Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Het beste kan je een nieuwe downloaden, www.linuxiso.orgIk was van plan om Linux te installeren alleen ik vind het allemaal ingewikkeld
1. Ik heb SuSe 7.0 en RedHat 6.2 en ze zijn beide bootable, welke zal ik nemen?
yups2.Moet je een Linux ext2 partitie en een Swap partitie maken?
daarvoor zou je even een handleiding moeten lezen3.Als je gaat installeren vragen ze waar je het wilt installeren iets van "/temp/usr" of zo iets en je kon allemaal van dat soort dingen kiezen, maar ik snap er dus helemaal nix van!
www.google.comKan iemand mij aub ff helpen? Of ff een korte "How to install Linux Guide" maken?
Alvast Bedankt,
zoek naar wat howto's enzo
zeg dan nixVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:20:
Gebruik de search!
search doet het niet, en zo'n reply levert nix op
nou, dat zeg je wel zo makkelijk maar ik draai nog met win2000 servers omdat ik heel dat linux gedoe niet snap. Ik heb vorige week ook zitten zoeken en k had alleen en (bruikbare) handleiding van debian gevonden. Dit zal wel aan mijn talent liggen, niet iedereen is hoog begaaft...Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:20:
Gebruik de search!
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Linux valt niet mee. Ook het vinden van fatsoenlijke handleidingen of antwoorden op wat je zoekt is bijna niet te doen. En die debian handleiding heb ik ook, en aan de hand van die handleiding heb ik mijn bak toch weten te installeren
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
http://www.ibiblio.org/pu...nstall-guide-3.2.html.zip
Goed lezen, altijd bruikbaar..
Anders http://www.knoppix.org eens halen en lekker mee stoeien. Kan je toch weinig fout mee doen (of je moet je windows schijf deleten
).
Goed lezen, altijd bruikbaar..
Anders http://www.knoppix.org eens halen en lekker mee stoeien. Kan je toch weinig fout mee doen (of je moet je windows schijf deleten
Linux = lezenkieltju schreef op 12 augustus 2002 @ 12:24:
[...]
nou, dat zeg je wel zo makkelijk maar ik draai nog met win2000 servers omdat ik heel dat linux gedoe niet snap. Ik heb vorige week ook zitten zoeken en k had alleen en (bruikbare) handleiding van debian gevonden. Dit zal wel aan mijn talent liggen, niet iedereen is hoog begaaft...
Linux = zelf oplossingen zoeken
je zal er meer moeite voor moeten doen als met een willekeurige windows, maar imo is het gewoon een stuk leuker om te doen, en iig leerzaam
Ach, DOS was ook een grote tijd van klooien en proberen.
* Wekkel was in de wolken toen hij graphics.com vond op een BBS om met Hercules CGA games te kunnen spelen
* Wekkel was in de wolken toen hij graphics.com vond op een BBS om met Hercules CGA games te kunnen spelen
Kben ook nog een newbie op dat gebied en je moet inderdaad veel vannet internet halen (docs enzo). Khad laatst een hele zooi gevonden over Red Hat 7.3 >> www.redhat.com 
er is btw ook een linux startpagina >> linux.pagina.nl
er is btw ook een linux startpagina >> linux.pagina.nl
Wbdsgnr schreef op 12 augustus 2002 @ 12:26:
search doet het wel
De search doet het wel, maar er zijn slechts 8000 topics geindexeerd, oftewel: je vindt bijna niks.
En het vinden van documentatie is echt niet ZO moelijk hoor.
Bijvoorbeeld:
* Complete installatie-reviews geschreven door mensen in het NWOS forum
* De NWOS FAQ, met onder andere een stukje over documentatie.
* En natuurlijk: de homepage van je distro van keuze.
De bovenste twee hiervan zijn gewoon zelfs sticky topics hier in dit forum.
Een beetje meer zelfinitiatief dus graag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()