Hercules Radeon 8500LE DVI > CRT?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Ik ben in blijde beschikking van een Hercules Radeon 8500LE, die zonder kabels afgeleverd wordt. Omdat ik toch een dual monitor setup wil heb ik een DVI > VGA verloopkabel gekocht. Je raad het al, dit werkt niet. in de driver opties wordt geen aangesloten scherm gevonden. Ten einde raad heb ik toen een tweede blokje gekocht, dat precies hetzelfde deed: het niet.
Weet iemand hie dit komt? heeft de hercules kaart een vage pin layout ofzo? Kan ik dit soort grappen dan ook verwachten bij de TV out?
Alvast bedankt!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Met welk besturingssysteem zit je te kloten?

If 9x -> je zou een 2e monitor zo moeten zien geinstalled worden tijdens boot en bij display properties een 2e monitor kunnen 'activeren' enzo
If NT -> Bij display propterties -> Advanced -> monitors kun je kiezen uit 2 schermen... dualsetup werkt hierbij niet zo vlug erg lekker :{

C:\>_

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

heb de club3d en daar is het echt maar een kwestie van aansluiten (in windows zelfs) en playen! zie vinnie voor manier

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar hebben jullie die dingen gekocht? Ben zelf ook op zoek naar zo'n 'blokje'

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 20:31
zo ver ik weet kan je alleen een dual setup maken met 2 ramdac's, en die Hercules heeft er maar 1.
de kaart van ati zelf, heeft wel 2 ramdac's

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:55

Wallie

Herr

Eynstein verkoopt die "blokjes"...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Volgens mij is het zo dat de LE versie alleen dual screen ondersteunt als je een TV als 2e monitor aansluit dus CRT&TV of DVI&TV

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Ja, ik kwam inderdaad laatst achter. De hercules versie (andere LE's hebben het wel!) heeft geen tweede RAMDAC. Dat is trouwens nergens echt duidelijk aangegeven, maar medeeigenaars kwamen er ook achter. MAW de Hercules 8500 FDX LE ondersteunt niet of nauwelijks Hydravision.

Mochten er nog mensen zo'n blokje willen hebben, ik heb er nu nog twee nuttelozen liggen. Geinteresseerden in de buurt ban gouda? :)

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Thomix ik vroeg me af of je nog zo'n blokje hebt voor een radeon kaart, want ik ben er al een hele tijd naar opzoek. Ik heb zelf een Radeon 9000. Het blokje wat ik hier bij de lokale computer boer gehaald hebt werkt helaas alleen op nvidea kaarten. :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tweak-Freak schreef op 03 oktober 2002 @ 23:27:
Thomix ik vroeg me af of je nog zo'n blokje hebt voor een radeon kaart, want ik ben er al een hele tijd naar opzoek. Ik heb zelf een Radeon 9000. Het blokje wat ik hier bij de lokale computer boer gehaald hebt werkt helaas alleen op nvidea kaarten. :?

Tweak-Freak in "-= Radeon Topic Deel 60 =-"

Je hebt het juiste topic al gevonden zie ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.