scsi atlas aan het overlijden, garantie?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
M'n NT4 server komt steeds met spontane reboots omdat m'n pagefile op een scsi disk staat die ik steeds weer hoor opspinnen. Het lijkt wel of de stroom er steeds van uit valt...

ik heb geprobeerd om op de maxtor site te achterhalen of er nog garantie op die disk zit maar daar kan ik maar niet achterkomen. Is er misschien iemand die daar handiger in is? De site blijft maar om gegevens zeuren maar ik zou niet weten welke...

op de disk staan de volgende gegeven;

sn 369924430187 tfzxx
9.1L p/n KN09L011 Rev 01-E
SCSI ULTRA160M/LVD/SE

ALVAST ENORM BEDANKT VOOR DE MOEITE....!!

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

als jij al van alles geprobeert hebt, zal ik, die lui ben, daar al helemaal niet in slagen...

maar ik denk wel dat je alleen aan een s/n al genoeg zou moeten hebben... misschien maxtor eens proberen te bellen of een e-mailtje sturen :?

Hoi

Verwijderd

Don't worry, op Qauntum Atlas schijfjes zit 5 jaar garantie, en ik neem aan dat een 9.1 GB HD nog geen 5 jaar oud is

Update:

Serial Number Model TLA/GTLA Warranty Status
369924430187 ATLAS IV 9.1 LVD KN09L011-01-E In Warranty

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
He THNX Tweakguy!!! Het is echt geen luiheid geweest , maar ik kreeg het niet voor elkaar... Ook niet bij 2 ander maxtor schijven die bijna nieuw zijn....

Alleen is nu de vraag hoe ik garantie ga krijgen... Ik heb ze niet in de winkel gekocht ( nee ook niet van de vrachtwagen :) )

Maar eens ff contact opnemen met maxtor... is er iemand toevallig die daar ervaring mee heeft ?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22
simpleweg een RMA aanvragen en dan opsturen naar het adres wat je krijgt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
never mind... ;)

A wise man's life is based around fuck you

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:17

Wokschotel

Op 6 wielen

Gompy58 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:53:
He THNX Tweakguy!!! Het is echt geen luiheid geweest , maar ik kreeg het niet voor elkaar... Ook niet bij 2 ander maxtor schijven die bijna nieuw zijn....

Alleen is nu de vraag hoe ik garantie ga krijgen... Ik heb ze niet in de winkel gekocht ( nee ook niet van de vrachtwagen :) )

Maar eens ff contact opnemen met maxtor... is er iemand toevallig die daar ervaring mee heeft ?
Gewoon op de website invullen en dan die schijf opsturen. VERPAK HEM WEL GOED!!!!!!! Hij moet echt voldoen aan de verpakkingseisen die ze daar geven. Ik zou gewoon even naar de lokale computerboer lopen en daar zo'n doosje inclusief schuimrubber halen :)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Verwijderd

Download eerst Powermax van Maxtor om de schijf te testen, zonder foutcode krijg je geen RMA-nr van Maxtor(tenzij de schijf helemaal niet meer wordt herkend).
Als alles is ingevuld krijg je het adres en een lijstje met de eisen die gesteld worden aan de verpakking en dan komt alles wel op z'n pootjes terecht :>

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
En vandaag zonder problemen een nieuw schijfje van maxtor in de bus gekregen :)

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:12
En 9,1 Gb of misschien en grotere???

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
nopr, gewoon weer eenzelfde atlas IV 9,1 160 uw. Ik hhopte wel op iets snellers ofzo, maar je kon verwachten dat ze die schijf gewoon nog op voorraad zouden hebben. Ging overigens wel poepmakkelijk. Ff gebeld met Ierland. Ik oon kiezen. Of ik stuurde eerste mijn disk op, of ze stuurde direcvt een "nieuwe" maar dan moest ik m'n cc nummer geven als onderpand. NA ontvangst van die disk (rekenen ze 2 weken voor) krijg je dan 30 dfagen de tijd om je kapotte disk bij hun te krijgen. Na die 30 dagen nemen ze eerst telefonisch contact met jke op als ze nog niets hebben ontvanegn en daarna pas gaan ze je cc afboeken voor die disk...

TOP SERVICE!!

Pagina: 1