Toon posts:

Piii 600 60graden normaal ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is it ?
welke coolers kan ik het beste agan gebruiken wil ik hem beter coolen en gaan ocen
niet dat die ver te oc'en valt!

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
Zit je koe niet scheef? Heb ik ook eens gehad.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k zou eerst een kijken of je huidige cooling er goed opzit met niet teveel en niet te weinig pasta...

en wat voor PIII 600 is het een Katmai core of een Copermine ?? dus andersgezegt met 512kb of 256 kb cache ??

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Als het een Katmai is en die 60 graden is onder full load op een standaard koeler dan zou ik zeggen dat het vrij normaal is. Je kan idd ff kijken of je headsink goed gemonteerd is. Het kan ook zijn dat de headsink een paar keer verwijdert is geweest en dat het warmtegeleidende plakkertje een beetje " gaar " geworden is. Moch dit het geval zijn of wil je toch een wat betere koeling verwijder het plakkertje dan, de headsink mooi vetvrij maken met alcohol oid, en dan koelpasta aanbrengen wat zowieso al beter is dan een plakkertje.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
ja het is inderdaad een katmai
hmmz
ben nie zo in dat tweaken gedoe :)
ben altijd bang dat ik vanalles sloop op die cpu dadelijk als ik pasta misschien wil aanbrengen
want vind 60C wel erg veel
zo kan ik natuurlijk nie gaan oc'en

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Slopen doe je niet zo snel hoor.. als je overal de tijd voor neemt en rustig aan doet gaat het bijna altijd goed met wat gezond verstand natuurlijk...

Het enige dat bij mij kapot is is een celeron 300 door een STOMME fout :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1