[XP] Internet Explorer 6: Geen plaatjes

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Topicstarter
De laatste paar dagen heb ik last van dat niet alle plaatjes weer worden weergegeven in mijn Internet Explorer 6. Bij GoT zie je gewoon bij een paar smilies gewoon het plaatje niet meer (er rechtermuisknop en plaatje weergeven werk wel). Ik heb de afgelopen dagen geen extra programma's geinstalleerd dus ik denk dat het iets met de instellingen te maken heeft :o

Weet iemand of je dit probleem kunt oplossen?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat alleen bij GoT zo :?

Ikzelf heb er ook last van maar alleen bij GoT en bij tweakers.net :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou, niet in Windows Operated Systems, maar in Software Algemeen weten ze het misschien wel :P
Internet Explorer vragen horen in SA.

Heb je geprobeerd je cache te legen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Topicstarter
Nee het is niet alleen in GoT, dat was maar een voorbeeld :) Mijn cache leeg ik elke dag :) dus daar kan het niet aan liggen :( al ik b.v op een mp3 site kom, met veel albums onder elkaar met elk een cover, dan zie ik gewoon de helft van de covers niet :(

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik (met Win2000 +SP3 + IE6) heb ook last van sites die half geladen worden. Ik krijg echter nooit tekst te zien. Bij mij gebeurt dit alleen wanneer ik als "User" of "Pwer User" ben ingelogd. Wat zijn jou rechten? Heb je het ook wanneer je als Beheerder of Admin bent ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Topicstarter
Ik heb gewoon voledige rechten(admin) dus daar kan het niet aan ligguh

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Het kan ook een ad-blocker van bijvoorbeeld ZA zijn. Die laad alleen de plaatjes die minder dan een bepaalde tijd kosten om te laden.
Bij ZA -> Privacy - main - adblocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens dit probleem voorgehad.
En toen als ik JAVA installeerde toen was alles opgelost.

Fucking m$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Doet dit zich ook voor bij Opera/Mozilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Topicstarter
mmm ik heb wel een paar dagen geleden MS Java Machine 5.0.3805.0 geinstalleerd, misschien dat het daar door komt :) enig idee hoe je die kunt uninstallen? Staat toch volgens mij niet bij software

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Misschien dat hier meer topics over zijn, maar in de search stond deze als eerste...

Ik heb hier dus ook last van. IE6 SP1 met XP Prof SP1. Ik weet trouwens niet meer precies wanneer ik last kreeg van deze 'bug'.

Is er al ergens een oplossing genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staan die instellingen in extra niet goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 08:53

Arie

One Man Army

Het klinkt als een Session Time Out.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Even IE opnieuw installen?

PS: Lighteye; reply ff hierin plz: [rml][ MSTS] Uitbreidingspakketten[/rml] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ja, of meteen mn pc opnieuw formatteren.... Ook een lekkere oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoTaTox, gebruik je soms KaZaa oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb een raar probleem met animated gifs. Die worden 1x animated en daarna staan ze stil. Heb trouwens W2K en IE6.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdg
  • Laatst online: 06-01-2022

avdg

AVDG

ik heb hetzelfde probleem: op verschillende sites worden plaatjes niet weergegeven, soms na een shift-reload wel (maar lang niet elke keer).
Ook XP en SP1. Vaaaaaaaaag.
Wie lost op???? 8)7

https://www.avdg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook hier, bij mijn eigen IMAGE server en soms op andere sites! Een F5 en het doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.....ik weet niet of het probleem inmiddels is opgelost maar om ff voort te borduren op mn eerdere post (voorheen Twiek), ongeveer een week nadat ik KaZaA Lite had geinstalleerd werden bepaalde plaatjes in IE ook niet meer getoont, alleen het bekende witte vlak met een rood kruisje of helemaal niets. Rechtsklikken en show picture kiezen had geen resultaat, ook het legen van de cache niet. Na wat gesnuffel hier en daar kwam ik erachter dat KaZaA een zgn. "Hosts" file in de Windows System directory ploft wat schijnbaar na verloop van tijd een lijst opbouwt die bepaalde sites/url's/IP's blocked. Na het bestand met Notepad geopend te hebben kreeg ik een aanzienlijke lijst te zien, bovenin een stuk of 7 "KaZaA related" sites en daaronder, onder "Adservers and other crappy sites" een hele berg andere. Deze heb ik allemaal verwijderd, de cache geleegd en voila, het werkt weer naar behoren. Nadeel van deze aanpak is wel dat je weer alle irri popups terugkrijgt maar als je de moeite zou nemen om enkele bekende op te sporen in de lijst (zoals de bekende "internetfuel" troep) en deze zou laten staan heb je daar geen last van, kost wel wat speurwerk. Misschien is dit niet jouw probleem maar wie weet hebben mensen die KaZaA gebruiken en gaandeweg niet alle plaatjes in IE meer krijgen te zien iets aan deze kennis, het heeft mij een week of 2 gekost hier achter te komen....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdg

avdg

AVDG

nah het is hier nog niet opgelost :(. Ook ik heb Kazaalite, dus meteen even geprobeerd: hosts file leeggemaakt (in windows\system32\drivers\etc), herstart. Nop. Daarna uit een ghost van een verse installatie de hosts-file geplukt en teruggezet. Herstart. Nop.
|:( :'(
Wie weet meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Ik heb het probleem ook, bij allerlei sites. Is volgens mij toch iets met XP SP1 en 2k SP3, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook een hostfile in de directory van KaZaA zelf, deze heb ik ook op dezelfde manier geleegd.......vergeten te vermelden.... |:( Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54
Het kan zijn dat je firewall sommige plaatjes blokt...Of als je kazaa lite hebt geinstalleerd, kreeg je een optie om iets te installeren dat banners e.d. blokkeerd. Als je die hebt geinstalleerd, moet je ff een of andere bestand verwijderen (ik weet niet meer welke, mail anders info@kazaalite.nl ofzo) en dan werkt het weer. Ik had precies hetzelfde probleem, ik kon ook sommige bestanden niet downloaden want dan kreeg je 'pagina kan niet gevonden worden'. Toen heb ik dat bestandje verwijdert en nu werkt alles weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 23:47
bij de nederlandse versie van IE, in de internetopties:
geavanceerd tabblad -> multimedia sectie -> afbeeldingen weergeven checkbox

indien je die om een of andere reden uit hebt staan worden er geen plaatjes weer gegeven.

Indien je kruisjes krijgt is er gewoon iets weirds aan de hand met je internetverbinding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad ik heb ook hetzelfde ondervonden na de install van kazaa lite.
Na het afschuimen van verschillende site's is het resultaat nog altijd nullo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 02:23:
inderdaad ik heb ook hetzelfde ondervonden na de install van kazaa lite.
Na het afschuimen van verschillende site's is het resultaat nog altijd nullo
Stuur een mailtje naar kazaalite@kazaalite.nl en vertel ze over hun addblock programma, dat je daardoor geen plaatjes meer kunt zien. Dan krijg je waarschijnlijk een mailtje terug met de oplossing...Ik heb gisteren nog dat mailtje weggegooid, anders had ik je wel kunnen helpen...

[edit]
Ze geven geen support meer, maar ik heb de oplossing al gevonden...

Zoek naar de file "HOSTS" (zonder extensie), als je windows xp hebt moet het ergens in c:\windows\system32\drivers\ staan...Delete die file en je bent van het probleem af...

zie ook: http://doa2.host.sk/help.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry maar heb geen file met de naam hosts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ene gevonden in c:\windows\system32\drivers\etc en bevat deze text
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding
# moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden
# geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen
# gescheiden te zijn door ten minste één spatie.
#
# Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra
# regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #.
#
# Bijvoorbeeld:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver
# 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost

127.0.0.1 localhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar das gewoon een voorbeeldje denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee dat is je hosts file, maar ik verzoek je wel om volgende keer even de edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif) te gebruiken ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry ben hier nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb er ook last van XP-proSP1 met IE6 SP1.
Als ik reload staat het er wel :?
Heb geen kazaa oid geinstalleerd.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Overbodig, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 14:06:
[...]
@Home heeft problemen met de Server de laatste weken....
Maar ik heb het probleem ook en werk met verschillende providers (dial-up thuis, Versatel ADSL op het werk). Thuis (onder XP SP1) is het overigens een stuk erger dan op het werk (2k SP3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het probleem opgelost hebben jullie java van sun op je machinne staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Damn ik merk nu pas dat ik het probleem zelf ook heb ;(. Ik heb het ook maar pas sinds ik internet explorer sp1 geinstalleerd heb, dus het ligt aan sp1...Hoe heb je het opgelost atmo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Had nog een image liggen van Xp zonder SP1 en had toen nergens problemen mee.
Toen SP1 weer eens geinstalleerd en weer had ik er last van,
dus het ligt aan SP1. (In mijn geval dan)
En dat alles op een schone install.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus exact hetzelfde probleem, heb wel kazaa erop staan maar denk niet dat het daar aan ligt.
Heb gisteren winXP er op nieuw opgezet (nu zonder SP1) en ik denk dat ik het nu weer heb, bij gebruiker DIGITAL2002 kan ik bv zijn avatar ook niet zien nu.
Dus het ligt ook niet aan SP1.

Heb wel getracht JAVA van MS te installeren (wat me niet is gelukt trouwens).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een aantal weken geleden deze problemen ondervonden. (Na instal SP1). Heb ook nog Java opnieuw geinstalleerd maar mocht niet helpen. Toen heb ik SP1 er weer af gehaald en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdg

avdg

AVDG

Wat een gef..k.... heb de hosts file verwijderd (uit de windows dir), in de Kazaa dir stond geen hosts file. Herstarten...... nee. :(
Eens kijken of Microsjop daar al wat over zegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die weten zoals gewoonlijk weer van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Explorer 6 werkt niet meer met Java (Sun) wel met Mozilla
De Update van Java idem dito.

Windows XP (US) zonder Service Pack 1

Is al opgelost zie onderstaande link

blackd in "Java virtual machine weg bij Windows Upd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 22 oktober 2002 @ 01:05:
Damn ik merk nu pas dat ik het probleem zelf ook heb ;(. Ik heb het ook maar pas sinds ik internet explorer sp1 geinstalleerd heb, dus het ligt aan sp1...Hoe heb je het opgelost atmo?
gewoon in menu extra van IE de tab geavanceerd aanklikken
dan java (sun) uitvinken
opgelost

wel nog "hosts" file kazaa lite verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdg

avdg

AVDG

Bij Microsoft niks te vinden natuurlijk |:(
Toen een heldere ingeving gekregen, nl. IE6 opnieuw installeren. Even de setup binnengehaald en daarna lokaal opgeslagen met
"C:\ie6\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
Herstarten en ik dacht heel even..... maar niks dus. Nog steeds hetzelfde probleem dat plaatjes vaak niet worden weergegeven (vooral de kleintjes).

[na de installatie deed m'n Wacom Intuos serieele tablet het niet meer, maar of dat met IE6 te maken had weet ik niet, na ff prutsen deed ie het weer]

GEK VAN!

Mijns inziens heeft het niks met Java te maken, hier namelijk geen Sun.
:( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ik heb HOPENLIJK het antwoord op dit probleem. Excuses voor het omhoogschoppen na 2½ maand.

Ik heb tijden geen problemen meer gehad na een format C: maar onlangs kreeg ik er weer last van. DIRECT NA installatie van Download Accelerator Plus !!!!!

Dus 2 maanden geen last -> DAP -> wel last

Het lijkt mij dus vrij duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
EdwinB schreef op 13 January 2003 @ 19:18:
Ik heb HOPENLIJK het antwoord op dit probleem. Excuses voor het omhoogschoppen na 2½ maand.

Ik heb tijden geen problemen meer gehad na een format C: maar onlangs kreeg ik er weer last van. DIRECT NA installatie van Download Accelerator Plus !!!!!

Dus 2 maanden geen last -> DAP -> wel last

Het lijkt mij dus vrij duidelijk :)
Ik heb hier DAP ook draaien (heb overigens nog steeds het probleem dat bepaalde plaatjes niet weergegeven worden) maar ik denk niet dat het daar aan ligt, want ik had dap 4 maanden ofzo goed draaien totdat ik sp1 van internet explorer heb geinstalleerd, daarna kreeg ik het probleem pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gister met precies hetzelfde probleem en ik heb ook topic geopend. EN weet je wat ze zeiden ........ dat ik een andere browser moest downen (opera 7 of mozilla)
Ik gebruik nou MOZILLA en ik heb geen last meer van. >:)
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»SUCCES««««««««««««««««««

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die het kunnen bevestigen dat het door Sp3 kan komen of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:35:
Hmm.....ik weet niet of het probleem inmiddels is opgelost maar om ff voort te borduren op mn eerdere post (voorheen Twiek), ongeveer een week nadat ik KaZaA Lite had geinstalleerd werden bepaalde plaatjes in IE ook niet meer getoont, alleen het bekende witte vlak met een rood kruisje of helemaal niets. Rechtsklikken en show picture kiezen had geen resultaat, ook het legen van de cache niet. Na wat gesnuffel hier en daar kwam ik erachter dat KaZaA een zgn. "Hosts" file in de Windows System directory ploft wat schijnbaar na verloop van tijd een lijst opbouwt die bepaalde sites/url's/IP's blocked. Na het bestand met Notepad geopend te hebben kreeg ik een aanzienlijke lijst te zien, bovenin een stuk of 7 "KaZaA related" sites en daaronder, onder "Adservers and other crappy sites" een hele berg andere. Deze heb ik allemaal verwijderd, de cache geleegd en voila, het werkt weer naar behoren. Nadeel van deze aanpak is wel dat je weer alle irri popups terugkrijgt maar als je de moeite zou nemen om enkele bekende op te sporen in de lijst (zoals de bekende "internetfuel" troep) en deze zou laten staan heb je daar geen last van, kost wel wat speurwerk. Misschien is dit niet jouw probleem maar wie weet hebben mensen die KaZaA gebruiken en gaandeweg niet alle plaatjes in IE meer krijgen te zien iets aan deze kennis, het heeft mij een week of 2 gekost hier achter te komen....... ;)
Het heeft mij een search van 5 minuten gekost op GoT _/-\o_
Kazaalite heeft bij mij een ingebakken Hosts editor. Beetje advanced notepad zeg maar. Met CTRL + F gezocht op de website die niet meer goed werkten, nedstat, tradedoubler etc. Die entries allemaal gewist en toen was het probleem opgelost! En zoek vooral verder naar de MSjavx32.exe dinges, of hoe die ook mag heten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar doe je dan 2 jaar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het schoppen van oude topics wordt niet echt gewaardeerd :) Maar mooi dat je het hebt opgelost :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.