Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[6510] max 160 tekens in SMS

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 18:12
Als ik een SMS wil sturen met me 6510 kan ik maximaal 160 tekens kwijt. Op andere telefoons uit bijv. de 3xxx serie gaat het tot wel 400 ofzo. Hoe kan ik instellen dat ik grotere berichten kan typen ?

Alvast bedankt :)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

SMS bestaat maximaal uit 160 tekens,

Er zijn telefoon die meer aan kunnen, maar die hakken het bericht in meerdere delen. En versturen elk deel ook apart. Dat kan best wel prijzig worden ;)

Maar helaas kan de 6510 dat niet.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

kwou net zeggen dat is toch gewoon standaard de limiet van een sms, 160, maar als ie het in stukkies hakt kan dat wel natuurlijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 18:20

Trebbors

Failure is no option!

Als je de software gebruikt, dan worden de berichten wel opgesplitst.

In samenwerking met een infrarood module, werkt perfect!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Trebbors schreef op 12 augustus 2002 @ 14:13:
Als je de software gebruikt, dan worden de berichten wel opgesplitst.

In samenwerking met een infrarood module, werkt perfect!
ik vindt het zelf toch wel lastig, bijna alle nieuwe nokia's ondersteunen dat splitsen, beetje vaag dat ze het dan niet in deze telefoon zetten... lijkt me een kwestie van een klein stukje software toevoegen...

en om nu constant mn laptop mee te nemen en aan te zetten als ik een lang verhaaltje wil smsen... 8)7

misschien dat nokia het inbouwt in een volgende firmware versie? ik heb btw nu versie 04.06 van 18-06-02. (is op te vragen met *#0000#)