Overstappen Ben Vrij => Ben Vaak

Pagina: 1
Acties:

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:44
Hallo,

Ik heb vandaag m'n ben vaak abo kaartje (was gratis :7) opgehaald. Ik had dus een mobiel met een Ben Vrij kaart die was gesimlocked. Ik d8 dus dat ik er wel een abo kaartje van Ben in kon doen, maar dat blijkt niet zo te zijn. Heeft iemand hoe ik dit op moet lossen? Op die site van Ben is het nergens te vinden |:( (behalve dan dat je een pakket kan aanvragen met hoe het moet, maar die krijg je dus per post (dat hek al geprobeerd 8)7)) .
Ik weet van KPN dat je dat bij de primafoon kan doen. Heeft iemand enig idee of er hier speciale Ben servicepunten voor zijn ofzo? Heeft iemand hier al eerder mee te maken gehad?

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Kan je niet 0624000222 bellen ? Dat is de klantenservice. Ik heb zo toendertijd mn prepaid bennetje naar een abotje over laten zetten.

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Ik heb dit tijdje terug ook gedaan, ben abbo kaartje in een ben vrij toestel, dit werkte, tot het na enkele weken begon te haperen. Toen heb ik ben klantenservice gebeld, en die wisten mij te melden dat dit helemaal niet kon. Maar na aandringen wilden ze toch wel enige ondersteuning geven, ik heb toen mijn toestel opgestuurd en enkele dagen later terug gekregen en zie daar, het werkte.

Moet er wel even bij vermelden dat in al mijn sim kaart gewissel mijn tel het ook niet meer deed met het ben vrij kaartje, dat was de reden dat ze hem wel terug wilde nemen. Mara dit kan dus sowieso alleen maar als je garantie hebt op het toestel. Als je geen garantie meer hebt, dan zou ik de sim lock eraf laten halen, wellicht dat het werkt.

http://www.bonuszoeken.nl

• JJapie
FanToom schreef op 12 augustus 2002 @ 11:37:
Kan je niet 0624000222 bellen ? Dat is de klantenservice. Ik heb zo toendertijd mn prepaid bennetje naar een abotje over laten zetten.
Ok, ik zal dat ff proberen.. Hebben zie niet een gratis nummer >:) Nog ff de site checken..

Yo, kheb het :) Het nummer is 0800-7111 : 0 cent per minuut _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door JJapie op 12-08-2002 11:42 . Reden: Het nummer gevonden :9 ]

• JJapie
:( :( :( Ben zuigt |:( Bel ik naar dat gratis nummer, wordt ik door zo'n Ben muts doorverwezen naar zo'n heel veel cent per minuut 0900 nummer om m'n simlock codes aan te vragen :( :( Gaat dat daar altijd zo moeilijk?? Ben zuigt nu al enorm bahbahbah... Nou ja.. Wat nu.. :?

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

06 nummer draaien? })

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• JJapie
dan betaal je net zo goed nog heel veel gled per minuut en waarschijnlijk werkt dat alleen vanaf een Ben toestel. Is net als bij Libertel, daar kan je ook 06-50000555 ofziets bellen, maar dat kost mooi wel kosten van bellen naar 06+ 73 cent per minuut :(

Verwijderd

Tsss... had wel verwacht dat ze iets coulanter zouden zijn tegen zo'n trouwe klant als jij (aangezien je je inschrijft voor een duurder abonnement bij hun).
Niet dus.
Sja, je zal er waarschijnlijk wel niets aan kunnen doen, maar als ik me niet vergis zijn ze verplicht jou kostenloos de codes te overhandigen (en door zo'n nummer te moeten bellen betaal je er dus eigenlijk voor).
Ik zou nog een keertje wat aandringen bij de (gratis) klantenservice.

• JJapie
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:04:
Tsss... had wel verwacht dat ze iets coulanter zouden zijn tegen zo'n trouwe klant als jij (aangezien je je inschrijft voor een duurder abonnement bij hun).
Niet dus.
Sja, je zal er waarschijnlijk wel niets aan kunnen doen, maar als ik me niet vergis zijn ze verplicht jou kostenloos de codes te overhandigen (en door zo'n nummer te moeten bellen betaal je er dus eigenlijk voor).
Ik zou nog een keertje wat aandringen bij de (gratis) klantenservice.
Ja ik denk denk anders gewoon nog maar een keer bel.. en dan maar hopen dat je niet weer zo'n stomme callcenter-muts aan de lijn krijgt. Die lui zijn zohohohohho dom :( |:(

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

offtopic:
Met ben vaak kan je toch ook een gsm erbij nemen die 0 euro kost :? Of zie ik dit nou verkeerd? Die kan je dan toch weer door verkopen?

.

• JJapie
AkroBatik schreef op 12 augustus 2002 @ 18:32:
offtopic:
Met ben vaak kan je toch ook een gsm erbij nemen die 0 euro kost :? Of zie ik dit nou verkeerd? Die kan je dan toch weer door verkopen?
Dat klopt wel... maar ik wilde dus juist een gratis ABO niet een MOB die had ik al.... en dit abo was uiteraard gratis _/-\o_
Pagina: 1