Toon posts:

Fifa2002 draait niet onder XP PRO??

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een P4 2,26 op Asus P4T533-C met 512 MB RIMM, Geforce4 MX440: draait goed, echter Fifa 2002 keert terug naar de desktop op het moment dat het spel echt begint (waar je normaal gesproken dus een stadion ziet en de spelers opkomen). Heb verder nog meer software dat een beetje raar doet, zoals Matlab 6, maar dat schijnt een Java probleem te zijn :? : lijkt me niet relevant aan m'n fifa probleem..... Suggesties???

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Kunnen meerdere oorzaken zijn. Maar probeer eens andere videokaart drivers of nieuwe VIA (4 in 1) drivers te installeren. (hier bijvoorbeeld)

Join het GoT Pulse-Team!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 21:10
DenMan schreef op 12 augustus 2002 @ 11:04:
Kunnen meerdere oorzaken zijn. Maar probeer eens andere videokaart drivers of nieuwe VIA (4 in 1) drivers te installeren. (hier bijvoorbeeld)
nix aan toe te voegen
maaruh, dit is nogal een standaard oplossing en had je ook zelf ff kunnen proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar heb al de nieuwste detonator drivers en via drivers hebben geen nut, heb immers Intel 850E chipset. Dacht dat iemand misschien deze bug kende en hier een windows of fifa fix voor had of kende.....

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 16:57

Christiano007

Ich bin der champion

Kreeg ik ook nadat ik de windows xp update blabla geinstalleerd had...duss misschien ligt het daar aan.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Misschien als je de update van Fifa2002 installeert zou die het beter kunnen doen.
Heb dezelfde video als jouw maar geen problemen

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je hebt Detonator drivers geinstalleerd? Probeer anders eens de nieuwste drivers van de fabrikant van je kaartje te installeren. (ASUS, Creative, ....., ik weet niet wat je hebt?)

Join het GoT Pulse-Team!

• Kadance074
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 18:21
Ik heb hetzelfde probleem, sinds ik het P4T533-C moederbord gebruik. Het spel doet het wel als ik mijn FSB op 100 zet. Alleen loopt het spel nog steeds niet naar wens. 3D loopt verdacht moeizaam.

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem!!!! Alleen heb ik een Asus P4B533-E met een 845 chipset en een Asus V8440 Geforce 4 Ti4400. Heb ook al de nieuwste Detonator geinstalleerd, inmiddels versie 30.82 werkt niet. Zit hem denk ik toch in de Intel Chipset. Voorlopig geen voetbal :(

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 04:05:
Ik heb hetzelfde probleem!!!! Alleen heb ik een Asus P4B533-E met een 845 chipset en een Asus V8440 Geforce 4 Ti4400. Heb ook al de nieuwste Detonator geinstalleerd, inmiddels versie 30.82 werkt niet. Zit hem denk ik toch in de Intel Chipset. Voorlopig geen voetbal :(
Probeer eens eens volledige installatie i.p.v. standaard.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zal niet aan de video drivers liggen I guess. Heb zelf XP Pro met een GF4 MX440 en det. 30.82, draait vlekkeloos. Op een MSI K7T Pro 2-A met een Athlon 1341.

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
probeer ff compatibiliteitsmodus helpt bij mij wel met oudere spellen

Verwijderd

Heb ik allemaal al geprobeerd, zowel een volledige installatie als compatibiliteitsmodus werken niet. En over die drivers... ik heb het wel over de Chipset drivers niet over de video drivers. Bij mij dus Intel 845E.

Verwijderd

Bij mij ook niet :(. Heb gforce4ti4200, p-4, 512 mb rdram enzo (dell 8200). Zou het door de P4 komen?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
http://downloadfinder.int...pts-df/Support_Intel.asp#
Linker menu Chipset Software kiezen, en daarna doorgaan naar je chipset. Laatste drivertjes dus :)

Edit: je moet die INF updates hebben dus. Ook voor XP!

Verwijderd

Ik had dit probleem met elk spel. Ik heb dezelfde computer en die had had ik "geparkeerd" in een computerkast. Hierdoor werd hij te warm en sprongen de spellen af. Nu heb ik het niet meer. Misschien is dat ook bij jou de oorzaak.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 15:50:
Ik had dit probleem met elk spel. Ik heb dezelfde computer en die had had ik "geparkeerd" in een computerkast. Hierdoor werd hij te warm en sprongen de spellen af. Nu heb ik het niet meer. Misschien is dat ook bij jou de oorzaak.
En misschien is het probleem al opgelost ;)
Dit topic is namelijk al bijna twee maanden oud :)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Doen we d'r toch een slotje op :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.