• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een digitale camera en mijn oog is op de HP PhotoSmart P 318 / Pentax el200 gevallen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.steves-digicams.com/ei200/ei200_front_angle3.jpg

Deze is volgens de pricewatch te krijgen voor Euro 339,- bij foto-video-shop.nl, nou schijnt het dat ie daar niet vooradig is :(
Wie heeft deze camera en waar heb je em vandaan, want het lijkt me een erg goeie camera gezien de prijs :)
Of zeggen jullie voor deze prijs kan je beter een andere camera kopen, die veel beter is...

Heeft deze camera ook een macro functie aangezien me dat erg 8) lijkt?
Wie heeft er ook foto's die met deze camera gemaakt zijn ter indicatie?
Alvast bedankt

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
heeft iemand anders mischien een andere suggestie voor mij (andere camera)??
Van dit budget met veel optische zoom & leuke makro feature :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Denk zelf dat je beter voor de Canon Powershot A40 kan gaan, is een veel nieuwere camera en echt een van de betere instap camera's. Wil je veel zoom (6x) dan zou je eventueel voor de Fuji Finepix 2800z kunnen gaan.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Steve's digicams http://www.steves-digicams.com/ei200_pg5.html is zeer positief over de camera. Geen reden om het niet te doen dus.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tis trouwens een HP 618, en geen 318. Ik heb eventueel wel een voorbeeld fototje voor je als je wilt. Ding maakt best goeie foto's (een maat van me heeft dat ding ook) Er kleven alleen 3 nadelen aan dat ding: lcd schermpje is in het volle daglicht nauwelijks afleesbaar, instellingen gaan steeds verloren als je het ding uitzet en het ding zuipt werkelijk batterijen. een paar setjes GP's van 1800mAh zijn dan ook geen overbodige luxe.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Thefirstikke schreef op 12 augustus 2002 @ 23:08:
Tis trouwens een HP 618, en geen 318. Ik heb eventueel wel een voorbeeld fototje voor je als je wilt. Ding maakt best goeie foto's (een maat van me heeft dat ding ook) Er kleven alleen 3 nadelen aan dat ding: lcd schermpje is in het volle daglicht nauwelijks afleesbaar, instellingen gaan steeds verloren als je het ding uitzet en het ding zuipt werkelijk batterijen. een paar setjes GP's van 1800mAh zijn dan ook geen overbodige luxe.
Geen enkel LCD is goed zichtbaar in het zonlicht.

Dat de instellingen verloren gaan is wel jammer, maar de beginnend fotograaf gebruikt toch vaak de autmatische stand.

Inderdaad, de Hp's vreten batterijen, bijna 2 tot 3 keer zo snel als mijn Minolta.

Maarja, heeft wel een Digita OS wat betekent dat je er zelf scripts voor kun schrijven, downloaden en dat je er zelfs spelletjes op kan spelen of andere applicaties draaien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Johnny64 schreef op 12 augustus 2002 @ 22:42:
Steve's digicams http://www.steves-digicams.com/ei200_pg5.html is zeer positief over de camera. Geen reden om het niet te doen dus.
First Look posted 9/22/00
Full review posted 10/3/00

Het zijn gewoon redelijk oude camera's, voor die tijd was de review positief. Ik zou zelf echt voor een wat jongere camera gaan. De ontwikkelingen gaan nu nog in een hoog tempo.
Pagina: 1