[XP] MSN messenger niet automatisch inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 16:16
Ik heb 1 keertje per ongeluk aangevinkt dat ie automatisch moet inloggen als ik MSN messenger start, maar nu wil ik dat niet meer. Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe ik dat weer uitzet?
aub niet van de antwoorden van 'kijk eens in de help' want probeer het zelf maar eens, er is geen optie om het weer uit te zetten. Ook het weghalen van opgeslagen wachtwoorden van .Net applicaties wil niet op een of andere manier :? meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

BuG2FiX schreef op 12 augustus 2002 @ 10:14:

aub niet van de antwoorden van 'kijk eens in de help' want probeer het zelf maar eens, er is geen optie om het weer uit te zetten.
Probeer de search van GoT eens.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 16:16
dude, dat had ik zeker nog niet gedaan? vertel mij maar eens waar dat staat dan wijsneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Tools > options > preferences > Run this program when windows starts ?

Ik had t zelf ook, toen MSN5 geinstalleerd, die opties allemaal uitgezet (ook remember password enzo) toen MSN5 weer gedelled en toen startte de oude msn ook niet meer otomatisch.. :?

[edit]
Andere optie is met een Tweak programmatje MSN uit je opstart register halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Als je xp gebruikt kun je in het administrator menu de services openen en msn gewoon uitzetten in je profiel, dat heb ik ook gedaan (ik gebruik trillian...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff kijken :
via start --> programma's --> systeembeheer --> lokaal beveilingsbeleid

dan lokaal beleid --> beveiligingsopties

dan de 10e van onder : netwerktoegang : opslag van referenties of .NET Pasports voor netwerkvereficatie niet toestaan

inschakelen

Nu moet je alleen iedere keer als je je eigen aanmeld je hele email-adres in gaan typen en ook je pw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

bombadil schreef op 12 augustus 2002 @ 10:17:
[...]
Probeer de search van GoT eens.

Zulke opmerkingen laat je voortaan maar achterwege... Als je een oplossing weet voor het probleem, dan draag je die aan, i.pv. iemand alleen maar naar de search te verwijzen... :{

BuG2FiX schreef op 12 augustus 2002 @ 10:50:
dude, dat had ik zeker nog niet gedaan? vertel mij maar eens waar dat staat dan wijsneus.

Ik vind je reactie zeker begrijpelijk... Maar probeer de volgende keer dit soort dingen maar gewoon te negeren, sta er boven ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

BuG2FiX schreef op 12 augustus 2002 @ 10:50:
Zie onderstaande links. Het was niet moeilijk.
Merely schreef op 12 augustus 2002 @ 12:43:
[...]

Zulke opmerkingen laat je voortaan maar achterwege... Als je een oplossing weet voor het probleem, dan draag je die aan, i.pv. iemand alleen maar naar de search te verwijzen... :{
Beste mod, deze vraag is al tig eerder voorbij gekomen. Met een heel klein beetje zoekwerk vind je de antwoorden.
ik vind er zonder moeite al 2 in WOS:

Automatisch inloggen met msn
messenger onthoudt inlognamen (stap 2 van het stappen plan)

In SA, dat half vol staat met MSNtopics, is zelfs een -=Het grote Msn Messenger topic=-. (stap 1 van het stappen plan)

Via google vind ik het ook zo.

De toon van jouw reactie staat me dan ook niet aan. :( Zeker niet aangezien er dit: Windows Operated Systems - Policy (let op stap 1 en stap 2) is, hierin noemt Buzzman zelfs de GoT search. En dit: De Search en het postgedrag op GoT ook nog als "officieel" GoT beleid opgeschreven staat. Dit topic is hiermee strijdig en vervolgens krijg ik commentaar?
Blijkbaar stel je nu een nieuw beleid, anders dan in de policy, op GoT in? Ik dacht dat we daarover mededelingen kregen in het medelingenforum? Zeker ook een nieuwe regel..

Overigens ben ik mij bewust van hetgeen in de GoT WOS policy staat onder het kopje "niet-gewaardeeerde replies". Ik wijs er met klem op dat ik geen termen als "UTFS" gebruikt heb. Ik verwees naar de search waarmee je het antwoord kan vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door bombadil op 12-08-2002 16:21 . Reden: Typo`s ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• jadjong
  • Niet online
klik op uitloggen/afmelden

Klik op aanmelden/inloggen onder een andere naam en log in zonder "wachtwoord onthouden" te gebruiken,

• Han
  • Niet online

Han

bombadil schreef op 12 augustus 2002 @ 16:11een hel verhaal:

ik vind er zonder moeite al 2 in WOS:

Automatisch inloggen met msn
messenger onthoudt inlognamen (stap 2 van het stappen plan)

Via google vind ik het ook zo.
Waarom post je dat dan niet? De topicstarter stelt een vraag, draag dan iig een oplossing aan, in plaats van alleen naar de search te verwijzen.
De toon van jouw reactie staat me dan ook niet aan.
Enkel en alleen iemand naar de search verwijzen staat mij niet aan, vandaar mijn reactie. Mocht je een topic tegenkomen waar een in jouw ogen een te makkelijke vraag wordt gesteld dan meld je dat in Schop een Modje.
Blijkbaar stel je nu een nieuw beleid, anders dan in de policy, op GoT in? Ik dacht dat we daarover mededelingen kregen in het medelingenforum? Zeker ook een nieuwe regel..
Het zijn ten eerste geen regels maar richtlijnen. Mijn motivatie staat hierboven.
Overigens ben ik mij bewust van hetgeen in de GoT WOS policy staat onder het kopje "niet-gewaardeeerde replies". Ik wijs er met klem op dat ik geen termen als "UTFS" gebruikt heb. Ik verwees naar de search waarmee je het antwoord kan vinden.

Nogmaals, enkel en alleen iemand naar de search verwijzen, in welke vorm dan ook, keur ik af. Post gewoon een antwoord erbij waar de topicstarter wat aan heeft, zoals de URL's die later aangaf en verwijs hem er dan tevens op dat hij dit zelf had kunnen vinden.... dat is in mijn ogen iemand helpen op een forum. Iemand ergens op wijzen heb ik geen problemen mee, maar help elkaar dan ook :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1