Toon posts:

turbotracker in RDF ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de main site staan er allerhande URL's om de headlines van t.net te syncen, en de meest handige is wel de XML Turbotracker (http://www.tweakers.net/turbotracker.dsp). Maar waarom is er niet gewoon een RDF-compatible versie hiervan ? Ik zie niet echt het nut in van een eigen formaat te gaan gebruiken (en dan nog wel in het Nederlands...) terwijl iedereen een RDF syntax gebruikt (cfr. slashdot, freshmeat en zowat alle andere newssites).

Kan er dus geen RDF versie gemaakt worden van die tracker ? Dan kan ik eindelijk mijn turboTrecker2RDF.cgi vervangen door de echte turbotrecker.rdf :)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
tjah... zijn toch tweakers hiero ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Der is een verschil tussen tweaken en moeilijk doen :P

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

XML is zelfs nog veel meer compatible en standaard dan RDF. Je moet redelijk gemakkelijk de XML-tracker naar RDF kunnen omzetten. Dat is juist het hele doel van XML. Platform onafhankelijkheid.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 15:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wellicht zal RDF in de toekomst ondersteund worden. Zoveel moeite kan het niet kosten om een simpel XML formaat te parsen.

Verwijderd

ff flinke schop omhoog,
ik kan tegenwoordig dergelijke .rdf newstickers via m'n Dreambox mooi op tv laten verschijnen, helaas heeft tweakers.net geen .rdf updater dus dan maar die van slashdot gebruiken.

Zit er nog een tweakers.net variant in de maak of is dat ijdele hoop?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 22:28 ]

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 11:19
Ik ik zit nog te wachten op een rdf tracker van tweakers.net. Kan ik die mooi gebruiken in m'n trillian-pro-plugin : http://www.ceruleanstudio...ean%20Studios&smx=20&srt=
Pagina: 1