6.0
Nu allemaal vervangen door FreeBSD
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Maar mijn eerste echte distro was:
Mandrake 8.1
L
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nou ik kom wel vaker in die boekhandel en ik had ze nog nooit gezien en sindsdien heb ik ze ook nooit meer gezien. Maar het zijn wel originele gedrukte SuSE cd's. En het is ook geen live-eval ofzo. Gewoon een volledige distributie eigenlijk met alle programma's die je nog hebt op 1 cdtje. Vond het ook zo vaag dat dat ding half Duits was. Alle instructies staan op het uitklapbare kartonnetje, best gein.k-oz schreef op 13 augustus 2002 @ 13:02:
RG: waarom zouden we die versie niet hebben? volgens mij heb ik dit nl ook? of bedoel je de duitse versie? nee die heb ik niet nee
Maaruh het kan best zijn dat andere mensen die ook hebben, want toen ik er een tijdje later kwam lagen ze er niet meer
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
verdomd, je hebt gelijk.zwelgje schreef op 12 augustus 2002 @ 15:52:
[...]
helaas pindakaas het bestaat wel..
http://toastytech.com/guis/nt31.html
heb er zelf nog mee gewerkt overigens....
Installatie deed ik via FTP vanaf de SNT ftp server van de Universiteit Twente. Lang leve campusnet! Ging toch soepeltjes met 2 a 300 kb/s (zeker in die tijd, toen Mosaic de standaard browser was