Toon posts:

[Voloview + NT4] visual c++ runtime error *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het starten van het programma'tje Autodesk voloview express krijg ik een visual c++ runtime error melding, waardoor het progje niet start.
Op een andere pc werkt het wel....

Is het mogelijk de visual c++ runtime opnieuw te installeren, of van de ene pc naar de andere te copieren ?

pc's : WIN NT 4.0 SP6

Verwijderd

Het lijkt me wel dat je die runtime opnieuw kunt installeren. Kijk ook eens op de website van Visual C++ : http://msdn.microsoft.com/visualc/default.asp

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 09:01:
Bij het starten van het programma'tje Autodesk voloview express krijg ik een visual c++ runtime error melding, waardoor het progje niet start.
Op een andere pc werkt het wel....

Is het mogelijk de visual c++ runtime opnieuw te installeren, of van de ene pc naar de andere te copieren ?

pc's : WIN NT 4.0 SP6
http://www.david-taylor.p...tware/runtime.html#MSVCRT

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen rechten om op die site te komen (blijkbaar).... misschien ander adres ?
of weet iemand welke file het betreft ? Dan kan ik hem van het wel werkende werkstation naar het niet werkende werkstation kopieren ....

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:23:
[...]

Ik heb geen rechten om op die site te komen (blijkbaar).... misschien ander adres ?
of weet iemand welke file het betreft ? Dan kan ik hem van het wel werkende werkstation naar het niet werkende werkstation kopieren ....
He ja, net deed hij het nog. Ik zoek ff voor je verder. :)

Verwijderd

Even een kickje, ik heb namelijk het zelfde euvel, maar met cooledit en als ik een codec wil instellen bij virtualdub.
Iemand al een oplossing? Ik draai zelf win2k sp 3

Verwijderd

Ik heb net een MDAC update of zoiets geinstalleerd omdat ik dacht op google gevonden te hebben dat dit het was, maar dat werkt dus niet :(

Verwijderd

Kickje - Weet niemand anders een andere oplossing dan formatten en hopen dat het weg is?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gaat wel iets te snel achter elkaar he, dat kicken... volgende keer pas na 24 uur s.v.p.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Preciese foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error

Program: C:\Program Files\coolpro2\coolpro2.exe

abnormal program termination
En zo ook in vdub en alles wat in C++ geschreven is

Verwijderd

Misschien moet je het bij Programming & Webscripting dumpen???

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem, bij het installeren van OmniPage...
in Win2K pro ingelogd als admin. (4the record)

heb de laatste runtime (die hiervoor was aangegeven) maar het werkt nog steeds niet...

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 17:14
MSVCRT is een systeem DLL, die is niet zomaar altijd te installeren.
Wat je kunt doen is een bekend goede kopie van MSVCRT.DLL van de goede PC kopieren, en die in de directory van de .EXE erbij zetten. Systeem DLLs worden pas geruikt na de DLLs uit de programma directory.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

MSalters schreef op 26 november 2003 @ 21:48:
MSVCRT is een systeem DLL, die is niet zomaar altijd te installeren.
Wat je kunt doen is een bekend goede kopie van MSVCRT.DLL van de goede PC kopieren, en die in de directory van de .EXE erbij zetten. Systeem DLLs worden pas geruikt na de DLLs uit de programma directory.
ja, dat weet ik, tenzij ze in dezelfde directory staan als het programma...
maar dat is een installatiebestand op een cd...
heb dat gisteren allemaal al geprobeerd,
dit is een nieuwe computer, vers van de winkel. Alles doet het perfect, behalve dit programma.
heb alles v/d cd al naar de hd gekopieerd, en de driver erbij (gedownload van de site van microsoft zelf) maar doet het nog steeds niet.
ik heb dit probleem thuis ook al eens gehad, toen alle aanwijzingen op microsoft.com opgevolgd, lukte niet.
toen m'n computer geformatteerd, windows opnieuw geïnstalleerd, en direct het programma erop gezet, nog niet gelukt, dus het lag (in ieder geval toen) ook niet aan de andere programma's / drivers...

weet iemand nog iets anders om te proberen?
thuis heb ik het opgegeven, maar dit is op m'n stage en dat programma moet het gewoon doen...

Verwijderd

Hi there,

Is there allready a solution for this problem ?
Visual C++ runtime error when starting Voloview on a NT 4.0 with SP6 ???

I have also this problem but no result after trying all the suggestions.

Thanks,

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:38:
Hi there,

Is there allready a solution for this problem ?
Visual C++ runtime error when starting Voloview on a NT 4.0 with SP6 ???
offtopic:
Hoi daar ( :P ),

Zo'n beetje iedere tweaker verstaat wel engels, zeker degenen met ervaring met voloview, maar toch zijn we een nederlandstalig forum en gezien je woonplaats en naam gok ik zo dat je best NL spreekt dus houdt het ajb op die taal zodat iedereen mee kan lezen :)

Anyway, de ervaring die ik er mee had is al lang uit m'n hersens verdwenen dus niet veel ontopic hulp :X

Overigens welkom op GoT!

Heb je trouwens de nieuwste voloview versie?

edit:
Overigens zet ik even de naam van het programma in de titel, zodat het duidelijker is waar het om gaat :)

Mail voor de zekerheid trouwens ook even naar je leverancier.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2004 12:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Nou ja, dan antwoord ik maar ff :P

Ik heb het uiteindelijk weg gekregen nadat ik upgrade naar win2k sp 4 in combinatie met een Quadro4 900 XGL kaart, waar het aan heeft gelegen al die tijd geen idee, en dat konden ze bij het support team ook niet zeggen maar he twas ineens weg, en niet meer terug te komen.

Dus ik denk dat je gewoon eens even de nieuwste service pack moet installeren...
Pagina: 1