Toon posts:

Amd Tb 1 Ghz gelockt???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag maar hoe kan ik
zien of mijn Amd Athlon TB 1Ghz gelockt is?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk of alle 4 de streepjes bij L1 zijn verbonden (goed kijken; zo groot zijn die sneetjes niet).

Verwijderd

Topicstarter
Dus als die L1 bruggen niet verbonden zijn
en ik verbind ze met een hb potlood dan moet
ie gewoon te overclocken zijn?

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Yep :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, ja sorry ben een beetje een newbie op het gebied van overclocken, thanks voor de
reacties. (tja het zijn er ook zo veel:)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dus je moet perse die L1 bruggen verbinden voordat je kan overclocken????? En dan gewoon in de bios kloten (bij KT7 dan...), of hoeft het niet eens bij KT7 (potlood streepjes)????

• Ares408
  • Niet online
Potlood streepjes moet met alle gelockte CPU's

• Cartman!
  • Niet online
K, ik wist het niet, ik binnenkort voor het eerst oc'en (TBird 1GHz + Abit KT7) op hoeveel GHz zou die kunnen draaien???? Op 1.2? 1.3? En wat voor koeling heb ik nodig????????

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

De 1 Ghz Thunderbird zal wel niet zo heel ver kunnen komen met overklokken. (zie nieuws over 1,2 of 1,3 Ghz Thunderbird pasgeleden op tweakers). Het design zit bij 1 Ghz redelijk op zijn grenzen, verwacht daarom geen fantastische waarden als 1,3 Ghz..

Kijk eens bij http://www.overclockers.com in de CPU database

• Cartman!
  • Niet online
Ow, jammer :'( Ik ken wel iemand die hem op 1.3 heeft hoor, dus die is het dan toch gelukt. Die dude heet hier knutselsmurf (nooit iets van gezien), dat zei hij tegen mij, vraag ik het hem wel ff hoe hij dat dan heeft gedaan.....

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37

Spooksel

Spooksel!

Die Knutsel Smurf heeft bij mij in de klas gezeten... die kan er op rekenen dat ik heb vanmiddag helemaal dood ga vragen :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je kan ook alvast beginnen zonder L1 te kleuren :) dmv ff de FSB van 100 naar 101 naar 102 naar 103 naar 104 etc te verhogen :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Inderdaad met de FSB op 115 (wat mijn limiet is qua FSB overclock), zou je de 1150MHz moeten halen. Voordeel is dat je hele mobo 15% sneller wordt.

• Cartman!
  • Niet online
Zoals ik zei, hij is dus mijn college bij albert heijn gouda goverwelle, maar ik wil wel ff weten hoe hij het deed :9:9:9:9

Verwijderd

Bij mijn thunderbird 700 zijn de L1 bruggen open
. . .
. . . maar hij staat wel op 700@850 dus het is niet altijd te zien gewoon proberen dus.
Pagina: 1