Photoplay machine

Pagina: 1
Acties:
  • 681 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Waar kan je deze machines kopen/huren? En is het mogelijk om zelf zo'n apparaat te bouwen? Het draait allemaal op een 486 machine heb ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 03:37
Misschien ben je weinig kwijt aan het systeem wat je moet gebruiken (bij zelfbouw).
Maar weet je hoe ENORM duur die touchscreens zijn van die grote.

Niet betaalbaar voor de consument hoor :p kan je beter voor ~5000 gulden eentje kopen of weet ik veel hoe duur die dingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45142

Z___Z schreef op 12 augustus 2002 @ 01:42:
Waar kan je deze machines kopen/huren? En is het mogelijk om zelf zo'n apparaat te bouwen? Het draait allemaal op een 486 machine heb ik gezien.
staat er geen stikker op met telefoon nr ed ?

maar die photoplay dingen roelen!! :)

edit*

ff gegoogled en http://www.jackpot.nl/photoplay.html komt er zo maar uit :) heb je daar iets aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 12:41

Roel

screen -x addict

Whee, ik heb op m'n stage ook een soort van die dingen gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.net-fun.nl/images/img_easy.jpg
Dat ding, kun je op internetten maar via een speciale pagina ook gokken. 't Is geen gokmachine, maar het kan wel.. :P beetje schemer gebied zodat 't ie in cafee's enzo mag staan.

Maar zo'n ding is vrij duur, touchscreen inc controllor kost iets rond de 700 ¤, en dan komt er nog een beeldscherm, computer, wat kleine onderdelen software en arbeids kosten bij. Reken maar dat je er een hele leuke vakantie voor kunt boeken :P

Zelf bouwen zou ik nooit doen, gewoon ergens een huren, zie www.net-fun.com voor meer van die kassies + reclame.. :P

edit: Dit is het oude model, op 't nieuwe zit ook nog een Duits ( :r ) rvs toetsenbord.. met de z en y omgedraait dus.. :P

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27309

Als je er zelf een gaat maken, zou ik gaan voor een 14 inch min schermpje en een trackball. Ik verwacht dat er genoeg s/w te vinden is die lijken op photo play. En dan kun je gewoon alleen in min. install van windows 98 (evt. 95) en het phoplay progje. Mod alles in een leuke behuizing (denk aan een groote opslag drum voor olie of iets van pvc korrels oid) en klaar is kees. Je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt ntauurlijk als je heb zelf met een pc maakt.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:36
http://www.aus.at/Shop/indexa.htm

check die site ff, je kan daar van die touch screen dingen halen, 240 euro ofzo :Y)

[Edit: bovenin ff naar Touchscreen gaan, en dan in 2e scroll down menutje naar photoplay ]

hier een site met het Shanghai spelletje, soort van ;)
(freeware overigens.)
http://212.152.181.51/bla...an/Download/Shanghai.html

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik was laatst op de photoplay site, en daar staat in de FAQ dat de software niet vrijgegeven is voor de PC, en dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren ook. Wel logisch ook, als je het thuis kan spelen ga je geen geld in die machines gooien.

Het lijkt me weleens leuk om zo'n harde schijf in handen te krijgen met een photoplay installatie er op. (Het is DR-DOS of PC-Dos met een P 133 met 32 MB ram waar het op draait meen ik. ook dacht ik dat ze een HD wisselframe gebruikten voor software updates, dus gewoon de hele HD er uit en een andere er in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:36
mja, heb al gezocht, maar niks gevonden online. alleen maar vage clones.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

www.photoplay.com ziet er volgens het originele concept uit....

Photo Play Str.1, 4861 Schörfling, Austria /// Tel +43/ (0) 7662/6785-0 /// Fax +43/ (0) 7662/6785-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Contacten hier in nederland:

NETHERLANDS
BELGIUM JVH gaming products B.V. Kraaivenstraat 13
NL-5048 AB Tilburg
Phone +31/13/595 32 00
Fax +31/13/595 32 01 eMail: bpaulissen@jvh.nl
eMail: grozen@jvh.nl
Homepage:http://www.jvhgaming.com
Contacts: Brenda Paulissen, Gunther
Rozen

edit: nu ik het zo zie staan denk ik er in eens aan www.jvh.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 07:36
Heb zo'n schijf in mijn bezit gehad,

daar zitten dongle beveiligingen enz op, ik kreeg het in ieder geval niet aan de praat..
Pagina: 1