Chaintech 6OJA3T netwerk problemen

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik zit hier met een systeem met dit moederbord(I815), maar ik heb een heel vreemd probleem.
Het maakt niet uit wat voor NIC ik erin steek , hij ziet hem af en toe en daarna valt mij gehele netwerk omgeving weg.
Dit gebeurd met alle OSen etc ,en zowel met realtec als 3com , ik snap dr niks van , het moet haast wel aan het bord liggen , maar wat zou het kunnen zijn, de nieuwste bios staat er al op , maar dit helpt ook niks. Alle componen met een ander bord zouden wel werken, dus ik weet haast wel zeker dat het dat is , maar heeft iemand een suggestie qua mobo drivers of instellingen
:?

PS, nu zit XP erop en daarmee moet het gaan werken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is ie overgeklokt? Veel NIC'jes zijn niet dol op hoge PCI clock :)

Zo nee, post eens wat meer info over je netwerk: hub? andere computers? provider? etc :)

• Carel
BalusC schreef op 12 augustus 2002 @ 11:10:
Is ie overgeklokt? Veel NIC'jes zijn niet dol op hoge PCI clock :)

Zo nee, post eens wat meer info over je netwerk: hub? andere computers? provider? etc :)
Het is trouwens niet mijn pc en hij is standaard geklokt , netwerk omgeving is momenteel gewoon aan een switch , maar dat boeit nog nite, want mijn hele netwerk verdwijnt gewoon, hij heeft niet eens in device manager (apperaat beheer ) een netwerk icoontje :?

Verwijderd

Dan is je mobo lens denk ik, wat zou het anders kunnen zijn :?

btw. long time no speak :)

• Carel
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:59:
Dan is je mobo lens denk ik, wat zou het anders kunnen zijn :?

btw. long time no speak :)
Jah, het zou kunnen dat het mobo lens is, maar best vreemd dat andere pci devices wel werken.
PS, gebruik je nog msn of icq ?

Verwijderd

msn

hulst5@hotmail.com :)
Pagina: 1