cd brander 3610

Pagina: 1
Acties:

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:13
Hallo allemaal

Ik heb nog in een oude computer een philips 3610 brander als ik nu wil branden dan duurdt het even dan houdt ie er mee op en geeft aan van reset ocure .
Normaal gebruik ik nero 5.5.9.0 heb een oudere versie gebruikt maar krijg de zelfde fout melding ligt dit aan de software of is mijn brander stuk

Verwijderd

dit klinkt als een kadukke brander..
Die philips serie ging wel vaker kapot.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit is meer iets voor [OM]..

En inderdaad.. 't is zeer waarschijnlijk dat het een hardware fout is.. Misschien kun je proberen om het ding een keer schoon te maken van binnen..

Anyway.. OH => OM :)

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
heb wel eens gezien bij een kennis van me die had die brander ook en had ook problemen en heeft de lens schoongemaakt dus compleet uit elkaar halen en hij deed het weer perfect ! >:)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
klopt, had het zelfde probleem, goed schoonmaken en hij zal weer functioneren :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:08
maar het zal niet lang duren voordat ie dan weer kapot gaan.
de meeste vielen al uit binnen 1 1/2 jaar.

Verwijderd

dit probleem komt me bekent voor heb ik namelijk zelf ook gehad, had hem toen schoongemaakt en hij deed het weer een tijdje :) tot ie echt naar de eeuwige jachtvelden ging :(

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 08:14
De hele philips 3610 serie sux. Ik heb er ook 1 gehad. Is al een hele tijd dood en met die brander bijna al zijn broertjes en zusjes :|

[ Voor 0% gewijzigd door InterCC op 12-08-2002 20:49 . Reden: typo ]

• toastingnow
  • Laatst online: 27-03 11:29
Heb 'n drie jaar gehad, deed toch pijn dat ik m'n oude trouwe burner wegdeed. Ach, vor 80 euro heb je iig een betere(snellere).

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 12:51
Ik heb dat ding vanaf dat ie uitkwam, en dat is nu, eh, 5/6 jaar geleden ofzo? Toen koste hij iets van 700 gulden, en tot de dag dat ik hem verkocht (nu een jaar of 2 geleden) deed hij altijd gewoon zijn werk.
Maar ik zal wel geluk gehad hebben denk ik.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35
3610... hmmzz... k heb r 5 gehad :P elke keer na EXACT 4 maanden wassie dood :p

Verwijderd

Om dan toch even deze serie te roemen, ik brand nog steeds erg blij met mijn oude 3610 die in de loop der jaren de nodige spindels heeft gezien. Brand nog steeds prima, alleen wat ik ergens eerder ook al las met sommige moderne cd's heeftie problemen. (die Lifetec prut van de Aldi b.v. wil die niet eten)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Zo heb ik in kortetijd 3 stuks van 400 serie (4x4x32x) gehad.. Allemaal Kaput.
Ik was al blij dat ze dan 20 cd had gebrand.
En jha. Ik heb er nog een. Maar die komt dan uit een HP. En deze doet het nog steeds :D
Heeft namelijk een ander frontje.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

InterCC schreef op 12 augustus 2002 @ 20:49:
De hele philips 3610 serie sux. Ik heb er ook 1 gehad. Is al een hele tijd dood en met die brander bijna al zijn broertjes en zusjes :|

Bullshit.

De Philips CDD 3600/3610 werd destijds in 50% van alle andere merken branders ook gebruikt.
Ken mensen die gebruiken dat ding vandaag de dag nog (4 jaar later).

ELKE brander gaat een keer dood. Het is gewoon onzin om te zeggen dat die Philips serie sucked omdat de jouwe toevallig kapot ging.

Mijn Mitsumi 2x ging stuk na 13 maanden gebruik, evenals mijn Yamaha 4x.
Met die Mitsumi zo'n 1 à 2 CD's per dag gebrand, met die Yamaha 5 à 6 per dag.

Conclusie Yamaha sucks, Mitsumi sucks ernorm hard :?

Branders gaan gewoon stuk, paar honderd/duizend CDs en dat ding is op. Of het nou wel of geen Philips is.

The_Greater schreef op 24 augustus 2002 @ 18:25:
Zo heb ik in kortetijd 3 stuks van 400 serie (4x4x32x) gehad.. Allemaal Kaput.
Ik was al blij dat ze dan 20 cd had gebrand.
En jha. Ik heb er nog een. Maar die komt dan uit een HP. En deze doet het nog steeds :D
Heeft namelijk een ander frontje.

De Philips 4x4x32 is intern hetzelfde als een Yamaha CRW 4410, en dat waren idd baggerapparaten (ook volgens Yamaha zelf).

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dreeke schreef op 24 augustus 2002 @ 21:25:

[...]

Bullshit.

De Philips CDD 3600/3610 werd destijds in 50% van alle andere merken branders ook gebruikt.
Ken mensen die gebruiken dat ding vandaag de dag nog (4 jaar later).

ELKE brander gaat een keer dood. Het is gewoon onzin om te zeggen dat die Philips serie sucked omdat de jouwe toevallig kapot ging.

Mijn Mitsumi 2x ging stuk na 13 maanden gebruik, evenals mijn Yamaha 4x.
Met die Mitsumi zo'n 1 à 2 CD's per dag gebrand, met die Yamaha 5 à 6 per dag.

Conclusie Yamaha sucks, Mitsumi sucks ernorm hard :?

Branders gaan gewoon stuk, paar honderd/duizend CDs en dat ding is op. Of het nou wel of geen Philips is.

[...]

De Philips 4x4x32 is intern hetzelfde als een Yamaha CRW 4410, en dat waren idd baggerapparaten (ook volgens Yamaha zelf).
ja ja, en toch suxed dat ding :+

Ik had zelf een hp7200i en die ging ook kapot, bleek intern hetzelfde te zijn als die 3610....

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
mijn 3610 werkt nog altijd, heeft al zo'n 1500 cd's erop zitten. je moet gewoon af en toe de lens schoon maken

Verwijderd

Heeft nix met geluk te maken, ik heb heb vanaf de eerste dag dat hij bij Dixons te koop lag, en hij brand nog steeds als vanouds, in mijn ogen een TOP fikker, traag, maar werkt wel
eX0duS schreef op 13 augustus 2002 @ 00:59:
Ik heb dat ding vanaf dat ie uitkwam, en dat is nu, eh, 5/6 jaar geleden ofzo? Toen koste hij iets van 700 gulden, en tot de dag dat ik hem verkocht (nu een jaar of 2 geleden) deed hij altijd gewoon zijn werk.
Maar ik zal wel geluk gehad hebben denk ik.
Pagina: 1