als het goed is nog 1 maandje en dan kunnen we m kopen!
Bier, Whiskey en Metal!!
aleen humm nu hoop ik aleen wel dat het beter in mekaar woort gezet als driver zelf
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
TMAXTINT
Als de handling van de auto's maar hetzelfde is als in Driver of zelfs beter
Ik hoop dat ie ook uitkomt op de pc.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Als je dan in het water kwam kwamen er haaien aan
Alleen erg jammer dat ie alleen op de PS2 komt
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
maar om daarvoor nou een ps/2 aan te schaffen, neh.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Pssst Er is een Dukes of Hazzard spel hoor!steveman schreef op 12 augustus 2002 @ 12:35:
Hehe, altijd al zo'n duke's of hazzard karretje willen rijdenjeehaah!
maar om daarvoor nou een ps/2 aan te schaffen, neh.
En anders koop je driver, zitten ook wel van die leuke karretjes in.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verder vond ik het allemaal een beetje log aanvoelen....het bewoog niet al te soepel.....
Ik ben niet zo ver gekomen, dus weet niet of het beter wordt. Gisteren even de nieuwe Edge magazine gehaald en deze gaf het spel 5 uit 10. Dit magazine is zeer betrouwbaar qua scores. Deze score betekent overigens bij hun gewoon gemiddeld en dus niet slecht.
Of heb je demo gespeeld?
Het is heel wat 'trial and error' voordat je in iedere level doorhebt wat je nu precies moet doen, soms is het namelijk een beetje onduidelijk wat de bedoeling is. Je hebt ook een Arena waar je je eigen stunts kan opstellen, dat zag er wel goed uit, alleen was er nog weinig beschikbaar. Deze moet je nl. unlocken in het spel zelf.
Dit is toch gewoon om te kwijlen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja foto's zijn altijd mooier dan het spelbAdmuTs schreef op 12 augustus 2002 @ 15:43:
En dan zeggen sommige mensen dat een PS2 geen mooie graphics heeft
Dit is toch gewoon om te kwijlen
Ik moet idd wel toegeven dat er zeer mooie spellen op de PS2 zijn... MGS II bijv..
Kittekat.net ....
Default blanke hetero
Verwijderd
maar goed, ik heb toch een PS2 dus voor mij geen probleem
En er zijn inderdaad een aantal stunts die verdacht veel op bepaalde films lijken, volgens mij had ik ergens gelezen dat die corkscrew stunt over het water er ook in zit....
Volgens mij doe je stunts uit 6 films (d8 ik)
Verwijderd
http://xbox.ign.com/articles/094/094891p1.html
Verwijderd
PS2, xbox en PC staat op de lijst van me leverancier. Dus.... wie weet wie er allemaal kan genieten!!!Hielko schreef op 13 augustus 2002 @ 12:34:
Idd, jamer dat het voor de PS2 is. Ziet er wel uit als een grappig spel.
Verwijderd
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Walkman schreef op 13 augustus 2002 @ 17:07:
Ik ga het vanavond nog maar een keertje spelen...kijken of het spel in de latere levels wat interessanter wordt....
Jij hebt het vast over Driver
als je nou ff de hele thread leest zie je dat hij m al heeft.
Want het lijkt een beetje op die gasten van Firestarter .. ( kan ff niet op de naam komen )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB