Toon posts:

Train Simulator vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je mensen zien bij Train Sim van Microsoft?
Wie weet waar je landschappen download voor dat spel, ik zoek nu naar Eurotunnel en de trein heet le Shuttle.

Wie Weet het?

heel erg bedankt!! _/-\o_

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:46

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Er zijn te weinig mensen in TS. Ik heb hier en daar wat mensen op perrons gezien, maar dat waren gewoon 2-dimensionale sprites, het waren gewoon uitgeknipte kartonnen mensen, zeg maar. Daarom knapte ik een beetje af op TS: het lijkt of je de enige persoon ter wereld ben. In de treinen zelf zie je ook niemand.

In PC-Gamer zag ik links naar www.train-sim.com, www.uktrainsim.com en www.christrains.com. Heb de sites nog niet bezocht, weet niet of ze de Shuttle hebben, maar wie weet help het.

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe nog bedankt voor de reacties, en ik heb die sites al bezocht, maar myn favo trein hebbe ze niet (LE SHUTTLE) Maar Bdankt tot nu toe :)

• ravw
HIj is er wel maar dan moet je kijken naar Euroloc of train update daar zit hij in ..
Ik heb hier bijna alle PAYWARE updates liggen :)
En hij is er wel hoor .. Kan zelfs door de TUNNEL heen rijden .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
edit: PAYWARE=betalen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 06:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik dan zoeken naar EuroLoc of Train Update?? Aub zsm antwoord. Dank u

• ravw
Het is en PAYWARE update geloof ik ..

Maar als ik tijd heb van de week zal ik wel eens kijken

Verwijderd

Topicstarter
Oh, Dus Die Moet je Kopen? kan je NERGENS de Le Shuttle van het internet afhaluh dan?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:38:
Oh, Dus Die Moet je Kopen? kan je NERGENS de Le Shuttle van het internet afhaluh dan?
Jawel maar dan is het illegaal en dat mag hier niet :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Topicstarter
eg wel, je mag toch wel zeggen waar je treinen af kan halen? dat heb ik hier al heel vaak gezien.

Verwijderd

Topicstarter
Mag wel, want in de topic van je mooiste screenshots staan er ook zat!

Verwijderd

Topicstarter
HE Blackhole check je mail

Verwijderd

Uhm, kicken mag je pas na 24 uur. En als je het zonodig moest posten, gebruik het edit knopje! :)

Deze dus; Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 13:53 . Reden: Plaatje toegevoegt. ]

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 14:48
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 11:42:
eg wel, je mag toch wel zeggen waar je treinen af kan halen? dat heb ik hier al heel vaak gezien.
misschien zijn sommigen vrij te gebruiken en moet er voor anderen wel betaald worden?
ik ga denk ik binnenkort -als het niet een ontzettend duur stukje software is- dit ook eens aanschaffen
* rblommers gaat op zoek naar de prijs van trainsim

btw. is 3 kicks in 2 uur tijd niet wat veel?

Verwijderd

Trainsims zijn niet altijd gratis. En vragen om een d/l is dan een OW :)

Redcard: lees eens de algemene faq door (specifiek waar alle knopjes voor dienen). De volgende keer dat je meent meerdere keren snel losse posts te moeten maken krijg je een OW (wat dat is staat ook uitgelegd in de faq...).

Verwijderd

Topicstarter
OKe OKe, ik geef jullie gelijk, maar myn vraag was waar je de trein Le Shuttle kunt downloaden, das dus Niet illegaal, omdat ook op www.christrains.com ook zo Treintjes kunt downen.. Alvast Bedankt!

• rblommers
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:09:
Trainsims zijn niet altijd gratis. En vragen om een d/l is dan een OW :)

Redcard: lees eens de algemene faq door (specifiek waar alle knopjes voor dienen). De volgende keer dat je meent meerdere keren snel losse posts te moeten maken krijg je een OW (wat dat is staat ook uitgelegd in de faq...).
ik hoop dat ik het fout begrijp want geef je mij nu een ow :?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:34:
OKe OKe, ik geef jullie gelijk, maar myn vraag was waar je de trein Le Shuttle kunt downloaden, das dus Niet illegaal, omdat ook op www.christrains.com ook zo Treintjes kunt downen.. Alvast Bedankt!
Die treintjes zijn FREEware :) Die zijn gratiz dus is het idd niet illegali, maar die andere dat is PAYware, daar moet je dus voor betalen, en als je die download van inet (gratizz dus) is dat WEL illegali :) Snappie? :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik snap het wel ;) maar die PAYware kan je toch nie van i-net downloaden i think so... maargoed!! myn vraag kan dus niet... DIE trein downloaden van internet kost dus geld.

Verwijderd

rblommers schreef op 12 augustus 2002 @ 16:32:
[...]
ik hoop dat ik het fout begrijp want geef je mij nu een ow :?
Dan had je een email gehad en was dit topic wel dicht geweest ;) :D

Gewoon goed opletten wat je vraagt en eerst via google zoeken ;)

• rblommers
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 17:08:
[...]Dan had je een email gehad en was dit topic wel dicht geweest ;) :D

Gewoon goed opletten wat je vraagt en eerst via google zoeken ;)
oeps, foutje.
ik heb al uitgevonden dat hij gewoon een "normale" prijs kost (¤49,95) dus ik ga nog even goed rondzoeken en als hij me dan nog steeds de moeite lijkt dan ga ik hem kopen :)
Pagina: 1