Ik heb een eigen netwerk driver geschreven en nou wil ik eigenlijk ook dat, dat Netwerkactiviteit icoontje rechts onderin (die normaal knippert als er data verzonden word of binnenkomt)
ook bij mijn driver weergeeft dat er data word verstuurd/binnenkomt !
Dat icoontje staat er dus wel, alleen geeft hij nix aan, dus waar normaal verzonden/verstuurd aantal bytes staat, staat nu 0. Hij geeft voor de rest wel aan dat ie connected is en hoe lang hij connected is, maar voor de rest niet.
Als ik een computer ping, ga ftp-en of internetten laat hij gewoon nix geen activiteit zien !?
En nou is mijn vraag hoe komt dat "ding"(ik heb er anders geen bewoordingen voor
) normaal aan zijn informatie ?
Via iets in de netwerkdriver dat hij moet aanroepen ?
Of doet windows dat op een of andere manier zelf en heb ik dus een fout gemaakt in mijn driver?
Hopelijk weet iemand hier een antwoord op !
ook bij mijn driver weergeeft dat er data word verstuurd/binnenkomt !
Dat icoontje staat er dus wel, alleen geeft hij nix aan, dus waar normaal verzonden/verstuurd aantal bytes staat, staat nu 0. Hij geeft voor de rest wel aan dat ie connected is en hoe lang hij connected is, maar voor de rest niet.
Als ik een computer ping, ga ftp-en of internetten laat hij gewoon nix geen activiteit zien !?
En nou is mijn vraag hoe komt dat "ding"(ik heb er anders geen bewoordingen voor
Via iets in de netwerkdriver dat hij moet aanroepen ?
Of doet windows dat op een of andere manier zelf en heb ik dus een fout gemaakt in mijn driver?
Hopelijk weet iemand hier een antwoord op !
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !