As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
De TiTan2000 is alleen maar 2000 watt als je er 2 van in brug hebt staan he? dan weet je dat je 4 ringkern transformatoren nodig hebt van 500VA per stuk? + ditto afvlakelko's
tis een heel mooi ontwerp , maar ik zou toch voor een goede marantz gaan oid.
je bent heel veel geld kwijt aan die titan2000 namenlijk , en ik zou voor dat geld toch wel een redelijke eindversterker kopen
tis een heel mooi ontwerp , maar ik zou toch voor een goede marantz gaan oid.
je bent heel veel geld kwijt aan die titan2000 namenlijk , en ik zou voor dat geld toch wel een redelijke eindversterker kopen
Maar: Is het de moeite waard om um inelkaar te zetten? Is leuk project of niet?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Ik ken de versterker niet maar op www.diyaudio.com en www.passdiy.com staan ook wel wat versterkers die je kan proberen te bouwen. Vooral die Pass Labs Aleph serie zijn erg goed zelf te maken en zijn beter dan wat je voor hetzelfde bedrag een consumenten versterker.
De schematuur is vrijgegeven door Nelson Pass, en op www.diyaudio.com is er veel informatie over te vinden er zijn al veel gasten die ze gemaakt hebben. Het zijn klasse A monoblokken (lusten dus aardig wat stroom en hebben veel koeling nodig). Zie voor een plaatje van zo'n beest :

en de binnenkant:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Gain 20 dB balanced, 20 or 26 dB balanced Freq. Response - 0.5 dB at 2 Hz, -2 dB at 100 KHz Power Output 100 watts/ch 8 ohms 200 watts/ch 4 ohms Maximum Output 40 volts, 10 amps Distortion (1KHz) 0.5 % @ 100 watts, 8 ohms 1% @ 200 watts, 4 ohms Input Impedance 10 Kohm unbalanced 25 Kohm balanced differential Damping factor 100 nominal Output Noise 600 uV unweighted DC offset < 100 mv Power Consumption 300 watts Temperature 25 degrees C. above ambient Dimensions 12 " W x 12" D x 10.5" H Shipping Weight 60 lb. |
De schematuur is vrijgegeven door Nelson Pass, en op www.diyaudio.com is er veel informatie over te vinden er zijn al veel gasten die ze gemaakt hebben. Het zijn klasse A monoblokken (lusten dus aardig wat stroom en hebben veel koeling nodig). Zie voor een plaatje van zo'n beest :

en de binnenkant:
Die Titan 2000 is inderdaad een mooi beestje, maar tsjongejonge wat is zo'n kreng duur. Omdat ie zo goed is heb je gewoon goeie componenten nodig, een goeie voeding en natuurlijk een mooie behuizing.