Toon posts:

pc doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet precies waar rdit thuis hoorrt maar dit leek mijn de beste plaats.
heb en probleem.
ik heb de pc op en stekkerdoos zitten en een aan en uitknop.
meer zoiets Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/622/M1/622710M1.JPG
als ik dan de schakelaar aan zet gaat meteen de pc aan.dar duurt 2 tot 10 sec en gaat hij weer uit.
wil ik dan de schakelaar van de pc indrukken doet hij het meestal niet (soms wel).
Dan moet ik eerst en minut op 3 w8ten tot hij het weer doet en is de hele bios meteen gereset.
hoe kan dat nou en wat kan ik er aan doen dat hij weer gewoon normaal doet

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Te zwaar belast om met de schakelaar alles in een keer aan te zetten

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
owja dat kan ook nog er zit namelijk vanalles op en pc,monitor,stereo (400watt)lampje,printer(gaat ook altijd meteen aan en de scanner ook)en een cd speler zit er op.
ik zal eens de stekker in een gewoon stopkontackt doen.maar is dat niet erg als er heletijd stroom op je pc staat als hij uit staat.(kan de voding niet in de fik vliegen.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
zet stekker blok eens normaal aan en druk de voedingskabel van de pc eens in stekkerblok en tadddaaaa de pc slaat ook effe paar seconden aan en is weer uit..

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik maar gewoon de stekker van de pc in een gewoon stopkontackt doe dan maar gewoon heletijd stroom er op.
heb geen zin om elke morgen eerst een kwatier druk ben met het aan zetten van de pc.
hoe kan dat dat de pc dan toch aan gaat.

Verwijderd

je voeding FIKT niet door als die continu aan de stroomhangt en je hem regelmatig even schoonmaakt ( stofzuiger laten zuigen @ bij de fan of even met perslucht er doorheen blazen ) als die dan dood gaat dan fikt die niet uit je kast omdat er simpel weg geen berg brandbaar materiaal is ;)
Pagina: 1