Toon posts:

[MSI K7T pro 2-a] Returneren ivm defect ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik hem heen sturen?

Het gaat om het probleem met een of andere chip die gaar is.

Lees er meer over @ [rml][ MSI k7t pro2-a] PC boot niet meer, geen piep[/rml]

Maar mijn vraag is dus eigelijk, ik kan nergens vinden op de site waar ik een RMA oid kan aanvragen :?

Verwijderd

Makkelijker gezegd dan gedaan, MSI geeft 3 jaar garantie vanaf 1 januari 2002, alle borden van daarvoor hebben 1 jaar garantie

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon de winkel waar je hem had gekocht :)
Anders kun je ook een emailtje of een telefoontje naar MSI Nederland sturen resp plegen :)

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar heb je het bord gekocht dan? dat zou ik daar eerst eens naartoe bellen of een e-mail sturen...

Verwijderd

Volgens mij geeft MSI 3 jaar garantie en dat niet sinds 1-1-2002

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
ga binnekort ook zo'n bordje terugsturen, de mijne heeft z'n condensators laten ploffen
interessant topic dit...:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:09:
Makkelijker gezegd dan gedaan, MSI geeft 3 jaar garantie vanaf 1 januari 2002, alle borden van daarvoor hebben 1 jaar garantie
das werkelijk waar onzin....

Verwijderd

Topicstarter
Erik1 schreef op 12 augustus 2002 @ 11:12:
Waar heb je het bord gekocht dan? dat zou ik daar eerst eens naartoe bellen of een e-mail sturen...
Bij Mycom,
maar hij is al ruim een jaar oud, en ik had maar ruim een jaar MSI garantie, dus ze hebben mij verwezen naar MSI zelf...

Alleen kan ik dus niks vinden @ website van msi

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:15:
[...]

Bij Mycom,
maar hij is al ruim een jaar oud, en ik had maar ruim een jaar MSI garantie, dus ze hebben mij verwezen naar MSI zelf...

Alleen kan ik dus niks vinden @ website van msi
Stuur ze dan een mailtje :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hmm, garantie kan nogal eens verschillen per winkels.. Bij sommige leveranciers mag je je plankje binnen 3 jaar terugsturen, bij vele binnen 1 jaar en weer bij sommige binnen slechts half jaar. Maar bij MSI hoogstpersoonlijk kun je altijd 3 jaar lang terecht :)

Verwijderd

Topicstarter
Erik1 schreef op 12 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
Stuur ze dan een mailtje :)
Al gedaan :)
Due to the large amount Emails we receive, we cannot garantee a responce time. We are doing our utmost best to give you a proper answer.

Door het grote aantal Email dat we ontvangen kunnen we geen reactietijd garanderen. We doen ons uiterste best om op uw vragen een goed antwoord te geven.

Best Regards

Support Team
support@msi-computer.nl
Customer Service Dept. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please include original mails when replying.
AUB de orginele Email meesturen met het antwoord. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050
5692 GA Son
The Netherlands
tel. : ++31 (0) 40 2676600
fax : ++31 (0) 40 2676662 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dat duurt mij dus te lang :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 12 augustus 2002 @ 11:18:
Hmm, garantie kan nogal eens verschillen per winkels.. Bij sommige leveranciers mag je je plankje binnen 3 jaar terugsturen, bij vele binnen 1 jaar en weer bij sommige binnen slechts half jaar. Maar bij MSI hoogstpersoonlijk kun je altijd 3 jaar lang terecht :)
De vraag is dus nu alleen, wat is de link :+
Ik kan em echt niet vinden, je hebt

msi-computers.nl
msi.com.tw

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40

Wallie

Herr

Staat daaronderaan niet een heel mooi telefoonnummer? Die kan je ook bellen he.... da's natuurlijk wel enger als emailen, maar toch :).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
Wallie schreef op 12 augustus 2002 @ 11:21:
Staat daaronderaan niet een heel mooi telefoonnummer? Die kan je ook bellen he.... da's natuurlijk wel enger als emailen, maar toch :).
Die verwijzen je 9 van de 10 keer toch alleen maar naar de site, en daar kan ik het dus niet vinden |:( :|

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:21:
De vraag is dus nu alleen, wat is de link :+
Ik kan em echt niet vinden, je hebt

msi-computers.nl
msi.com.tw
Ik vat je niet helemaal.. Misschien verwar je MSI als fabrikant zijnde met de derde partij 'winkels' en 'leveranciers' zoals genoemd in mijn post :?

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:22:
[...]

Die verwijzen je 9 van de 10 keer toch alleen maar naar de site, en daar kan ik het dus niet vinden |:( :|
Zo... heb jij 10x gebeld? :)

Nou, ff serieus, ik woon zelf in Son en Breugel, vlakbij dus, ben er ook een keertje geweest om iets op te halen, hele aardige gasten daar, lijkt me sterk dat ze je doorverwijzen naar de site. Of zeg dat je geen internet hebt... je moederbord is namenlijk kaduuk :).

Verwijderd

Topicstarter
net ff gebeld naar MSI:

Mycom geeft geeft geen garantie meer zei Mycom. Omdat et langer is als een jaar.
MSI geeft aan mycom zelf 3 jaar garantie.

Als consument kan je niet direct bij MSI gaan vragen om et te fixen.
Nu moest ik gaan voelen of een of andere Chip naast mijn PSU connector heel erg heet werd als ie hing (ja lekker, moet ik de boel weer aansluiten zeker :? ).

Alleen dan kunnen ze me verder helpen, gebeurt dit dus niet, dan is het jammer, maar dan kon hij niks doen zei hij (msi)...

Hoort dit zo?

• Wallie

Wallie

Herr

Bel eens met een rechtswinkel.. die zullen het zo voor je weten, want ik heb zo'n idee dat het niet hoort, maar dat ze bij MSI gewoon te weinig mensen om de reparaties te kunnen verwerken.
Ook eens een mailtje sturen aan zowel de MyCom als MSI samen en de situatie uitleggen: jij hebt van MSI 3 jaar garantie, maar omdat de MyCom die jou niet wil geven heb je er ook niks aan. Misschien wil de MyCom dan wel wat voor je regelen.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
[b][message=14726254,noline]drLiter schreef op 12 augustus 2002 @ ...

...Als consument kan je niet direct bij MSI gaan vragen om et te fixen.
Nu moest ik gaan voelen of een of andere Chip naast mijn PSU connector heel erg heet werd als ie hing (ja lekker, moet ik de boel weer aansluiten zeker :? ).
kijk ook eens naar de condensatoren op je mobo (die grote dingen rondom je cpu)
bij msi moederborden met dit probleem willen de condensatoren wel eens gaan lekken (bruin spul), en de condensatoren gaan van boven iets 'bol' staan.

Verwijderd

Ik hem MSI ook alles gemailt, ik kan de mail zo niet vinden... Maar kwam hierop uit : Het ligt er aan hoeveel jaar de leverancier geeft. Dus gewoon mee naar de winkel gaan
edit:

LS

Wij verkopen alleen aan onze distibuteurs.
Wij bieden onze distributeurs 3 jaar garantie en deze bepalen hun eigen garantie en verkoop voorwaarden.
Ook voor service werken wij uitsluitend via onze distributeurs.

Neem contact op met uw leverancier om te weten te komen of u nog recht heeft op garantie.

Best Regards

Support Team
support@msi-computer.nl
Customer Service Dept.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Please include original mails when replying.
AUB de orginele Email meesturen met het antwoord.
Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050
5692 GA Son
The Netherlands
tel. : ++31 (0) 40 2676600
fax : ++31 (0) 40 2676680

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de boel opnieuw aangesloten, en idd toen hij hing, werd hij superheet (die ene chip naast mijn PSU connector).

En nu maar opgestuurd naar MSI Customer Support, op advies van de telefonist :)
Begeleidend briefje, en klaar :)
Pagina: 1