Mijn video-kaart en tv-kaart doen samen erg maf. Zodra ik de drivers van de videokaart geinstalleerd heb gebeurt het regelmatig dat Windows niet op start. Hij blijft dan hangen op een blanco scherm, vlak voordat de desktop opgebouwd wordt. Zodra ik wat rommel met de aan de PCI sloten toegewezen interrupts werkt het soms weer. Een reset is niet erg, maar zodra de computer helemaal uit is gaat het weer fout. Een interrupt configuratie die de ene keer wel werkt, doet het de andere keer weer niet. Ik ben redelijk thuis in mijn computer, maar dit snap ik echt niet. Ik heb vele variaties met twee en drie interrupts geprobeerd, bijvoorbeeld de videokaart een eigen interrupt, net als de TV-kaart, met de overige kaarten op een derde interrupt. Mijn systeem heeft een schone installatie met alle updates van Windows (ik maak elke keer vlak na het updaten een ghost).
Windows98
Haupauge TV-kaart
ATI 8500 videokaart
Abit BH6 moederbord (BX chipset)
(het lijkt mij een hardware probleem, niet specifiek voor moederbord, videokaart of tvkaart, maar ik kan me vergissen en hem dus in het verkeerde forum geplaatst hebben)
Windows98
Haupauge TV-kaart
ATI 8500 videokaart
Abit BH6 moederbord (BX chipset)
(het lijkt mij een hardware probleem, niet specifiek voor moederbord, videokaart of tvkaart, maar ik kan me vergissen en hem dus in het verkeerde forum geplaatst hebben)
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.