Toon posts:

Asus P4T533-C Q-Fan technology?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lo,
Op de doos en en in het boekje wat ik bij de mobo zat staat toch duidelijk erop dat ie Q-fan ondersteuning het (zelfs op de barcode van de doos).
Maar in de bios of waar dan ook kan ik nix erover vinden.
Weet iemand hoe dat dan eigenlijk zit? want ik ik heb wel screenies van de bios van de p4t533 gezien en daar was duidelijk te zien dat je die in de bios kan aanzetten etc.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Weet je zeker dat de C-uitvoering deze functionaliteit heeft? Op de Asus-site staat het niet in de spec's.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Volgens de Asus-site wordt dat inderdaad niet ondersteund op jouw board. Als je toch nog wilt zoeken; je zou het misschien kunnen vinden in je BIOS: 'Power' -> 'Hardware Monitor' -> Q-Fan Control = [Disabled]

Verwijderd

Topicstarter
ja ok
maar wrom staat het dan groot op de doos en op de barcode sticker uitgeprint en in t boekje?
vind ut maar vaag je gaat toch niet iets aanbieden bij een product wat er helemaal niet bijzit.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Waarschijnlijk is het een overgebleven P4T533-doos waar ze op gegeven moment P4T533-C's in moesten doen...

Verwijderd

Topicstarter
neh denk ut niet op de doos staat toch duidelijk een - C afgedrukt en niet naderhand erbij geplakt ofzo...en toen ik deze board kocht was de gewone P4T533 geloof ik nog ni eens uit ;)

Verwijderd

heb hetzelfde probleem, q fan technology staat met grote letters op de doos bijna groter dan de naam van het mobo en ik kan er ook nergens iets over vinden.....

Verwijderd

dan heb de manual nog niet GOED gelezen.. daar stikt het van de fouten!!

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik moet toch zeggen dat mijn P4T533-C absoluut wel Qfan heeft.... als ik mijn casefans uitzet en de temp loopt op tijdens het gamen dan gaat de fan van 2500 RPM naar iets van 3200 ofzo....... als dat geen Qfan is....

Verwijderd

Topicstarter
idd dat heb ik net ook al ergens gelezen, maar bij asus is er nix van terug te vinden en in me pc ook niet (zover ik weet).
Maar je gaat toch ni supergroot een Q-fan technology op de doos zetten als het er nog niet eens opzit. En dan staat het ook nog eens extra op de barcode sticker uitgeprint.

En bij sommige sites beweren ze dat hij er op zit en bij andere sites zie je weer staan dat het er niet op staat.
Vind dit maar allemaal verwarrend, het iemand misschien meer info erover?

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 04:48:
lo,
...
want ik ik heb wel screenies van de bios van de p4t533 gezien en daar was duidelijk te zien dat je die in de bios kan aanzetten etc.
De P4T533 is v.w.b. sommige zaken wezenlijk anders dan de P4T533-C. Waar staan die "screenies"?
Pagina: 1