Toon posts:

Epox 4G4A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier iemand ervaring met dit moederbord? Onder reviews op tweakers wordt de 4G4A+ behandeld, maar ik ben niet ge-interesseerd in RAID. Dit wordt puur een office PC.

Dus goede mobo of slechte mobo?

_/-\o_

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb er laatst eentje voor m'n pa in elkaar gezet. Het werkte in een x zonder problemen. Maarja, het bord is niet overgeclocked, en er zijn geen insteekkaarten geplaatst. Had genoeg aan onboard audio, LAN en video. Verder gewoon CAS2.5 van Kingston erop. En er hangt 'n Maxtor D740X aan. Dus moeilijk had hij het niet. Het bord heeft geen 12v P4 connector, dus geen id hoe hij zich houdt bij overclocken.

Voor meer info zou je de manual 's bij Epox vandaan kunnen halen, en het bord is vaak gereviewd ook.

Verwijderd

Topicstarter
_XipHias_, welke processor heb jij erin gebouwd? Ben van Plan om een 1700Mhz celeron erin te gooien....

Verwijderd

Super mobo en geen problemen gehad met instal.
Kijk naar mijn spec, en dit is nog niet de max.
Mem. in sisoft 3365, cpu in sisoft 6108.
Dus wel heel erg stabiel en snel.
Ook heeft dit mobo de meeste OC instellingen wat ik ben tegen gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
a.p.versteeg, Bedankt voor deze gegevens, als de installatie soepel verlopen is en de mobo zulke scoren haalt en goed blijft draaien met sisoft, ben ik tevreden.

:-)

• _XipHiaS_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 10:16:
_XipHias_, welke processor heb jij erin gebouwd? Ben van Plan om een 1700Mhz celeron erin te gooien....
Heb er 'n 2.26GHz P4/533MHz/512KB in zitten met Boxed cooler. Er hangt trouwens ook nog 'n 16" EIZO Flexscan L464 LCD aan de Intel vga, werkt prima.

Verder nog 'n Plextor PX-W4012TA CD-RW en 'n Pioneer DVD-106 16x40 slot in.

Dit in 'n A-open kastje met 300W voedinkje. Logitech dual optical, USB printer, USB webcam en USB scanner.

Aja, en 'n FDD natuurlijk, en lekker makkelijk te flashen ook, bios dat-je op diskette, opstarten, F2, flash proggie zit in BIOS :) .

• _XipHiaS_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 10:26:
a.p.versteeg, Bedankt voor deze gegevens, als de installatie soepel verlopen is en de mobo zulke scoren haalt en goed blijft draaien met sisoft, ben ik tevreden.

:-)
Heb 'm, ondanks niet overgeclocked, natuurlijk ook ff goed getest voor 'ie naar pa ging.

Paar rondjes memtest86, Prime95, SiSoft ff 'n burn in opgezet, en natuurlijk Quake 3A met oa de NV15 map, ok, dat vond de onboard wat minder, maar het ging ff niet om fps, pa Quaked niet :D .

Ook PCMark, 3DMark2K1SE, en alles helemaal zonder problemen. Dit dus niet voor de fps, maar ik ben er graag zeker van dat alles stabiel draait.

Oja, verder draait hij XP Pro als OS.

Heb wel overal ff de laatste drivers vandaan gehaald, intel voor de inf, video en appacc., Realtek voor de audio en LAN. En de laatste hardware monitor bij Epox, want de meegeleverde op cd was te oud.
Pagina: 1